Українська література 6 кл

2020-2021 навчальний рік



26.04.21-30.04.21

1. Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. „Жаба і Віл”

  • ·         Подивитись мультфільм за мотивами байки:
  • https://www.youtube.com/watch?v=UZZizYmbeUI
  • ·         Скласти сенкан до слова « байка»
  • ·         Виразно читати байку „Жаба і Віл”, виписати художні засоби

  • 2. „Щука”, „Муха і Бджола”. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника

·         https://www.youtube.com/watch?v=ldqMGML7uz0

·         Скласти й записати в зошитах з літератури цитатний план байок «Щука»,«Муха і Бджола».

·       Байку «Щука» вивчити напам’ять.

29.03.21 -  02.04.21

1.    Тема: Контрольний письмовий твір за вивченими творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха.

Завдання: Написати твір на одну з тем за самостійно складеним планом

Перелік тем, запропонованих для написання контрольного твору:

«Дитинство — чарівний світ пригод і романтики» (за вивченими творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха).

«Цікаві пригоди Яви та Павлуші» (за повістю «Тореадори з Васюківки» Всеволода Нестайка).

«Таємничі пригоди друзів» (за повістю «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Ярослава Стельмаха).

Поради щодо написання твору

–  Зрозумійте, осмисліть тему майбутнього твору.

–  На підставі заголовку до твору визначте його проблему.

Це й буде зміст роботи:

–  Сформулюйте тезу, яка б відображала основну думку твору.

–  Проілюструйте тезу необхідними прикладами або доказами.

–  З’ясуйте послідовність наведення аргументів (доказів).

–  Уживайте вставні слова і словосполучення: на мою думку, до речі, на жаль, по-моєму, отже, наприклад, таким чином; речення: «Я вважаю», «Мені здається», які виступають засобами зв’язку між частинами роздуму.

–  Висновки, аргументи (докази) намагайтеся виділяти в окремі абзаци.

2.            Тема: Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. „Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку № 9“ — фантастична, романтична, багатоепізодна повість про виховання гідності та мужності.

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

Завдання: с.186-201(прочитати. знати зміст), дати письмові відповіді п.1-3 с.200,п.2 с.201

 29.03.21 -  02.04.21

1.    Тема: Контрольний письмовий твір за вивченими творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха.

Завдання: Написати твір на одну з тем за самостійно складеним планом

Перелік тем, запропонованих для написання контрольного твору:

«Дитинство — чарівний світ пригод і романтики» (за вивченими творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха).

«Цікаві пригоди Яви та Павлуші» (за повістю «Тореадори з Васюківки» Всеволода Нестайка).

«Таємничі пригоди друзів» (за повістю «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Ярослава Стельмаха).

Поради щодо написання твору

–  Зрозумійте, осмисліть тему майбутнього твору.

–  На підставі заголовку до твору визначте його проблему.

Це й буде зміст роботи:

–  Сформулюйте тезу, яка б відображала основну думку твору.

–  Проілюструйте тезу необхідними прикладами або доказами.

–  З’ясуйте послідовність наведення аргументів (доказів).

–  Уживайте вставні слова і словосполучення: на мою думку, до речі, на жаль, по-моєму, отже, наприклад, таким чином; речення: «Я вважаю», «Мені здається», які виступають засобами зв’язку між частинами роздуму.

–  Висновки, аргументи (докази) намагайтеся виділяти в окремі абзаци.

2.            Тема: Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. „Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку № 9“ — фантастична, романтична, багатоепізодна повість про виховання гідності та мужності.

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

Завдання: с.186-201(прочитати. знати зміст), дати письмові відповіді п.1-3 с.200,п.2 с.201

15.03.21-19.03.21

  1. Тема:Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків — головних героїв. Реальні (звичайні) та пригодницькі події.

 Завдання: Аналізувати Y- VII розділ твору. Скласти план до характеристики образів Митька та Сергія

  1. Тема: Місце фантазії, романтичності в житті сучасної людини

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

9.03.21-12.03.21

Тема: Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом (продовження)

Завдання: Прочитати й скласти план до І-V розділу. Дати відповіді на пит. зі ст. 171.

1-5 березня

1.03.21-5.03.212.

1. „Тореадори з Васюківки“. Аналіз поведінки героїв, їхніх учинків, морального вибору в різних життєвих ситуаціях.

 Відео на допомогу:

https://www.youtube.com/watch?v=qggXfOQTQ0c

 Інтерактивні вправи:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-nestayko-toreadori-z-vasyukivki-223548.html

Д/з: Скласти анкети головних героїв

 

2. Ярослав Стельмах, „Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера“. Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.

 Відомості про письменника:

http://ul.iolya.com.ua/page79.html

Аудіотвір: https://www.youtube.com/watch?v=rjcTWOaW0Ks

Відео на допомогу:

https://www.youtube.com/watch?v=qeERSgaYVVY

Прочитати уривки з повісті (157-172), дати відповіді на запитання у підручнику.

 

11-15 січня

Урок 2 11.01 
Тема: Станіслав Чернілевський. „Теплота родинного інтиму...”, „Забула внучка в баби черевички...”. Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність).

Опрацювати:с.78-80 ( виразно читати поезії)

Виконати: тестове завдання п.1-3,п. 11,12 (письмово)

Урок 2 15.01

Тема: Ірина Жиленко. „Жар-птиця”. Поетичні роздуми про красу, про те, що може врятувати сучасний світ.

Опрацювати:с.82-85 (виразно читати)

Виконати:п.1-3, 12 ( письмово)


18-22 січня

1 УРОК 18.01 „Підкова”, „Гном у буфеті”. Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього.

Навчитись виразно  читати (с.83-84) за зразком

https://www.youtube.com/watch?v=vbnlQAZlM9o&feature=emb_logo

2 УРОК 22.01 Ігор Калинець — один з талановитих українських поетів, що пише і для дітей. Цікавий епізод з його життя. „Дивосвіт“ („Стежечка, „Блискавка“, „Веселка“, „Криничка“, „Дим“). Своєрідність форми його поезій

·         Скористатись матеріалом на сайті https://mala.storinka.org/дивосвіт-ігоря-калинця-поезії-зі-збірки-книжечка-для-дзвінки.html 

·         Виконати тестування ( посилання буде у вайбері)

 



2019-2020 навчальний рік
V  тиждень навчання
22 квітня
Тема:,, Клим Джура- рятівник світу,,
Прочитати повість (с.186-227@)
Подивитись цікавий урок
Завдання: заповнити анкету за планом, поданим в уроці, скласти порівняльну характеристику Клима і Сашка ( з відеоуроку). Можна зробити домашнє завдання з цього уроку.

І тиждень навчання
Тема: Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки»
Поведінка героїв твору, їх вчинки
Завдання:  с.142-154(прочитати, знати зміст. Виразне читання діалогу (с.150).Виконати завдання п.1-3, склати письмову характеристику Яви і Павлуші)
Виконані завдання надсилати до 24. 03.20р. на електронну пошту 
Тема: Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки» Характеристика улюбленого героя твору


 Завдання: 1. Розподілити риси характеру, притаманні хлопцям (індивідуальні, спільні) Енергійний , цілеспрямований , відчайдушний, врівноважений , спокійний, легковажний,  непостійний , поступливий, бешкетник, сміливий , винахідливий, необачний, не любить учитися, добрий, рішучий, меткий, вигадливий, вірний, співчуваючий, гордий, кмітливий, пустун, непослідовний .
1.     Подивитись фільм «Тореадори з Васюківки» https://youtu.be/wLrpBJWJLhI

Тема: Ярослав Стельмах.
«Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».
                 Завдання: Прочитати 1-5 розділи повісті Я.Стельмаха «Митькозавр із Юрківки». (с.157-165), п. 1-4 (письмово)

ІV тиждень навчання
6 клас    Українська література



13 квітня

14 квітня

Тема:

Урок виразного читання. Читання прозового уривка з повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».
Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9» – фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності.

Джерела:

С.168-184(прочитати)
С.186-200 (прочитати)
Завдання:
Уривок на вибір навчитись виразно читати)
П. 1-3 (тест на с. 200);
виписати портрети героїв

1 коментар: