Вітаю Вас восьмикласники!!! Надсилаю завдання для
опрацювання.
Виконувати завдання в робочих зошитах. Записувати дату і вид роботи: домашня. Наприклад:
Двадцять друге листопада
Домашня робота
Виконані
завдання можна надсилати на електронну адресу: almoctmary@gmail.com
Всі запитання в
групі класу.
Урок 62. Дата: 16.05.22
Тема: Контрольна робота за розділом «Література ХХ–ХХІ століття».
Виконати підсумковий тест
Термін виконання до 20.05.22 р.
Урок 60-61. Дата: 09-13.05.22
Тема уроку: Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі.
Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч
Письмово виконати завдання:
Термін виконання до 16.05.22 р.
Урок 58-59. Дата: 02-06.05.22
Тема уроку: Б. Космовська. Художній світ Б. Космовської. «Буба». Ідея поваги й любові до людини
1) Ознайомитись із матеріалом
відео 1 https://youtu.be/FphHAFX5hgc
відео 2 https://youtu.be/V-fQQpDBa34
відеоурок https://youtu.be/6gBw9P-yMnw
2) Прочитати книгу Б. Космовська «Буба»
3) Заповнити картку
Термін виконання до 09.05.22 р.
Урок 57. Дата: 29.04. 22
Тема уроку: Лопе Де Вега. Собака на сіні
1) Ознайомитись із матеріалом
https://www.ourboox.com/books/лопе/
2) Переглянути екранізацію https://youtu.be/j2ti4wAMyHI
3) Письмово виконати завдання: дати відповідь на 4 запитання (на вибір).
Термін виконання до 02.05.22 р.
Урок 56. Дата: 22.04.22
Тема: Р. Бах.«Чайка Джонатан Лівінгстон». Худ. конфлікт і можливість його подолання.
1. Виконати самостійну роботу письмово.
2. Опрацюйте схеми:
Таким чином, композиція твору, яка складається з трьох частин, відображає
Пройти тестування за твором.
Термін виконання до 29.04.22 р.
Урок 56. Дата: 22.04.22
Тема: Р. Бах.«Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору як філ. метафора людського буття. Утілення прагнення до вис. мети в образі чайки Джонатана. Худ. конфлікт і можливість його подолання.
1) Ознайомитись із матеріалом: відеоурок
2) Опрацювати матеріал підручника с. 233 - 248.
3) Виконати вправи (надіслати скріншот): вправа 1, вправа2.
Термін виконання до 25.04.22 р.
Урок 55. Дата: 18.04.22
Тема: Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944). «Маленький принц». Філософський зміст твору. Художні образи.
Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч
Письмово виконати завдання
Термін виконання до 22.04.22 р.Урок 54. Дата: 15.04.22
Тема: Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944). «Маленький принц». Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».
1) Ознайомитись із матеріалом: інформація (зверніть увагу на вислови), відео .
2) Опрацювати матеріал підручника с. 216 - 231.
3) Опрацювати матеріал 1 уроку і теорія літератури https://padlet.com/sunnyalen16/3bfjuyv37p2h
Термін виконання до 18.04.22 р.
Урок 53. Дата: 11.04.22
Тема: Контрольна робота за розділом «Бароко і класицизм»
Повторити відомості про авторів та матеріал до творів: Д.Донн "Щоб мучить мене...", Мольєр «Міщанин-шляхтич»
Виконати контрольний тест
Термін виконання до 15.04.22
Урок 52. Дата: 08.04.22
Тема: Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.). Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).
1) Повторення термінів із теорії літератури та використання їх у творі. Записати в зошит
Гумор — вид комічного, коли серйозне в житті зображується жартівливо, коли про людські вади говориться з добродушною посмішкою.
Іронія — засіб гумору та сатири, заснований на приховано-глузливому, зневажливо-осудливому зображенні людини чи явища.
Сатира — художні твори різних жанрів, у яких різке викриття зображуваного поєднано з його гострим осміюванням.
Сатирична розповідь — розповідь, у якій різко висміюються люди, людські вади, характери.
Антитеза — підкреслене протиставлення протилежних життєвих явищ, понять, почуттів, характерів.
2) Робота в зошиті. Виконайте завдання:
Завершіть речення
1) Головний герой комедії «Міщанин-шляхтич» —
2) Пан Журден прагне…
3) Слуги в комедії — …
4) Люсіль — це…
5) Весела вигадка про сина турецького дворянина належить…
6) Перевдягнувся на турецього вельможу…
7) Пана Журдена посвятили в неіснуючий сан…
8) Н а бенкет пан Журден запросив…
9) Маркіза Доримена закохана…
10) У кінці комедії намічаються весілля…
Термін виконання до 11.04.22 р.
Урок 51. Дата: 04.04.22
Тема: Мольєр (1622–1673). «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.
1) Ознайомитись із матеріалом: відеоурок
2) Записати визначення в зошити:
3) Опрацювати матеріал підручника с. 193 - 195.
4) Прочитати комедію «Міщанин -шляхтич»
Термін виконання до 08.04.22 р.
Урок 50. Дата: 01.04.22
Тема: Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.
1) Ознайомитись із матеріалом: відеоурок
2) Опрацювати матеріал підручника с. 190 - 192.
3) Письмово виконати тест
Термін виконання до 04.04.21 р.
Урок 49. Дата: 28.03.22
Тема: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). Із лірики європейського бароко. Джонн Донн (1572–1631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова.
1) Ознайомитись із матеріалом: відео 1 , інтерактивна дошка , відео 2
2) Опрацювати матеріал підручника с. 180 - 184, с. 187 - 189.
3) Виконати тест
4) Письмово написати аналіз сонету Д.Донна "Щоб мучить мене..." за зразком
Термін виконання до 01.04.21 р.
Урок 48. Дата: 25.03.22
Тема: Контрольна робота за розділом «Відродження»
Повторити відомості про авторів та матеріал до творів: Ф.Петрарка "Сонети", В.Шекспір Сонети."Ромео і Джульєтта". М.Сервантес "Дон Кіхот".
Виконати контрольний тест
Термін виконання до 28.03.22
Урок 47. Дата: 21.03.22
Тема: Розвиток мовлення . Твір «Дон Кіхот – вічний образ світової літератури», або «Ромео і Джульєтта – вічні образи світової літератури».
Написати творчу роботу на одну із вибраних тем.
Термін виконання до 25.03.22
Урок 42. Дата: 18.02.22
Тема: Мігель де Сервантес Сааведра (1547-1616).«Дон Кіхот» I частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя). Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер
1. Переглянути відеоурок.
2. Ознайомитись із текстом твору в підручнику.
Термін виконання до 21.02.22
Урок 41. Дата: 14.02.22
Тема: Проблема життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь.
1. Переглянути відео: відео 1, відео 2.
2. Виконати завдання (ознайомитись із змістом карток, виписати в зошит характеристики із хмаринок слів, відгадки)
Урок 40. Дата: 11.02.22
Тема: Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція).
Зустріч в Meet о 09.30. Покликання на зустріч
Письмово виконати завдання
Термін виконання до 14.02.22
Урок 38-39. Дата: 04.-07.02.22
Тема: Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.
1. Переглянути відеоурок.
2. Прочитати трагедію.
- текст твору
- фільм до твору.
Термін виконання до 11.02.22
Листопад - грудень
Урок 21. Дата: 29.11.21
Тема уроку: Контрольна робота за розділом «Античність»
1. Повторити пройденний матеріал.
2. Виконати тест
Будьте уважні!!! У вас лише одна спроба
Термін виконання до 01.12.21
Урок 20. Дата: 26.11.21
Тема уроку: Квінт Горацій Флакк (65–8 рр. до н. е.).«До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»). Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку. Публій Овідій Назон (43 р. до н. е. – бл. 18 р. н. е.). «Сумні елегії» («Життя поета» (IV, 10)).
1. Переглянути відеоурок.
2. Виконати вправи для очей
3. Ознайомитися із матеріалом: анкета 1, анкета 2.
4. Прочитати в підручнику твори:
Квінт Горацій Флакк «До Мельпомени».
Публій Овідій Назон «Сумні елегії» («Життя поета» (IV, 10))
Термін виконання до 29.11.21 р.
Тема уроку: «Золота доба» давньоримської літератури. Публій Вергілій Марон (70–19 рр. до н. е.). «Енеїда» (огляд, 1-2 уривки за вибором учителя). Зв’язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави. Образ Енея та його значення в композиції твору.
1. Переглянути відеоурок
2. Виконати вправи для очей
4. Опрацювати матеріал: анкета твору
5. Виконати завдання:
а) виконати вправу (надіслати скріншот виконаного).
б) виконати тест
Термін виконання до 26.11.21 р.
2020 - 2021 н.р.
Урок 61-62. Дата: 30.04.21
Тема уроку: Б. Космовська. Худ. світ Б. Космовської. «Буба». Ідея поваги й любові до людини
1) Ознайомитись із матеріалом
відео 1 https://youtu.be/FphHAFX5hgc
відео 2 https://youtu.be/V-fQQpDBa34
відеоурок https://youtu.be/6gBw9P-yMnw
2) Прочитати книгу Б. Космовська «Буба»
3) Заповнити картку
Термін виконання до 07.05.21 р.
Урок 60. Дата: 23-26.04. 21
Тема уроку: Р. Бах.«Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору як філ. метафора людського буття. Утілення прагнення до вис. мети в образі чайки Джонатана. Худ. конфлікт і можливість його подолання.
1) Ознайомитись із матеріалом
відеоурок https://youtu.be/RSQCN8Ia8QY
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с. 233 - 248.
4) Заповнити картку
Термін виконання до 30.04.21 р.
Урок 59. Дата: 19.04. 21
Тема уроку: Художні образи. Філософський зміст твору.
1) Повторити матеріал попереднього уроку і заповнити картку
Термін виконання до 23.04.21 р.
Урок 58. Дата: 16.04. 21
Тема уроку: Антуан де Сент-Екзюпері. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».
1) Ознайомитись із матеріалом
інформація (зверніть увагу на вислови) https://www.ourboox.com/books/література-xx-xxi-ст/
відео 2 https://youtu.be/PCUwdZn9CWI
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с. 216 - 231.
4) Опрацювати матеріал 1 уроку і теорія літератури https://padlet.com/sunnyalen16/3bfjuyv37p2h
Термін виконання до 19.04.21 р.
Урок 57. Дата: 12.04. 21
Тема уроку: Контрольна робота «Бароко і класицизм»
Зустріч в Meet о 08.30. Посилання кину в групу
Письмово виконати завдання:
https://www.ourboox.com/books/контрольна_зарубіжна_8/
Термін виконання до 16.04.21 р.
Урок 56. Дата: 09.04. 21
Тема уроку: Лопе Де Вега. Собака на сіні
1) Ознайомитись із матеріалом
https://www.ourboox.com/books/лопе/
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Переглянути екранізацію https://youtu.be/j2ti4wAMyHI
4) Письмово виконати завдання: дати відповідь на 4 запитання (на вибір).
Термін виконання до 12.04.21 р.
Урок 55. Дата: 05.04. 21
Тема уроку: Складання рецензії до твору Мольєра
Зустріч в Meet о 08.30. Посилання кину в групу
Письмово виконати завдання:
https://drive.google.com/file/d/1Zwi9w7O7dWghZyM6nxVHr5GA1u32yYL_/view?usp=sharing
Термін виконання до 09.04.21 р.
Урок 54. Дата: 02.04. 21
Тема уроку: Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).
1) Повторення термінів із теорії літератури та використання їх у творі.
Гумор — вид комічного, коли серйозне в житті зображується жартівливо, коли про людські вади говориться з добродушною посмішкою.
Іронія — засіб гумору та сатири, заснований на приховано-глузливому, зневажливо-осудливому зображенні людини чи явища.
Сатира — художні твори різних жанрів, у яких різке викриття зображуваного поєднано з його гострим осміюванням.
Сатирична розповідь — розповідь, у якій різко висміюються люди, людські вади, характери.
Антитеза — підкреслене протиставлення протилежних життєвих явищ, понять, почуттів, характерів.
2) Подумайте над питаннями та зробіть висновки.
Які засоби комічного автор використав, щоб найбільш точно змалювати своїх персонажів? (Основні засоби — гумор, іронія, сатира. Гумор — у відображенні смішного в життєвих явищах і характерах, добродушний сміх; іронія — їдка насмішка, замаскована під зовнішньою благопристойною формою, що виражає глузливо-критичне ставлення автора до предмета зображення; сатира — у гострому осудливому висміюванні негативних явищ.)
Що висміює і що прославляє Мольєр у комедії? (Мольєр у комедії викриває таких спритних людей, які прагнуть якнайкраще влаштуватися в суспільстві, збагатитися за рахунок інших. Мольєр також весело сміється і з тих, хто дає себе піддурити, але комедіограф вірить у велику шляхетність людини. На його переконання, здоровий глузд і щирість завжди перемагають.)
Чи можемо ми сказати, що основним об’єктом сатиричного зображення в п’єсі є пан Журден? (Автор критикує також графа Доранта — збіднілого дворянина. Порівняно з Дорантом Журден щиріщий у своїх прагненнях, він простодушний і не підлабузнюється, як Дорант.)
3) Робота з текстом. Знайдіть і ще раз перечитайте комічні ситуації у творі. Поміркуйте і дайте відповідь
-Чому Журдена називають «комічним характером»?
-Чи можна назвати решту персонажів «комічними характерами»? Відповідь обгрунтуйте.
-Пригадайте комічні ситуації, дійовою особою яких є Клеонт. Як ці ситуації характеризують героя?
4. Висновки.
У п’єсі Мольєра панує атмосфера сміху. Драматург використовує сміх для викриття негативних рис людей і вад суспільства. Сміх у комедії має величезну виховну силу, бо з його допомогою автор показує справжнє обличчя людства. Сміх допомагає людям посміятися із себе, побачити те, чого вони раніше не помічали.
Сміх у комедії «Міщанин-шляхтич» має не тільки історичну основу: епоха Людовіка XIV давно минула, стосунки між дворянством і буржуазією нині не актуальні, а п’єса й досі подобається публіці. А це означає, що автор втілив у своїх персонажах не стільки індивідуально-конкретне, скільки те, що завжди було й буде притаманне людській натурі. Мольєр, як видатний майстер комедії, показав ті загальні недоліки, що живуть у людях і до сьогодні,— марнославство, лицемірство, невігластво, пихатість тощо.
Сміх Мольєра багатозначний за своїм змістом. Він то веселий, доброзичливий, життєрадісний, то викривальний, нищівний. Багатозначність сміху зумовлює розмаїття засобів комічного у п'єсі. У зображенні Журдена, пані Журден, закоханих автор віддає перевагу гумору та іронії. Глядачі весело сміються, коли кравець пояснює Журденові, що на костюмах аристократів квіточки мають бути розташовані лише голівками вниз, коли вчителі навчають Журдена гарних манер або коли його посвячують у «мамамуші». Викликає сміх і гумористична сцена сварки Клеонта й Люсіль, і кожна поява пані Журден, яка весь час лається. Тим часом при змалюванні образів аристократів застосовуються гостріші засоби комічного — сатира та сарказм. Якщо вчинки Журдена лише висміюються, то спосіб життя Доранта й Дорімени рішуче засуджується.
Мольєр був блискучим майстром комізму. Комізм у «Міщанині-шляхтичі» виникає і в окремих ситуаціях, в які потрапляють герої п’єси, і в їхніх висловлюваннях (яскравий приклад словесного комізму — «турецька» мова, вигадана автором). Проте комізм криється передусім у характерах персонажів і виявляється через їхні вчинки та діалоги. Не обмежуючись зображенням комічних моментів, драматург створив живі сатиричні образи, які не втратили свого значення і в наш час. Комічні ефекти в комедії Мольєра ґрунтуються на широкому використанні можливостей народного театру, що надає п’єсі особливої життєвості та дієвості.
Сміх у комедії «Міщанин-шляхтич» — це спосіб викриття лицемірної моралі та рабської психології суспільства, це вираження демократичної точки зору автора і моральний урок не тільки сучасникам драматурга, а й нашому сьогоденню.
5) Робота в зошиті. Виконайте завдання:
Завершіть речення
1) Головний герой комедії «Міщанин-шляхтич» —
2) Пан Журден прагне…
3) Слуги в комедії — …
4) Люсіль — це…
5) Весела вигадка про сина турецького дворянина належить…
6) Перевдягнувся на турецього вельможу…
7) Пана Журдена посвятили в неіснуючий сан…
8) Н а бенкет пан Журден запросив…
9) Маркіза Доримена закохана…
10) У кінці комедії намічаються весілля…
Розгадайте кросворд
1. Жанр твору «Міщанин-шляхтич».
2. Збіднілий дворянин, що позичає гроші в головного героя твору.
3. Ім'я дочки головного героя.
4. Ім’я служниці.
5. Ім’я слуги.
6. Ім’я маркізи, до якої залицялись два герої твору.
Ключове слово для перевірки по вертикалі - Ім’я автора твору «Міщанин-шляхтич».
Термін виконання до 05.04.21 р.
Урок 53. Дата: 29.03. 21
Тема уроку: Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.).
1) Ознайомитись із матеріалом
https://drive.google.com/file/d/1UlXERKmkyw8U7m4sbIJWcgISz9-ANhFx/view?usp=sharing
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Письмово виконати завдання:
№1. Скласти анкету головного героя комедії - пана Журдена
Прізвище, імя героя | |
Вік (приблизно) | |
Сімейний стан | |
Соціальний статус | |
Рід занять | |
Заповітна мрія | |
Що робить герой для її здійснення | |
Риси вдачі позитивні: | |
негативні: |
Журден | Граф Дорант | Клеонт |
Хитрий, марнославний, чесний, благородний, довірливий, підступний, лицемірний, впертий, порядний, не соромиться свого походження, неосвічений, авантюрист, шахрай, хазяйновитий, цілеспрямований, має почуття власної гідності, щедрий, підлий, вишуканий зовні, наївний, спостережливий, керується законами честі, сліпа довіра, приниження і плазування перед аристократами | ||
марнославний | хитрий | чесний |
Термін виконання до 02.04.21 р.
Урок 52. Дата: 19.03. 21
Тема уроку: «Міщанин -шляхтич» Історія створення комедії. Тематика і проблеми твору, його загальнолюдське значення.
1) Ознайомитись із матеріалом
презентація https://drive.google.com/file/d/1JfvfxSnVC3dZuPeSsdggP74BWwQTnFQg/view?usp=sharing
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Виконати вправи (скріншот надіслати)
інтерактивна вправа 1 https://learningapps.org/display?v=p6nm2zetj18&fbclid=IwAR3NTkSXb5LRLZQzWLwcaF2rfRg7hWkWpL0_4xbGgeF7Fy378PoKzRRoj2s
інтерактивна вправа 2 https://learningapps.org/display?v=pgk2f861c18
4) Виконати тести ( письмово)
Термін виконання до 29.03.21 р.
Урок 51. Дата: 15.03. 21
Тема уроку: Мольєр (1622–1673) - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.
1) Ознайомитись із матеріалом
відеоурок https://youtu.be/Dv4b-uzCiRk
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Записати визначення в зошити:
4) Опрацювати матеріал підручника с. 193 - 195.
5) Пройти тестування за біографією Мольєра
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: в групі
6) Прочитати комедію «Міщанин -шляхтич»Термін виконання до 19.03.21 р.
Урок 50. Дата: 12.03. 21
Тема уроку: Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму, характерні ознаки.
1) Ознайомитись із матеріалом
відеоурок https://youtu.be/9VEKcZAOsl8
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с. 190 - 192.
4) Письмово виконати тест
Термін виконання до 15.03.21 р.
Урок 49. Дата: 05.03. 21
Тема уроку: Лірика європейського бароко. Д.Донн "Щоб мучить мене...". Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова
1) Ознайомитись із матеріалом
відео https://youtu.be/sx8y6uJqbzY
допоміжний матеріал
3) Опрацювати матеріал підручника с. 187 - 189.
4) Письмово написати аналіз сонету Д.Донна "Щоб мучить мене..." за зразком
Термін виконання до 12.03.21 р.
Урок 48. Дата: 01.03. 21
Тема уроку: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники та їх здобутки
1) Ознайомитись із матеріалом
відео https://youtu.be/XnBIUnGpsL8
інтерактивна дошка https://edu.glogster.com/glog/_/20362o987j8
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с. 180 - 184.
4) Виконати тест https://drive.google.com/file/d/1vYzwskJrrwoy7duIQKzMI-EKWlL_Buz5/view?usp=sharing
Термін виконання до 05.03.21 р.
Тема уроку: В.Шекспір. Роль творчості В.Шекспіра в світовій культурі. Основні теми сонетів. Сонети 66, 116, 130
1) Ознайомитись із матеріалом
презентація https://drive.google.com/file/d/1GXZr5w0NoJvyFfhMqKtJ7xGzX-yVXnJ2/view?usp=sharing
документ 1 https://drive.google.com/file/d/1rJWFLEyrx7kBsgdA505KvL3ZMV05QCkM/view?usp=sharing
документ 2 https://drive.google.com/file/d/12AxbO2_-a8-Y0PJOJjOP4jAVZhBdM-_R/view?usp=sharing
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с. 129 - 133.
4) Виконати завдання (надіслати скріншот) https://learningapps.org/3687503
5) Вивчити напам'ять сонет Шекспіра (на вибір) с.131 - 133.
Термін виконання до 25.01.21 р.
Урок 34-35. Дата: 15.01.21 - 18.01.21
Тема уроку: Франческо Петрарка. Сонети № 61,132. Історія кохання в сонетах Ф.Петрарки. Образ ліричного героя та героїні. Утілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф.Петрарки.
1) Ознайомитись із матеріалом
відео 1 https://youtu.be/K8rMTXOpLKU
відео 2 https://drive.google.com/file/d/1ObNqJcd_qHOsY4h-xAzF-pLQH8IG_H-L/view?usp=sharing
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с. 126-127.
4) Письмово виконати завдання (виправити помилки) https://drive.google.com/file/d/1CiyKo-o3Ceqv6RVO8LqA5p5gENwWc33E/view?usp=sharing
Термін виконання до 18.01.21р.
5) Вивчити напам'ять сонет Петрарки (на вибір) с. 127 - 128. Надіслати відео із виразним читанням сонета напам'ять.
Термін виконання до 22.01.21 р.
Урок 33. Дата: 11.01. 21
Тема уроку: Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі.Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури
1) Ознайомитись із матеріалом
відео 1 https://youtu.be/aQTBg9bzYsU
відео 2 https://drive.google.com/file/d/1RjBgjLyPQcJhUmcEFh_J4BKeHRVasAhA/view?usp=sharing
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с.124-125.
4) Письмово виконання: завдання (заповнити пропуски) https://drive.google.com/file/d/1iQppWRQr72MnjGNmYwPzqynpsPaMc1zb/view?usp=sharing
Термін виконання до 15.01.21р.
2019-2020 н.р.
- Опрацювати допоміжний
матеріал до теми «Бароко. Класицизм. Творчість Мольєра. «Міщанин-шляхтич»
(до 29.03.20) за адресою: https://padlet.com/galina_dorokh15/yv0b943xkbnf
- Виконати завдання?
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
Алегоричні
образи
|
Їх значення
|
Колодязь
|
|
Вода
|
|
Зірки
|
|
Слон в удаві
|
|
Змія
|
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
Я не зрозумів першого завдання. Посилання якесь дивне
ВідповістиВидалити