Вітаю Вас дев'ятикласники!!! Надсилаю завдання для опрацювання.
Виконувати завдання в робочих зошитах. Записувати дату і вид роботи: домашня. Наприклад:
Двадцять третє листопада
Домашня робота
Виконані завдання можна надсилати
на електронну адресу: almoctmary@gmail.com
Урок 64. Дата: 18.05.22
Тема: Контрольна робота за розділом «Література ХХ–ХХІ століття».
Виконати підсумковий тест
Термін виконання до 24.05.22 р.
Урок 63. Дата: 17.05.22
Тема: Розвиток мовлення. Проблеми та шляхи їх вирішення у творах письменників ХХ-ХХІ століття.
Опрацювати матеріал та виконати письмово завдання
Термін виконання до 18.05.22 р.
Урок 61-62. Дата: 10-11.05.22
Тема: Ерік Вольф Сігел (1937–2010). «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта.
Опрацювати матеріал та виконати письмово завдання на останніх 3 аркушах.
Термін виконання до 17.05.22 р.
Урок 59-60. Дата: 03-04.05.22
Тема: Гарпер Лі (1926–2016). «Убити пересмішника». Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю.
Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч
Прочитати твір.
Виконати письмово завдання:
1. Заповнити картку
2. Розповісти історію персонажу від його імені (на вибір).
Термін виконання до 10.05.22 р.
Урок 57-58. Дата: 26-27.04.22
Тема: Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.
Зустріч в Meet о 08.30. Покликання на зустріч
Виконати завдання
Термін виконання до 03.05.22 р.
Урок 55-56. Дата: 19-20.04.22
Тема: Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом». Тема знецінення культури.
Зустріч в Meet о 08.30. Покликання на зустріч
Опрацювати матеріал підручника.
Знати зміст твору, вміти переказувати та аналізувати його.
Виконати письмово
Термін виконання до 26.04.22 р.
Урок 53-54. Дата: 12-13.04.22
Тема: Позакласне читання. Майкл Морпурґо. «Бойовий кінь»
Урок 52. Дата: 06.04.22
Тема: Шолом-Алейхем (1859–1916). «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIX–XX століття. Образна система твору.
Зустріч в Meet о 08.30. Покликання на зустріч
Знати зміст твору «Тев’є-молочар», вміти переказувати його і аналізувати.
Письмово виконати завдання
Термін виконання до 12.04.22
Урок 51. Дата: 05.04.22
Тема: Контрольна робота за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ століття»
Повторити відомості за творами Г.Ібсена та Б.Шоу.
Виконати тест.
Термін виконання до 06.04.22
Урок 50. Дата: 30.03.22
Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.
Зустріч в Meet о 08.30. Покликання на зустріч
Опрацювати матеріал і дати відповідь на запитання відкритого фіналу.
Термін виконання до 05.04.22
Урок 49. Дата: 29.03.22
Тема: Бернард Шоу (1856–1950). «Пігмаліон». Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».
1. Виконати тест за твором Г.Ібсена "Ляльковий дім".
2. Ознайомитись із матеріалом: відео 1, відео 2, відео 3
3. Опрацювати матеріал підручника с. 147 - 150.
4. Прочитати твір "Пігмаліон".
Термін виконання до 30.03.22
Урок 47-48. Дата: 22-23.03.22
Тема: «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси.
Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч
Ознайомитись із матеріалом і написати конспект.
Знати зміст твору Г.Ібсена "Ляльковий дім", вміти переказувати і аналізувати його зміст.
Термін виконання до 29.03.22
Урок 45-46. Дата: 15-16.03.22
Тема: «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX–початку XX століття. Генрік Ібсен (1828–1906). Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси.
Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч
1. Ознайомитись із матеріалом. Знати відповіді на запитання наприкінці.
2. Виконати письмово на вибір 1 з останніх завдань.
3. Знати зміст драми Г.Ібсена "Ляльковий дім".
Урок 42. Дата: 16.02.22
Тема: Образ Башмачкіна та засоби його створення. Образ столиці (як чужого й ворожого для людини простору). Трактування фіналу, значення елементів фантастики в реалістичному творі. Тема «маленької людини»
Записати інформацію за карткою в зошит.
Термін виконання до 22.02.22
Урок 41. Дата: 15.02.22
Тема: Цикл петербурзьких повістей: основні теми та проблеми. Побутовий, психологічний і філософський плани повісті «Шинель». Особливості сюжету й композиції.
Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч
Знати зміст повісті М.Гоголя "Шинель".
Опрацювати матеріал підручника с.128-132.
Термін виконання до 16.02.22
Урок 39-40. Дата: 08-09.02.22
Тема: «Ревізор». Творча історія п’єси. Образи чиновників. Образ Хлєстакова та його динаміка. Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси.
1. Прочитати твір "Ревізор".
- текст твору
- фільм
2. Ознайомитись із допоміжним матеріалом: матеріал 1, матеріал 2.
3. Виконати завдання за твором.
Термін виконання до 15.02.22
Урок 38. Дата: 02.02.22
Тема: Микола Васильович Гоголь (1809–1852). Петербурзький етап життя і творчості письменника
1. Переглянути відео 1, відео 2.
2. Письмово в зошиті виконати опитування (заповнити пропуски):
Микола Васильович Гоголь народився у містечку _______________________________ ________________ у ________ році. Освіту майбутній письменник здобував у ________________________________, а згодом у _________________________________________________. У 1828 р., мріє про літературну діяльність і переїжджає до _________________. Його перший твір мав назву ___________________________________________. Збірки, які вийшли з-під пера Гоголя: ___________________________________ ____________________________________________________________________. Письменник багато подорожував і відвідав _______________________________ ____________________________________________________________________. Серед найвідоміших творів письменника - ________________________________ ____________________________________________________________________. Життя Миколи Гоголя обірвалося у ___________ році. Похований письменник у _______________.
3. Виконати вправу (надіслати скріншот).
Термін виконання до 08.02.22
Урок 37. Дата: 01.02.22
Тема: Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа та ін.), засоби його створення (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.).
Повторити матеріал про твір Бальзака "Гобсек" і пригадати особливості обрау головного героя - Гобсека.
Написати твір - роздум на тему "Гобсек - філософ чи скнара?"
Термін виконання до 02.02.22
Листопад - грудень
Урок 20-21. Дата: 30.11-01.12.21
Тема: Взаємодія романтизму і реалізму в романі О.С. Пушкіна «Євгеній Онєгін». Реалістичне висвітлення романтичних тем (кохання, відчуження особистості, життя і смерті, розладу мрії та дійсності тощо) і образів (Онєгін – Тетяна, Ленський – Ольга).
Традиції світової літератури і культури у творі (вплив Дж. Байрона та ін.). Дзеркальна композиція (лист Тетяни – відповідь Онєгіна – дуель – лист Онєгіна – відповідь Тетяни).
1. Переглянути відеоурок.
2. Прочитати твір.
3. Ознайомитись із матеріалом.
3. Виконати завдання
Урок 19-20. Дата: 23-24.11.21
Тема: Олександр Сергійович Пушкін (1799–1837). Лірика («До А.П. Керн» («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»). Значення творчості О.С. Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики. Тема кохання і призначення мистецтва у віршах митця.
Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч
Виконати завдання.
Термін виконання до 28.11.21
Вивчити поезію/ виконати проекти.
Термін виконання до 30.11.21
2020 - 2021 н.р.
Урок 63-64. Дата: 28.04.21
Тема уроку: Ерік Вольф Сігел. «Історія одного кохання». Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі.
Ознайомитись із матеріалом: https://www.ourboox.com/books/ерік-вольф-сігел/
і прочитати твір https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=4053
письмово виконати завдання в презентації
Термін виконання до 05.05.21 р.
Т Тема уроку: Розвиток мовлення. «Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства» за повістю «Собаче серце»
Написати твору роботу на тему: «Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства» за повістю «Собаче серце»
Термін виконання до 19.04.21 р.
Т Тема уроку: Конфлікт натовпу, мас. свідомості та інтелекту, культури. Персонажі-«двійники».
Ознайомитись із матеріалом https://www.ourboox.com/books/_____________________/
і письмово виконати завдання
Термін виконання до 14.04.21 р.Т Тема уроку: «Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби.
1) Ознайомитись із матеріалом і письмово виконати завдання
https://www.ourboox.com/books/бул/
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
Тема уроку: М. О. Булгаков. «Собаче серце». Українські сторінки життя і творчості М. О. Булгакова. М. О. Булгаков і влада, трагедія митця.
3. Останні роки життя
У 1931-1932рр. до письменника прийшло нове натхнення, пов’язане з його коханням до Олени Шиловської. Їхні стосунки були складними і неоднозначними : вона мала свою сім’ю. М.Булгаков залишився без роботи. Але кохання виявилось сильнішим за обставини, і письменник насолоджувався миттю щастя, яке несподівано надарувала йому доля.
Тема уроку: Позакласне читання Майкл Морпурґо. «Бойовий кінь»
Тема уроку: Образна система твору. Філософські проблеми. Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.
Головні та другорядні герої твору Головні герої | |
Тев’є | Працьовитий, комунікабельний, глибоко віруюча людина, любить з будь-якого приводу цитувати Святе Письмо, філософ, має почуття гумору, мудрий, вміє прощати, щиро вболіває за долю своїх дітей |
Автор (Шолом-Алейхем.) | Мудрий, співчутливий, спостережливий, має почуття гумору Другорядні герої |
Голда | Турботлива, любляча, вважає за щастя заможне життя, а не шлюб у любові; дуже релігійна, тому не може простити Хаві її зраду вірі. Голда помирає, так і не змирившись із загибеллю Шпринці |
Цейтл | Відмовляє заможному залицяльникові, не хоче багатства: вона готова їсти раз на три дні, але вийти за коханого. Жінка щаслива з чоловіком, хоча живуть вони злиденно. Після смерті чоловіка Цейтл разом з дітьми повертається до батька |
Годл | Закохалася у бідного студента, що навчав грамоти дітей Тев’є. Молоді справляють тихе весілля, після чого Перчик відразу їде. Незабаром і Годл вирушає за чоловіком: він перебуває на засланні за революційну діяльність |
Хава | Хава закохалася в представника іншої віри. Батько попереджає доньку, щоб вона трималася від православного писаря подалі, адже у Священному Писанні сказано, що кожен повинен шукати собі рівню. Хава не згодна: люди самі поділили себе на євреїв і неєвреїв, багатих і жебраків. Заради коханого Хава змінює віру |
Шпринця | Шпринця закохується у сина багатої вдови Арончика. Рідні хлопця роблять все, щоб розлучити молодих, підштовхнувши нещасну дівчину до самогубства |
Бейлка | П’ята, найкрасивіша, дочка Тев’є, вибирає багатого жениха, підрядника, хоча не любить його. Тев’є намагається відмовити дочку виходити заміж за розрахунком, але Бейлка каже, що зараз інші часи і треба думати про себе. Проте дівчина дуже нещаслива у шлюбі, ллє сльози й до, і після весілля |
Висновок. Кожен із героїв шукає своє щастя, але бачить його по-різному. Старша сестра відмовляється від заможного життя заради коханого чоловіка, друга — через кохання закінчує життя самогубством, інша — зраджує віру, а наймолодша, відповідно до віянь нового часу, обирає сите, заможне життя без любові
Тема уроку: Шолом-Алейхем. «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIX–XX ст.
1) Ознайомитись із матеріалом
відео 1 https://youtu.be/LszU8Bi7vgo
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с. 158 - 162.
4) Прочитати твір "Тев’є-молочар" і письмово заповнити інформацію про твір за карткою:
Термін виконання до 21.03.21 р.
Урок 52. Дата: 15.03. 21
Тема уроку: "Стара" і "нова драма". Творчість Г.Ібсена "Ляльковий дім" та Б.Шоу "Пігмаліон". Контрольна робота
1) Пройти контрольне тестування
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: в групі
Термін виконання до 15.03.21 р.
Урок 51. Дата: 10.03. 21
Тема уроку: Українські перекладачі творів зарубіжної літератури. Порівняння особливостей "старої" і "нової" драми, образів персонажів
1) Ознайомитись із матеріалом https://mozok.click/2224-stara-nova-drami-zmni-v-dramaturgyi-kncya-xix-pochatku-xx-stolt.html
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Письмово виконати завдання:
Складіть порівняльну характеристику ,,старої '' та ,,нової ''драми . В мережі Інтернет знайдіть і випишіть українських перекладачів творів зарубіжної літератури, які ви вивчали протягом року.
Термін виконання до 15.03.21 р.
Урок 50. Дата: 03.03. 21
Тема уроку: Динаміка образу Елізи Дулітл. Ідеї "одухотворення" людини і життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови
1) Ознайомитись із матеріалом
відео 1 https://youtu.be/WNzAGY98d6Y
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с. 150 - 157.
4) Письмово виконати завдання:
Еліза до перевтілення
Тема уроку: Б.Шоу "Пігмаліон". Особливості світогляду Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу в творі
1) Ознайомитись із матеріалом
відео 1 https://youtu.be/e0HwsUkWupg
відео 2 https://youtu.be/y8pczjGwtPw
відео 3 https://youtu.be/mDnyZnJTmxM
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с. 147 - 150.
4) Прочитати твір "Пігмаліон" і письмово заповнити інформацію про твір за карткою:
Термін виконання до 03.03.21 р.
Урок 36. Дата: 20.01. 21
Щоб приєднатися до зустрічі в Google Meet, натисніть це посилання:
https://meet.google.com/mjz-dcir-muo
1) Ознайомитись із матеріалом
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Дати письмово відповіді на запитання:
запитання 1 Як, з погляду Бальзака, гроші впливають на духовність людини? Простежте це на прикладі Анастазі де Ресто та Максима де Трая.
запитання 2 Як, з погляду Бальзака, гроші впливають на духовність людини? Простежте це на прикладі Фанні Мальво та Дервіля.
запитання 3 Як, з погляду Бальзака, гроші впливають на духовність людини? Простежте це на прикладі Гобсека та Ернеста де Ресто.
Термін виконання до 25.01.21 р.
Урок 35. Дата: 18.01. 21
Тема уроку: Оноре де Бальзак. "Гобсек". Місце в структурі "Людської комедії". Сюжетно - композиційна особливість повісті
1) Ознайомитись із матеріалом
презентація 1 https://drive.google.com/file/d/1AFT-dbmSbhM7qKnmsbNnYCGeCoEyhvYp/view?usp=sharing
презентація 2 https://drive.google.com/file/d/1zvFPle0ygoS7HEIhNm3rNByU_82Sfwif/view?usp=sharing
інформація https://drive.google.com/file/d/14T-jmtNThY4VAFIHQ9Z7pA6mp78Hd4Hc/view?usp=sharing
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с. 113 - 117.
4) Письмово виконати завдання: https://drive.google.com/file/d/1XSId-RL-pqlPePJ7S9HwRq7lK_iJ63bp/view?usp=sharing.
Термін виконання до 20.01.21 р.
Урок 34. Дата: 13.01. 21
Тема уроку: Оноре де Бальзак. "Гобсек". "Людська комедія": історія написання, структура, проблематика та образи
1) Ознайомитись із матеріалом
відео https://drive.google.com/file/d/1Gv0pDjyReL4f83P25ySayayWTczreSIg/view?usp=sharing
презентація 1 https://drive.google.com/file/d/1t31cJ4ja-B0DLPmh6o453kg4A2gzaW_G/view?usp=sharing
презентація 2 https://drive.google.com/file/d/1VupiyXUBcXIwQ5c4q6TODaLtvWT7DwF7/view?usp=sharing
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с. 108 - 113.
4) Створити або заповнити фб сторінку автора:
https://drive.google.com/file/d/1l6GzAPBs4NLGnlNBFbq6biP6icji14gS/view?usp=sharing
5) Прочитати твір "Гобсек".
Термін виконання до 18.01.21 р.
Урок 33. Дата: 11.01. 21
Тема уроку: Поняття про реалізм та історія його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму. Взаємодія реалізму з іншими напрямами ХІХ століття
1) Ознайомитись із матеріалом
відео https://youtu.be/009HAh6uG4g
2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника с.99-107.
4) Письмове виконання: тести https://drive.google.com/file/d/1o-8ehZ9Ms9TwOVOYjt86sJdVd9_BU68z/view?usp=sharing
Термін виконання до 13.01.21р.
Виконати завдання
3. Написати твір-мініатюру «Життя Тев’є у наш час»
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
ІV тиждень навчання
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар