2020-2021 навчальний рік
1. Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет.
Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. „Жаба
і Віл”
- ·
Подивитись
мультфільм за мотивами байки:
- https://www.youtube.com/watch?v=UZZizYmbeUI
- ·
Скласти
сенкан до слова « байка»
- ·
Виразно
читати байку „Жаба і Віл”, виписати художні засоби
- 2. „Щука”, „Муха і Бджола”. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника
·
https://www.youtube.com/watch?v=ldqMGML7uz0
·
Скласти й
записати в зошитах з літератури цитатний план байок «Щука»,«Муха і Бджола».
·
Байку
«Щука» вивчити напам’ять.
29.03.21 - 02.04.21
1. Тема: Контрольний письмовий твір за вивченими
творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха.
Завдання: Написати твір
на одну з тем за самостійно складеним планом
Перелік
тем, запропонованих для написання контрольного твору:
«Дитинство —
чарівний світ пригод і романтики» (за вивченими творами Всеволода Нестайка,
Ярослава Стельмаха).
«Цікаві
пригоди Яви та Павлуші» (за повістю «Тореадори з Васюківки» Всеволода
Нестайка).
«Таємничі
пригоди друзів» (за повістю «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
Ярослава Стельмаха).
Поради щодо написання твору
– Зрозумійте, осмисліть тему майбутнього твору.
– На підставі заголовку до твору визначте його
проблему.
Це й буде зміст роботи:
– Сформулюйте тезу, яка б відображала основну
думку твору.
– Проілюструйте тезу необхідними прикладами або
доказами.
– З’ясуйте послідовність наведення аргументів
(доказів).
– Уживайте вставні слова і словосполучення: на
мою думку, до речі, на жаль, по-моєму, отже, наприклад, таким чином; речення:
«Я вважаю», «Мені здається», які виступають засобами зв’язку між частинами
роздуму.
– Висновки, аргументи (докази) намагайтеся
виділяти в окремі абзаци.
2.
Тема: Леся Воронина — сучасна
письменниця, авторка багатьох книг для дітей. „Таємне Товариство Боягузів, або
Засіб від переляку № 9“ — фантастична, романтична, багатоепізодна повість про
виховання гідності та мужності.
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері
) до уроку за розкладом
Завдання: с.186-201(прочитати. знати
зміст), дати письмові відповіді п.1-3 с.200,п.2 с.201
29.03.21 - 02.04.21
1. Тема: Контрольний письмовий твір за вивченими
творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха.
Завдання: Написати твір
на одну з тем за самостійно складеним планом
Перелік
тем, запропонованих для написання контрольного твору:
«Дитинство —
чарівний світ пригод і романтики» (за вивченими творами Всеволода Нестайка,
Ярослава Стельмаха).
«Цікаві
пригоди Яви та Павлуші» (за повістю «Тореадори з Васюківки» Всеволода
Нестайка).
«Таємничі
пригоди друзів» (за повістю «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
Ярослава Стельмаха).
Поради щодо написання твору
– Зрозумійте, осмисліть тему майбутнього твору.
– На підставі заголовку до твору визначте його
проблему.
Це й буде зміст роботи:
– Сформулюйте тезу, яка б відображала основну
думку твору.
– Проілюструйте тезу необхідними прикладами або
доказами.
– З’ясуйте послідовність наведення аргументів
(доказів).
– Уживайте вставні слова і словосполучення: на
мою думку, до речі, на жаль, по-моєму, отже, наприклад, таким чином; речення:
«Я вважаю», «Мені здається», які виступають засобами зв’язку між частинами
роздуму.
– Висновки, аргументи (докази) намагайтеся
виділяти в окремі абзаци.
2.
Тема: Леся Воронина — сучасна
письменниця, авторка багатьох книг для дітей. „Таємне Товариство Боягузів, або
Засіб від переляку № 9“ — фантастична, романтична, багатоепізодна повість про
виховання гідності та мужності.
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері
) до уроку за розкладом
Завдання: с.186-201(прочитати. знати
зміст), дати письмові відповіді п.1-3 с.200,п.2 с.201
15.03.21-19.03.21
- Тема:Допитливість,
винахідливість, кмітливість хлопчиків — головних героїв. Реальні
(звичайні) та пригодницькі події.
Завдання: Аналізувати Y- VII розділ твору.
Скласти план до характеристики образів Митька та Сергія
- Тема:
Місце
фантазії, романтичності в житті сучасної людини
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за
розкладом
9.03.21-12.03.21
Тема: Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті,
передані образним словом (продовження)
Завдання: Прочитати й скласти план до
І-V розділу. Дати відповіді на пит. зі ст. 171.
1.03.21-5.03.212.
1. „Тореадори з
Васюківки“.
Аналіз поведінки героїв, їхніх учинків, морального вибору в різних життєвих
ситуаціях.
Відео на допомогу:
https://www.youtube.com/watch?v=qggXfOQTQ0c
Інтерактивні
вправи:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-nestayko-toreadori-z-vasyukivki-223548.html
Д/з: Скласти анкети головних героїв
2. Ярослав
Стельмах, „Митькозавр із Юрківки, або
Химера лісового озера“. Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті,
передані образним словом.
Відомості про
письменника:
http://ul.iolya.com.ua/page79.html
Аудіотвір: https://www.youtube.com/watch?v=rjcTWOaW0Ks
Відео на допомогу:
https://www.youtube.com/watch?v=qeERSgaYVVY
Прочитати уривки з повісті (157-172), дати відповіді на
запитання у підручнику.
Урок 2 11.01
Тема:
Станіслав Чернілевський. „Теплота родинного інтиму...”, „Забула внучка в баби черевички...”.
Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність).
Опрацювати:с.78-80
( виразно читати поезії)
Виконати: тестове
завдання п.1-3,п. 11,12 (письмово)
Урок
2
Тема:
Ірина Жиленко. „Жар-птиця”. Поетичні роздуми про красу, про те, що може врятувати
сучасний світ.
Опрацювати:с.82-85
(виразно читати)
Виконати:п.1-3,
12 ( письмово)
1 УРОК 18.01 „Підкова”, „Гном у буфеті”. Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього.
Навчитись виразно читати (с.83-84) за зразком
https://www.youtube.com/watch?v=vbnlQAZlM9o&feature=emb_logo
2 УРОК 22.01 Ігор Калинець — один з талановитих українських поетів, що пише і для дітей. Цікавий епізод з його життя. „Дивосвіт“ („Стежечка, „Блискавка“, „Веселка“, „Криничка“, „Дим“). Своєрідність форми його поезій
·
Скористатись
матеріалом на сайті https://mala.storinka.org/дивосвіт-ігоря-калинця-поезії-зі-збірки-книжечка-для-дзвінки.html
·
Виконати
тестування ( посилання буде у вайбері)
6 клас Українська
література
|
|||
13 квітня
|
14 квітня
|
||
Тема:
|
Урок виразного читання. Читання
прозового уривка з повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».
|
Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9» –
фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності.
|
|
Джерела:
|
С.168-184(прочитати)
|
С.186-200 (прочитати)
|
|
Завдання:
|
Уривок на вибір навчитись виразно читати)
|
П. 1-3 (тест на с. 200);
|
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити