Зарубіжна література 8 кл

Гуцуляк М.А.

https://meet.google.com/yhs-ggeh-zhy  Або  введіть такий код: yhs-ggeh-zhy

Вітаю Вас восьмикласники!!! Надсилаю завдання для опрацювання. 

Виконувати завдання в робочих зошитах. Записувати дату і вид роботи: домашня. Наприклад: 

Двадцять друге листопада

Домашня робота 

Виконані завдання можна надсилати на електронну адресу: almoctmary@gmail.com

Всі запитання в групі класу.

Урок 62. Дата: 16.05.22

Тема: Контрольна робота за розділом «Література ХХХХІ століття».

Виконати підсумковий тест

Термін виконання до 20.05.22 р.

Урок 60-61. Дата: 09-13.05.22

Тема уроку: Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі.

Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч

Письмово виконати завдання:




Термін виконання до 16.05.22 р.

Урок 58-59. Дата: 02-06.05.22

Тема уроку: Б. Космовська. Художній світ Б. Космовської. «Буба». Ідея поваги й любові до людини

1) Ознайомитись із матеріалом

відео 1 https://youtu.be/FphHAFX5hgc

відео 2 https://youtu.be/V-fQQpDBa34

відеоурок https://youtu.be/6gBw9P-yMnw

2) Прочитати книгу Б. Космовська «Буба»

3) Заповнити картку


Термін виконання до 09.05.22 р.

Урок 57. Дата: 29.04. 22

Тема уроку: Лопе Де Вега. Собака на сіні

1) Ознайомитись із матеріалом

https://www.ourboox.com/books/лопе/

2) Переглянути екранізацію https://youtu.be/j2ti4wAMyHI

3) Письмово виконати завдання: дати відповідь на 4 запитання (на вибір).

Термін виконання до 02.05.22 р.

Урок 56. Дата: 22.04.22

Тема: Р. Бах.«Чайка Джонатан Лівінгстон».  Худ. конфлікт і можливість його подолання.

1. Виконати самостійну роботу письмово.

Виконання вправи «Так - ні»
1. Чайка Джонатан Лівінгстон у Зграї почувався самотнім.
2. Більшість чайок вдосконалювали своє вміння літати, тоді як Джонатан самотньо сидів на березі.
3. Батьки розуміли та підтримували свого сина.
4. Зграя пишалася своїм Джонатаном Лівінгстоном.
5. Опинившись вигнанцем, Джонатан зустрів двох сріблястих чайок.
6. На Небесах Джонатан зустрів войовничих чайок.
7. Незабаром Джонатан Лівінгстон опанував мистецтво телепатичного спілкування.
8. «Ти - рідкісна птаха, такі зустрічаються в кращому випадку одна на мільйон,» - так сказав про Джонатана Саллівен.
9. Джонатан так і не навчився мистецтву телепортації.
10. Джонатан повернувся до своєї Зграї.
11. Флетчер Лінд - учень Джонатана .

12. Джонатан вважав, що чайок треба любити такими, якими вони є - злими та ледачими.

2. Опрацюйте схеми:



Таким чином, композиція твору, яка складається з трьох частин, відображає

три ступені духовного вдосконалення Джонатана Лівінгстона:
-усвідомлення істини, ідеї свободи;
-досягнення досконалості;

- прагнення поділитися знанням вищої істини з учнями, щоб вони також втілили її в життя.



Висновок.
Основний конфлікт повісті «Чайка Джонатан Лівінгстон» Річарда Баха
v це конфлікт ідей (добра, любові, прощення, бажання зробити цей світ кращим і досконалішим завдяки знанням і вмінням - з одного боку, і ненависті, заздрості, тупості, обмеженості, закритості до всього нового й прогресивного з іншого);
v конфлікт знань про навколишній світ і самого себе (нового й старого, усталеного й того, що ламає традиції та закони, що веде вперед, до нових висот);  

v це конфлікт обивательської психології меркантильних заматеріалізованих істот й творчо мислячих особистостей, які є рушіями прогресу (досягши одної мети, вони ставлять перед собою наступну в ім’‎я свободи, добра й любові.)



Перед нами не просто повість, а повість-притча. Отже, Джонатан - це не просто чайка, він символізує людину, яка прагне до знань, досконалості. Зграя чайок — наше повсякденне життя; політ Джонатана Лівінгстона — свобода; прагнення вдосконалювати політ - шляхи людського самовдосконалення, бажання пізнати сенс буття і осмислити свій статус у світі. Крила - це символ мрії, свободи, волі, духовності, багатства думки, емоційного піднесення, могутності, незалежності й впевненості. Образ крил уособлює усі ті чесноти, які роблять людину Людиною.
Визначення жанрових особливостей твору Річарда Баха про Чайку Джонатана Лівінгстона
Літературознавці вважають, що «Чайка Джонатан Лівінгстон» Річарда Баха за жанром - це алегорично- філософська повість про сенс людського життя. 
- Поміркуйте, який жанрово-смисловий пласт є більш важливим для читача - оповідний (повість) чи притчовий (історія чайок як алегорія людського життя). Наведіть аргументи.
- До яких думок, по-вашому, спонукає читача книжка Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»? (Автор підводить читача до міркувань над такими важливими речами, як 
 - необхідність мати високу мету (бажання літати) й, скориставшись розумом, вийти на небувалі площини самоусвідомлення та самовдосконалення, щоб зрозуміти головне - у чому полягає сенс твого буття;
 -  потрібно переймати в інших те краще, чого вони досягли, і йти далі; не миритися з ненавистю і злобою, а протиставити їм Свободу вибору, Добро й Любов.)
 Досить багато дослідників і читачів вважають, що в повісті-притчі «Чайка Джонатан Лівінгстон» знайшли відображення християнські та будцистські мотиви. 
Біблійно-євангельський сюжет виявився в обраності й вигнанні, поверненні до тих, «чий розум відкритий до знань», учнях, дивах, перебуванні в раю для чайок, смерті й воскресінні. 
Разом з тим підкреслено, що у притчі відсутній будь-який релігійний пафос. Як доказ, наведемо цитати із твору: «Віра тут ні до чого... Навіть у випадку звичайного вміння літати на одній вірі далеко не залетиш». Наставляючи свого учня, Чайка Джонатан говорив йому: «Не давай їм розпускати про мене безглузді плітки. Або робити з мене бога, добре, Флетч? Я чайка. Ну, хіба що люблю літати».
Буддистські мотиви виявилися в перетворенні, основою якого стало страждання. «Ми перелітаємо з одного світу в інший... А щоб зрозуміти досконалість, на це пішла ще добра сотня життів». 
У притчі акцентовано увагу не на розвитку образу Джонатана Лівінгстона, а на основному постулаті буддизму - ідеї переродження і досягнення досконалості, чайки стають осяйними. «Мета життя - пошук досконалості, а завдання кожного з нас - максимально наблизити її прояв у самому собі, у власному стані і поведінці. 
Закон на всіх рівнях буття - той самий: свій і наступний світ ми вибираємо за допомогою знання, яке знайшли тут. І якщо тут ми віддаємо перевагу невігластву, то знання наше залишилось дотеперішнім, - наступний наш світ нічим не буде відрізнятися від теперішнього, всі його обмеження будуть збережені, і таким же не - підйомним буде гнітючий вантаж незрозумілого виклику», - говорить Джонатану чайка Салліван.

Наявність євангельських та буддистських мотивів критики пояснювали розквітом у 60-70-х роках XX століття молодіжного руху «хіпі», представники якого відмовилися від споживацького погляду на життя, стверджували культ свободи, любові, проголосили своїми кумирами Ісуса, Будду, Ганді, звернулися до східних релігійних учень.)

Пройти тестування за твором.

Термін виконання до 29.04.22 р.

Урок 56. Дата: 22.04.22

Тема: Р. Бах.«Чайка Джонатан Лівінгстон».  Сюжет твору як філ. метафора людського буття. Утілення прагнення до вис. мети в образі чайки Джонатана. Худ. конфлікт і можливість його подолання.

1) Ознайомитись із матеріалом: відеоурок 

2) Опрацювати матеріал підручника с. 233 - 248.

3) Виконати вправи (надіслати скріншот): вправа 1, вправа2.

Термін виконання до 25.04.22 р.

Урок 55. Дата: 18.04.22

Тема: Антуан де Сент-Екзюпері (19001944). «Маленький принц». Філософський зміст твору. Художні образи.

Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч

Письмово виконати завдання

Термін виконання до 22.04.22 р.

Урок 54. Дата: 15.04.22

Тема: Антуан де Сент-Екзюпері (19001944). «Маленький принц». Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».

1) Ознайомитись із матеріалом: інформація (зверніть увагу на вислови), відео

2)  Опрацювати матеріал підручника с. 216 - 231.

3) Опрацювати матеріал 1 уроку і теорія літератури https://padlet.com/sunnyalen16/3bfjuyv37p2h

Термін виконання до 18.04.22 р.

Урок 53. Дата: 11.04.22

Тема: Контрольна робота за розділом «Бароко і класицизм»

Повторити відомості про авторів та матеріал до творів:  Д.Донн "Щоб мучить мене...", Мольєр «Міщанин-шляхтич»

Виконати контрольний тест

Термін виконання до 15.04.22

Урок 52. Дата: 08.04.22

Тема: Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.). Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).

1) Повторення термінів із теорії літератури та використання їх у творі. Записати в зошит

Гумор — вид комічного, коли серйозне в житті зображується жартівливо, коли про людські вади говориться з добродушною посмішкою.

Іронія — засіб гумору та сатири, заснований на приховано-глузливому, зневажливо-осудливому зображенні людини чи явища.

Сатира — художні твори різних жанрів, у яких різке викриття зображуваного поєднано з його гострим осміюванням.

Сатирична розповідь — розповідь, у якій різко висміюються люди, людські вади, характери.

Антитеза — підкреслене протиставлення протилежних життєвих явищ, понять, почуттів, характерів.

2) Робота в зошиті. Виконайте завдання:

Завершіть речення

1) Головний герой комедії «Міщанин-шляхтич» —

2) Пан Журден прагне…

3) Слуги в комедії — …

4) Люсіль — це…

5) Весела вигадка про сина турецького дворянина належить…

6) Перевдягнувся на турецього вельможу…

7) Пана Журдена посвятили в неіснуючий сан…

8) Н а бенкет пан Журден запросив…

9) Маркіза Доримена закохана…

10) У кінці комедії намічаються весілля…

Термін виконання до 11.04.22 р.

Урок 51. Дата: 04.04.22

Тема: Мольєр (16221673). «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.

1) Ознайомитись із матеріалом: відеоурок 

2) Записати визначення в зошити:


3) Опрацювати матеріал підручника с. 193 - 195.

4) Прочитати комедію «Міщанин -шляхтич»

Термін виконання до 08.04.22 р.

Урок 50. Дата: 01.04.22

Тема: Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.

1) Ознайомитись із матеріалом: відеоурок 

2) Опрацювати матеріал підручника с. 190 - 192.

3) Письмово виконати тест



Термін виконання до 04.04.21 р.

Урок 49. Дата: 28.03.22

Тема: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). Із лірики європейського бароко. Джонн Донн (15721631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова.

1) Ознайомитись із матеріалом: відео 1 , інтерактивна дошка , відео 2 

2) Опрацювати матеріал підручника с. 180 - 184, с. 187 - 189.

3) Виконати тест 

4) Письмово написати аналіз сонету Д.Донна "Щоб мучить мене..." за зразком

Термін виконання до 01.04.21 р.

Урок 48. Дата: 25.03.22

Тема: Контрольна робота за розділом «Відродження»

Повторити відомості про авторів та матеріал до творів: Ф.Петрарка "Сонети", В.Шекспір Сонети."Ромео і Джульєтта". М.Сервантес "Дон Кіхот".

Виконати контрольний тест

Термін виконання до 28.03.22

Урок 47. Дата: 21.03.22

Тема: Розвиток мовлення . Твір «Дон Кіхот – вічний образ світової літератури»,  або «Ромео і Джульєтта – вічні образи світової літератури».

Написати творчу роботу на одну із вибраних тем.

Термін виконання до 25.03.22

Урок 42. Дата: 18.02.22

Тема: Мігель де Сервантес Сааведра (1547-1616).«Дон Кіхот» I частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя). Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер

1. Переглянути відеоурок.

2. Ознайомитись із текстом твору в підручнику.

Термін виконання до 21.02.22

Урок 41. Дата: 14.02.22

Тема: Проблема життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь.

1. Переглянути відео: відео 1, відео 2.

2. Виконати завдання (ознайомитись із змістом карток, виписати в зошит характеристики із хмаринок слів, відгадки)



Термін виконання до 18.02.22

Урок 40. Дата: 11.02.22

Тема: Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція).

Зустріч в Meet о 09.30. Покликання на зустріч

Письмово виконати завдання



Термін виконання до 14.02.22

Урок 38-39. Дата: 04.-07.02.22

Тема: Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.

1. Переглянути відеоурок.

2. Прочитати трагедію.

- текст твору

- фільм до твору.

Термін виконання до 11.02.22

Листопад - грудень

Урок 21. Дата: 29.11.21

Тема уроку: Контрольна робота за розділом «Античність»

1. Повторити пройденний матеріал.

2. Виконати тест

Будьте уважні!!! У вас лише одна спроба

Термін виконання до 01.12.21

Урок 20. Дата: 26.11.21

Тема уроку: Квінт Горацій Флакк (658 рр. до н. е.).«До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»). Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку. Публій Овідій Назон (43 р. до н. е. – бл. 18 р. н. е.). «Сумні елегії» («Життя поета» (IV, 10)). 

1. Переглянути відеоурок.

2.  Виконати вправи для очей

3. Ознайомитися із матеріалом: анкета 1, анкета 2.

4. Прочитати в підручнику твори:

Квінт Горацій Флакк «До Мельпомени».

Публій Овідій Назон «Сумні елегії» («Життя поета» (IV, 10))

Термін виконання до 29.11.21 р.

Урок 19. Дата: 22.11.21

Тема уроку: «Золота доба» давньоримської літератури. Публій Вергілій Марон (7019 рр. до н. е.). «Енеїда» (огляд, 1-2 уривки за вибором учителя). Зв’язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави. Образ Енея та його значення в композиції твору.

1. Переглянути відеоурок 

2.  Виконати вправи для очей

4. Опрацювати матеріал: анкета твору

5. Виконати завдання:

а) виконати вправу (надіслати скріншот виконаного).

б) виконати тест

Термін виконання до 26.11.21 р.

2020 - 2021 н.р.

Урок 61-62. Дата: 30.04.21

Тема уроку: Б. Космовська. Худ. світ Б. Космовської. «Буба». Ідея поваги й любові до людини

1) Ознайомитись із матеріалом

відео 1 https://youtu.be/FphHAFX5hgc

відео 2 https://youtu.be/V-fQQpDBa34

відеоурок https://youtu.be/6gBw9P-yMnw

2) Прочитати книгу Б. Космовська «Буба»

3) Заповнити картку


Термін виконання до 07.05.21 р.

Урок 60. Дата: 23-26.04. 21

Тема уроку: Р. Бах.«Чайка Джонатан Лівінгстон».  Сюжет твору як філ. метафора людського буття. Утілення прагнення до вис. мети в образі чайки Джонатана. Худ. конфлікт і можливість його подолання.

1) Ознайомитись із матеріалом

відеоурок https://youtu.be/RSQCN8Ia8QY

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 233 - 248.

4) Заповнити картку

Термін виконання до 30.04.21 р.

Урок 59. Дата: 19.04. 21

Тема уроку: Художні образи. Філософський зміст твору.

1) Повторити матеріал попереднього уроку і заповнити картку


Термін виконання до 23.04.21 р.

Урок 58. Дата: 16.04. 21

Тема уроку: Антуан де Сент-Екзюпері. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».

1) Ознайомитись із матеріалом

інформація (зверніть увагу на вислови) https://www.ourboox.com/books/література-xx-xxi-ст/

відео 2 https://youtu.be/PCUwdZn9CWI

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 216 - 231.

4) Опрацювати матеріал 1 уроку і теорія літератури https://padlet.com/sunnyalen16/3bfjuyv37p2h

Термін виконання до 19.04.21 р.

Урок 57. Дата: 12.04. 21

Тема уроку: Контрольна робота «Бароко і класицизм»

Зустріч в Meet о 08.30. Посилання кину в групу

Письмово виконати завдання:

https://www.ourboox.com/books/контрольна_зарубіжна_8/

Термін виконання до 16.04.21 р.

Урок 56. Дата: 09.04. 21

Тема уроку: Лопе Де Вега. Собака на сіні

1) Ознайомитись із матеріалом

https://www.ourboox.com/books/лопе/

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Переглянути екранізацію https://youtu.be/j2ti4wAMyHI

4) Письмово виконати завдання: дати відповідь на 4 запитання (на вибір).

Термін виконання до 12.04.21 р.

Урок 55. Дата: 05.04. 21

Тема уроку: Складання рецензії до твору Мольєра

Зустріч в Meet о 08.30. Посилання кину в групу

Письмово виконати завдання:

https://drive.google.com/file/d/1Zwi9w7O7dWghZyM6nxVHr5GA1u32yYL_/view?usp=sharing

Термін виконання до 09.04.21 р.

Урок 54. Дата: 02.04. 21

Тема уроку: Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).

1) Повторення термінів із теорії літератури та використання їх у творі.

Гумор — вид комічного, коли серйозне в житті зображується жартівливо, коли про людські вади говориться з добродушною посмішкою.

Іронія — засіб гумору та сатири, заснований на приховано-глузливому, зневажливо-осудливому зображенні людини чи явища.

Сатира — художні твори різних жанрів, у яких різке викриття зображуваного поєднано з його гострим осміюванням.

Сатирична розповідь — розповідь, у якій різко висміюються люди, людські вади, характери.

Антитеза — підкреслене протиставлення протилежних життєвих явищ, понять, почуттів, характерів.

2) Подумайте над питаннями та зробіть висновки.

  • Які засоби комічного автор використав, щоб найбільш точно змалювати своїх персонажів? (Основні засоби — гумор, іронія, сатира. Гумор — у відображенні смішного в життєвих явищах і характерах, добродушний сміх; іронія — їдка насмішка, замаскована під зовнішньою благопристойною формою, що виражає глузливо-критичне ставлення автора до предмета зображення; сатира — у гострому осудливому висміюванні негативних явищ.)

  • Що висміює і що прославляє Мольєр у комедії? (Мольєр у комедії викриває таких спритних людей, які прагнуть якнайкраще влаштуватися в суспільстві, збагатитися за рахунок інших. Мольєр також весело сміється і з тих, хто дає себе піддурити, але комедіограф вірить у велику шляхетність людини. На його переконання, здоровий глузд і щирість завжди перемагають.)

  • Чи можемо ми сказати, що основним об’єктом сатиричного зображення в п’єсі є пан Журден? (Автор критикує також графа Доранта — збіднілого дворянина. Порівняно з Дорантом Журден щиріщий у своїх прагненнях, він простодушний і не підлабузнюється, як Дорант.)

3) Робота з текстом. Знайдіть і ще раз перечитайте комічні ситуації у творі. Поміркуйте і дайте відповідь

-Чому Журдена називають «комічним характером»?

-Чи можна назвати решту персонажів «комічними характерами»? Відповідь обгрунтуйте.

-Пригадайте комічні ситуації, дійовою особою яких є Клеонт. Як ці ситуації характеризують героя?

4. Висновки.

У п’єсі Мольєра панує атмосфера сміху. Драматург використовує сміх для викриття негативних рис людей і вад суспільства. Сміх у комедії має величезну виховну силу, бо з його допомогою автор показує справжнє обличчя людства. Сміх допомагає людям посміятися із себе, побачити те, чого вони раніше не помічали.

Сміх у комедії «Міщанин-шляхтич» має не тільки історичну основу: епоха Людовіка XIV давно минула, стосунки між дворянством і буржуазією нині не актуальні, а п’єса й досі подобається публіці. А це означає, що автор втілив у своїх персонажах не стільки індивідуально-конкретне, скільки те, що завжди було й буде притаманне людській натурі. Мольєр, як видатний майстер комедії, показав ті загальні недоліки, що живуть у людях і до сьогодні,— марнославство, лицемірство, невігластво, пихатість тощо.

Сміх Мольєра багатозначний за своїм змістом. Він то веселий, доброзичливий, життєрадісний, то викривальний, нищівний. Багатозначність сміху зумовлює розмаїття засобів комічного у п'єсі. У зображенні Журдена, пані Журден, закоханих автор віддає перевагу гумору та іронії. Глядачі весело сміються, коли кравець пояснює Журденові, що на костюмах аристократів квіточки мають бути розташовані лише голівками вниз, коли вчителі навчають Журдена гарних манер або коли його посвячують у «мамамуші». Викликає сміх і гумористична сцена сварки Клеонта й Люсіль, і кожна поява пані Журден, яка весь час лається. Тим часом при змалюванні образів аристократів застосовуються гостріші засоби комічного — сатира та сарказм. Якщо вчинки Журдена лише висміюються, то спосіб життя Доранта й Дорімени рішуче засуджується.

Мольєр був блискучим майстром комізму. Комізм у «Міщанині-шляхтичі» виникає і в окремих ситуаціях, в які потрапляють герої п’єси, і в їхніх висловлюваннях (яскравий приклад словесного комізму — «турецька» мова, вигадана автором). Проте комізм криється передусім у характерах персонажів і виявляється через їхні вчинки та діалоги. Не обмежуючись зображенням комічних моментів, драматург створив живі сатиричні образи, які не втратили свого значення і в наш час. Комічні ефекти в комедії Мольєра ґрунтуються на широкому використанні можливостей народного театру, що надає п’єсі особливої життєвості та дієвості.

Сміх у комедії «Міщанин-шляхтич» — це спосіб викриття лицемірної моралі та рабської психології суспільства, це вираження демократичної точки зору автора і моральний урок не тільки сучасникам драматурга, а й нашому сьогоденню.

5) Робота в зошиті. Виконайте завдання:

Завершіть речення

1) Головний герой комедії «Міщанин-шляхтич» —

2) Пан Журден прагне…

3) Слуги в комедії — …

4) Люсіль — це…

5) Весела вигадка про сина турецького дворянина належить…

6) Перевдягнувся на турецього вельможу…

7) Пана Журдена посвятили в неіснуючий сан…

8) Н а бенкет пан Журден запросив…

9) Маркіза Доримена закохана…

10) У кінці комедії намічаються весілля…

Розгадайте кросворд

1. Жанр твору «Міщанин-шляхтич».

2. Збіднілий дворянин, що позичає гроші в головного героя твору.

3. Ім'я дочки головного героя.

4. Ім’я служниці.

5. Ім’я слуги.

6. Ім’я маркізи, до якої залицялись два герої твору.

Ключове слово для перевірки по вертикалі - Ім’я автора твору «Міщанин-шляхтич».

Термін виконання до 05.04.21 р.

Урок 53. Дата: 29.03. 21

Тема уроку: Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.).

1) Ознайомитись із матеріалом

https://drive.google.com/file/d/1UlXERKmkyw8U7m4sbIJWcgISz9-ANhFx/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Письмово виконати завдання:

№1.  Скласти анкету головного героя комедії  - пана Журдена 

 Анкета пана Журдена
Прізвище, імя героя


Вік (приблизно)


Сімейний стан


Соціальний статус


Рід занять


Заповітна мрія


Що робить герой для її здійснення

Риси вдачі
позитивні:

негативні:

№2. Розподілити запропоновані риси вдачі між героями, яким вони належать 

Журден

Граф Дорант


Клеонт

Хитрий, марнославний, чесний, благородний, довірливий, підступний, лицемірний, впертий, порядний, не соромиться свого походження, неосвічений, авантюрист, шахрай, хазяйновитий, цілеспрямований, має почуття власної гідності, щедрий, підлий, вишуканий зовні, наївний, спостережливий, керується законами честі, сліпа довіра, приниження і плазування перед аристократами
марнославний

хитрий
чесний

Термін виконання до 02.04.21 р.

Урок 52. Дата: 19.03. 21

Тема уроку: «Міщанин -шляхтич» Історія створення комедії. Тематика і проблеми твору, його загальнолюдське значення.

1) Ознайомитись із матеріалом

презентація https://drive.google.com/file/d/1JfvfxSnVC3dZuPeSsdggP74BWwQTnFQg/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виконати вправи (скріншот надіслати)

інтерактивна вправа 1 https://learningapps.org/display?v=p6nm2zetj18&fbclid=IwAR3NTkSXb5LRLZQzWLwcaF2rfRg7hWkWpL0_4xbGgeF7Fy378PoKzRRoj2s

інтерактивна вправа 2 https://learningapps.org/display?v=pgk2f861c18

4) Виконати тести ( письмово)

Термін виконання до 29.03.21 р.

Урок 51. Дата: 15.03. 21

Тема уроку: Мольєр (16221673) -  майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.

1) Ознайомитись із матеріалом

відеоурок https://youtu.be/Dv4b-uzCiRk

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Записати визначення в зошити:


4) 
Опрацювати матеріал підручника с. 193 - 195.

5) Пройти тестування за біографією Мольєра

За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: в групі

6) Прочитати комедію «Міщанин -шляхтич»

Термін виконання до 19.03.21 р.

Урок 50. Дата: 12.03. 21

Тема уроку: Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму, характерні ознаки.

1) Ознайомитись із матеріалом

відеоурок https://youtu.be/9VEKcZAOsl8

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 190 - 192.

4) Письмово виконати тест



Термін виконання до 15.03.21 р.

Урок 49. Дата: 05.03. 21

Тема уроку: Лірика європейського бароко. Д.Донн "Щоб мучить мене...". Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова

1) Ознайомитись із матеріалом

відео https://youtu.be/sx8y6uJqbzY

допоміжний матеріал 






2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 187 - 189.

4) Письмово написати аналіз сонету Д.Донна "Щоб мучить мене..." за зразком



Термін виконання до 12.03.21 р.

Урок 48. Дата: 01.03. 21

Тема уроку: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники та їх здобутки

1) Ознайомитись із матеріалом

відео https://youtu.be/XnBIUnGpsL8

інтерактивна дошка https://edu.glogster.com/glog/_/20362o987j8

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 180 - 184.

4) Виконати тест https://drive.google.com/file/d/1vYzwskJrrwoy7duIQKzMI-EKWlL_Buz5/view?usp=sharing

Термін виконання до 05.03.21 р.

Урок 36. Дата: 22.01. 21

Тема уроку: В.Шекспір. Роль творчості В.Шекспіра в світовій культурі. Основні теми сонетів. Сонети 66, 116, 130

1) Ознайомитись із матеріалом

презентація https://drive.google.com/file/d/1GXZr5w0NoJvyFfhMqKtJ7xGzX-yVXnJ2/view?usp=sharing

документ 1 https://drive.google.com/file/d/1rJWFLEyrx7kBsgdA505KvL3ZMV05QCkM/view?usp=sharing

документ 2 https://drive.google.com/file/d/12AxbO2_-a8-Y0PJOJjOP4jAVZhBdM-_R/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 129 - 133.

4) Виконати завдання (надіслати скріншот) https://learningapps.org/3687503

5) Вивчити напам'ять сонет Шекспіра (на вибір) с.131 - 133.

Термін виконання до 25.01.21 р.

Урок 34-35. Дата: 15.01.21 - 18.01.21

Тема уроку: Франческо Петрарка. Сонети № 61,132. Історія кохання в сонетах Ф.Петрарки. Образ ліричного героя та героїні. Утілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф.Петрарки.

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео 1 https://youtu.be/K8rMTXOpLKU

відео 2 https://drive.google.com/file/d/1ObNqJcd_qHOsY4h-xAzF-pLQH8IG_H-L/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 126-127.

4) Письмово виконати завдання (виправити помилки)  https://drive.google.com/file/d/1CiyKo-o3Ceqv6RVO8LqA5p5gENwWc33E/view?usp=sharing

Термін виконання до 18.01.21р.

5) Вивчити напам'ять сонет Петрарки (на вибір) с. 127 - 128. Надіслати відео із виразним читанням сонета напам'ять.

Термін виконання до 22.01.21 р.

Урок 33. Дата: 11.01. 21

Тема уроку: Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі.Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео 1 https://youtu.be/aQTBg9bzYsU

відео 2 https://drive.google.com/file/d/1RjBgjLyPQcJhUmcEFh_J4BKeHRVasAhA/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с.124-125.

4) Письмово виконання: завдання (заповнити пропуски) https://drive.google.com/file/d/1iQppWRQr72MnjGNmYwPzqynpsPaMc1zb/view?usp=sharing

Термін виконання до  15.01.21р.

2019-2020 н.р.

  1. Опрацювати допоміжний матеріал до теми «Бароко. Класицизм. Творчість Мольєра. «Міщанин-шляхтич» (до 29.03.20) за адресою: https://padlet.com/galina_dorokh15/yv0b943xkbnf
  2. Виконати завдання?
-         https://learningapps.org/display?v=pdxy3no7k18 (до 30.03.20);
-         Написати рецензію (відгук) до твору Мольєра «Міщанин-шляхтич» (до 01.04.20);
-         Скласти творчий проект (презентація, лепбук тощо) на тему «Комедія Мольєра «Міщанин-шляхтич» як зразок класицистичної комедії» (до 03.04.20).

Всі файли з виконаними роботами або скріншотами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net

ІІІ тиждень навчання
6.04.
Опрацювати біографію Антуана де Сент – Екзюпері.
Завдання 2. Виписати кілька афоризмів Сент-Екзюпері та прокоментувати їх.
8.04.
Прочитати твір А. де Сент – Екзюпері «Маленький принц».
або за адресою: https://learningapps.org/display?v=poqwpuqx319
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net

                                                                  ІV тиждень навчання
13.04 -15.04
Завдання 1. Аналізуємо літературознавчі явища.
Заверши фразу: «Маленький принц – це образ-символ…».
Завдання 2. Вчимося пояснювати алегоричні образи.
Поясни наступні алегоричні образи:
Алегоричні образи
Їх значення
Колодязь

Вода

Зірки

Слон в удаві

Змія


Завдання 3. Розвиваємо вміння створювати алегоричні образи.
Випиши ключові поняття з казки (серце, істина…, щастя). Створи до одного із них образну форму або малюнок-шифр за допомогою фарб або кольорових олівців.
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
V тиждень навчання
21-24 квітня
Матеріали та завдання за ПОСИЛАННЯМ
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
VІ тиждень навчання

27-30 квітня
27.04. Р.Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон»
Ознайомитись із біографією письменника - https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=4630
Прочитати твір «Чайка Джонатан Лівінгстон» (скачати) – https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=1738
Прочитати твір «Чайка Джонатан Лівінгстон» (онлайн) – https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1738
Прочитати твір «Чайка Джонатан Лівінгстон» (аудіокнига) - https://youtu.be/kfGcgfi6lds

29.04. Продовжуємо читати Р.Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон»
Завдання 1. Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/richard-bah-povist-pritcha-chayka-dzhonatan-livingston-5379.html і надіслати скріншот виконаного завдання.
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net

                                         VІІ - VІІІ  - IX тиждень навчання
                                                       4 - 22 травня
Продовжити читати твори далі і складати план до них. Підготуватися до тематичного оцінювання.

1 коментар: