Зарубіжна література 9 кл

Гуцуляк М.А.

Вітаю Вас дев'ятикласники!!! Надсилаю завдання для опрацювання. 

Виконувати завдання в робочих зошитах. Записувати дату і вид роботи: домашня. Наприклад: 

Двадцять третє листопада

Домашня робота 

Виконані завдання можна надсилати

 на електронну адресу: almoctmary@gmail.com

Всі запитання в групі класу.

Урок 64. Дата: 18.05.22

Тема: Контрольна робота за розділом «Література ХХХХІ століття».

Виконати підсумковий тест

Термін виконання до 24.05.22 р.

Урок 63. Дата: 17.05.22

Тема: Розвиток мовлення. Проблеми та шляхи їх вирішення  у творах письменників  ХХ-ХХІ століття.

Опрацювати матеріал та виконати письмово завдання

Термін виконання до 18.05.22 р.

Урок 61-62. Дата: 10-11.05.22

Тема: Ерік Вольф Сігел (19372010). «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта.

Опрацювати матеріал та виконати письмово завдання на останніх 3 аркушах.

Термін виконання до 17.05.22 р.

Урок 59-60. Дата: 03-04.05.22

Тема: Гарпер Лі (19262016). «Убити пересмішника». Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю.

Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч

Прочитати твір.

Виконати письмово завдання:

1. Заповнити картку


2. Розповісти історію персонажу від його імені (на вибір).

Термін виконання до 10.05.22 р.

Урок 57-58. Дата: 26-27.04.22

Тема: Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.

Зустріч в Meet о 08.30. Покликання на зустріч

Виконати завдання

Термін виконання до 03.05.22 р.

Урок 55-56. Дата: 19-20.04.22

Тема: Рей Дуглас Бредбері (19202012). «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом». Тема знецінення культури.

Зустріч в Meet о 08.30. Покликання на зустріч

Опрацювати матеріал підручника.

Знати зміст твору, вміти переказувати та аналізувати його.

Виконати письмово

Термін виконання до 26.04.22 р.

Урок 53-54. Дата: 12-13.04.22

Тема: Позакласне читання.  Майкл Морпурґо. «Бойовий кінь»

Переглянути фільм Майкла Морпурго «Бойовий кінь» (США, 2012, реж. Стівен Спілберг): https://uakino.club/film/militaries/1140-boyoviy-kn.html

Завдання 1. Написати відгук до фільму.

Термін виконання до 19.04.22 р.

Урок 52. Дата: 06.04.22

Тема: Шолом-Алейхем (18591916). «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIXXX століття. Образна система твору.

Зустріч в Meet о 08.30. Покликання на зустріч

Знати зміст твору «Тев’є-молочар», вміти переказувати його і аналізувати.

Письмово виконати завдання


Термін виконання до 12.04.22

Урок 51. Дата: 05.04.22

Тема: Контрольна робота за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХпочатку ХХ століття»

Повторити відомості за творами Г.Ібсена та Б.Шоу.

Виконати тест.

Термін виконання до 06.04.22

Урок 50. Дата: 30.03.22

Тема: Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї  «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.

Зустріч в Meet о 08.30. Покликання на зустріч

Опрацювати матеріал і дати відповідь на запитання відкритого фіналу.

Термін виконання до 05.04.22

Урок 49. Дата: 29.03.22

Тема: Бернард Шоу (18561950). «Пігмаліон». Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».

1. Виконати тест за твором Г.Ібсена "Ляльковий дім".

2. Ознайомитись із матеріалом: відео 1відео 2,  відео 3 

3. Опрацювати матеріал підручника с. 147 - 150.

4. Прочитати твір "Пігмаліон".

Термін виконання до 30.03.22

Урок 47-48. Дата: 22-23.03.22

Тема: «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси.

Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч

Ознайомитись із матеріалом і написати конспект.

Знати зміст твору Г.Ібсена "Ляльковий дім", вміти переказувати і аналізувати його зміст.

Термін виконання до 29.03.22

Урок 45-46. Дата: 15-16.03.22

Тема: «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX–початку XX століття. Генрік Ібсен (18281906). Роль Г.  Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Композиція п’єси.

 Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч

1. Ознайомитись із матеріаломЗнати відповіді на запитання наприкінці. 

2. Виконати письмово на вибір 1 з останніх завдань.

3. Знати зміст драми Г.Ібсена "Ляльковий дім".


Урок 42. Дата: 16.02.22

Тема: Образ Башмачкіна та засоби його створення. Образ столиці (як чужого й ворожого для людини простору). Трактування фіналу, значення елементів фантастики в реалістичному творі. Тема «маленької людини»

Записати інформацію за карткою в зошит.

Термін виконання до 22.02.22

Урок 41. Дата: 15.02.22

Тема: Цикл петербурзьких повістей: основні теми та проблеми. Побутовий, психологічний і філософський плани повісті «Шинель». Особливості сюжету й композиції.

Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч

Знати зміст повісті М.Гоголя "Шинель".

Опрацювати матеріал підручника с.128-132.

Термін виконання до 16.02.22

Урок 39-40. Дата: 08-09.02.22

Тема: «Ревізор». Творча історія п’єси. Образи чиновників. Образ Хлєстакова та його динаміка. Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси.

1. Прочитати твір "Ревізор".

- текст твору

- фільм

2. Ознайомитись із допоміжним матеріалом: матеріал 1, матеріал 2.

3. Виконати завдання за твором.

Термін виконання до 15.02.22

Урок 38. Дата: 02.02.22

Тема: Микола Васильович Гоголь (18091852). Петербурзький етап життя і творчості письменника

1. Переглянути відео 1, відео 2.

2. Письмово в зошиті виконати опитування (заповнити пропуски):

Микола Васильович Гоголь народився у містечку _______________________________ ________________ у ________ році. Освіту майбутній письменник здобував у ________________________________, а згодом у _________________________________________________. У 1828 р., мріє про літературну діяльність і переїжджає до _________________. Його перший твір мав назву ___________________________________________. Збірки, які вийшли з-під пера Гоголя: ___________________________________ ____________________________________________________________________. Письменник багато подорожував і відвідав _______________________________ ____________________________________________________________________. Серед найвідоміших творів письменника - ________________________________ ____________________________________________________________________. Життя Миколи Гоголя обірвалося у ___________ році. Похований письменник у _______________.

3. Виконати вправу (надіслати скріншот).

Термін виконання до 08.02.22

Урок 37. Дата: 01.02.22

Тема: Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа та ін.), засоби його створення (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.).

Повторити матеріал про твір Бальзака "Гобсек" і пригадати особливості обрау головного героя -  Гобсека.

Написати твір - роздум на тему "Гобсек - філософ чи скнара?"

Термін виконання до 02.02.22

Листопад - грудень

Урок 20-21. Дата: 30.11-01.12.21

Тема: Взаємодія романтизму і реалізму в романі О.С.  Пушкіна «Євгеній Онєгін». Реалістичне висвітлення романтичних тем (кохання, відчуження особистості, життя і смерті, розладу мрії та дійсності тощо) і образів (Онєгін – Тетяна, Ленський – Ольга).

Традиції світової літератури і культури у творі (вплив Дж. Байрона та ін.). Дзеркальна композиція (лист Тетяни – відповідь Онєгіна – дуель – лист Онєгіна – відповідь Тетяни).

1. Переглянути відеоурок.

2. Прочитати твір.

3. Ознайомитись із матеріалом.

3. Виконати завдання

Термін виконання до 07.12.21

Урок 19-20. Дата: 23-24.11.21

Тема: Олександр Сергійович Пушкін (17991837). Лірика («До А.П. Керн» («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»). Значення творчості О.С.  Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики. Тема кохання і призначення мистецтва у віршах митця.

Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч

Виконати завдання.

Термін виконання до 28.11.21

Вивчити поезію/ виконати проекти.

Термін виконання до 30.11.21

2020 - 2021 н.р.

Урок 63-64. Дата: 28.04.21


Тема уроку
Ерік Вольф Сігел. «Історія одного кохання». Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі.

Ознайомитись із матеріалом: https://www.ourboox.com/books/ерік-вольф-сігел/

 і прочитати твір https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=4053

письмово виконати завдання в презентації

Термін виконання до 05.05.21 р.

Урок 62. Дата: 26.04. 21
Т Тема урокуНатовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.
Завдання: написати творчу роботу на тему "Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві" (за твором Р.Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» )
https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=4053
Урок 61. Дата: 21.04. 21
Т Тема урокуТема знецінення культури. Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо.
У Ознайомитись із матеріалом 
відео 1 https://youtu.be/j4_tTHHtHqo
 і письмово виконати завдання 
ЛІТЕРАТУРНИЙ    ДИКТАНТ.  Р. БРЕДБЕРІ «451  ЗА  ФАРЕНГЕЙТОМ»
                                          
1.     Де і коли відбуваються події в романі?…
2.     Замислитися над тим, що діється навколо, Гая Монтега спонукав(ла) …
3.     Механічного пса до дверей Монтега прислав …
4.     Сигнал тривоги на Монтега та його дім був поданий (ким?) … 
5.      Монтег спілкувався з Фабером за допомогою …
6.     Жінку Монтега  - Мілдред – цікавлять лише …
7.     Продовжіть думку Фабера: «Пересічні письменники лише ковзають по …»
8.     «Це те саме, що намагатися загасити пожежу з водяного пістолета», - так думав Монтег про (що?)…
9.      Наприкінці твору звучить легенда про …
10.                 Книга за Р.Бредбері – це …
Термін виконання до 26.04.21 р.
Урок 60. Дата: 19.04. 21
Т Тема урокуРей Дуглас Бредбері. «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом».
Зустріч в Meet о 13.30. Посилання кину в групу
Ознайомитись із матеріалом 
Прочитати твір
Заповнити картку

Термін виконання до 21.04.21 р.
Урок 59. Дата: 14.04. 21

Т Тема урокуРозвиток мовлення. «Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства» за повістю «Собаче серце»

Написати твору роботу на тему: «Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства» за повістю «Собаче серце»

Термін виконання до 19.04.21 р.

Урок 58. Дата: 12.04. 21

Т Тема урокуКонфлікт натовпу, мас. свідомості та інтелекту, культури. Персонажі-«двійники».

     Ознайомитись із матеріалом https://www.ourboox.com/books/_____________________/

      і письмово виконати завдання 

Термін виконання до 14.04.21 р.

Урок 57. Дата: 07.04. 21

Т Тема уроку: «Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби.

1) Ознайомитись із матеріалом і письмово виконати завдання

 https://www.ourboox.com/books/бул/ 

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

Термін виконання до 12.04.21 р.
Урок 56. Дата: 05.04. 21

Тема уроку: М. О. Булгаков. «Собаче серце». Українські сторінки життя і творчості М. О. Булгакова. М. О. Булгаков і влада, трагедія митця.

1) Ознайомитись із матеріалом 
Матеріал
Київ у житті і творчості Михайла Булгакова.
Михайло Опанасович Булгаков (1891-1940) народився 15 травня 1891 року у стародавньому місті Києві. Та саме по собі паспортне місце народження не так вже й багато означає, якщо людина, яку ми шануємо, не приросла до нього якоюсь часточкою своєї душі і не втілила його у своїх творах.
Батько, Опанас Іванович, викладав у Київській духовній академії курс історії західних віросповідань. Мати. Варвара Михайлівна, виховувала дітей, яких було семеро. Сім’я дала майбутньому письменникові дуже багато – виховала у нього любов до мистецтва, повагу до людей і працелюбність.Саме від матері Михайло успадкував любов до музики і книг. Перше оповідання "Пригоди Світлана" було написане, коли автору виповнилося сім років.Батьківського заробітку вистачало для безбідного існування. Але в 1907 році родину Булгакових спіткало нещастя: від спадкового гіпертонічного нефросклерозу, недоживши навіть до 50 років, помер Опанас Іванович. Близьким після його смерті залишилася пенсія, не менша, ніж колишня платня на двох службах. Мати, працьовита і діяльна жінка, зуміла дати синові освіту. До осені 1900 років Михайло вчиться удома, потім поступає в перший клас Александровської гімназії, де вчилися діти російської інтелігенції і були зосереджені кращі викладачі Києва. Вже в гімназії Булгаков проявляє свої всілякі здібності: пише вірші, малює карикатури, грає на роялі, співає, вигадує усні розповіді і прекрасно їх розповідає. Майбутній письменник мав гарний баритон і за бажанням міг стати співаком. Любив оперу, особливо «Фауста» Р. Вагнера.
 Після закінчення гімназії в 1909 році не без коливань (вабила дорога артиста або літератора) стає студентом медичного факультету Імператорського університету святого Володимира, де вчиться майже сім років (університетський статут дозволяв повторювати програму того або іншого курсу). Професію лікаря Михайло обрав цілком свідомо. З шести братів матері троє (Василь, Михайло, Микола) були лікарями, а з боку батька лікарем був Ферапонт Булгаков. Другом сім'ї був лікар Іван Воскресенський (за нього через кілька років вийшла заміж Варвара Опанасівна).
У 1913 році майбутній лікар, студент університету Михайло Булгаков одружується з Тетяною Миколаївною Лаппа, дочкою керівника Саратовської казенної палати. Любов Булгакова до Тетяни Миколаївни рясніла драматичними моментами. Батьки по обидва боки були проти цього шлюбу.
Проте молоді вирішили одружитися, і батьки змирилися з цим.У 1916 році склавши випускні екзамени екстерном, почав працювати лікарем – в Чернівцях, Кам’янці – Подільському, Смоленську. Перші враження від лікарської практики знайшли відбиток у книзі “Записки юного лікаря”(1925-1926).
1918 p. М. Булгаков з дружиною повернувся до Києва. Намагаючись триматися осторонь політичної боротьби, що стрясала рідне місто, він відкрив приватний лікарський кабінет, а вільні від прийому пацієнтів години використовував для літературної творчості. Однак божевільний час заколотів ламав усі плани на мирне життя; у тогочасному Києві, за підрахунками Булгакова, відбулося чотирнадцять переворотів. (історична довідка)
«Бути інтелігентом зовсім не означає бути ідіотом», – відзначить Булгаков згодом.
Але влада з блискавичною швидкістю переходила з рук у руки. І щоразу його як лікаря мобілізовували на службу. Врешті-решт, він опинився у військових формуваннях білої армії, у складі якої вирушив на Кавказ. Білий рух взагалі аполітичному Булгакову був близький тому, що обстоював стару, дореволюційну Росію, у якій письменник був закорінений самим своїм вихованням і культурною атмосферою дитинства та юності. Тим більшого удару завдала йому зрада товаришів по зброї: відступаючи під натиском Червоної армії, вони покинули його, важко хворого на тиф, у Владикавказі. Через тиф Булгаков залишається уВладикавказі. Щоб не померти з голоду, пішов співпрацювати з більшовиками – працював у відділі мистецтв, читав просвітницькі лекції про Пушкіна, Чехова, писав п’єси для місцевого театру. У Тифлісі, а потім і в Батумі у Булгакова була можливість емігрувати, але він залишився в Росії.

2. Роки слави і переслідувань.
Булгаков прийняв рішення оселитися в Москві, одному з головних літературних центрів країни. До Москви він прибув у вересні 1921 року після короткої зупинки в Києві. Спочатку Булгаков працював секретарем у Головлітпросвіті, потім – конферансьє в якомусь заштатному театрику на околиці… Нарешті його літературний хист помітили, і він став працювати хронікером і фейлетоністом у кількох московських газетах. У редакції газети «Гудок» М. Булгаков співпрацював із такими талановитими письменниками, як І. Ільф і Є. Петров (автори романів «Дванадцять стільців» і «Золоте теля»), В. Катаєв, І. Бабель, Ю. Олеша. Усі вони пов’язані з Україною, зокрема з Одесою.
Плоди самовідданої письменницької праці почали виноситися на суд читачів з середини 20-х років. Упродовж 1924-1925 pp. у часопису «Россия» друкувалися частини роману «Біла гвардія» (через закриття видання публікація припинилася). Незабаром на основі цього твору була написана драма «Дні Турбіних» (1926), що мала величезний успіх. Від 1925 до 1928 р. було створено чотири збірки оповідань, низка талановитих п’єс. В цей час він розлучається зі своєю першою дружиною Тетяною і одружується на Любові Білозерській (пара познайомилася в 1924 році на вечорі, влаштованому редакцією "Напередодні" на честь письменника Олексія Миколайовича Толстого, одружилися 30 квітня 1925 року).
Однак пора розквіту письменницького таланту М. Булгакова припала на час посилення тиску сталінської цензури та критики. Письменник, який із співчуттям зображував офіцерів «білої гвардії» та інтелігентів, вирощених культурнимсередовищем дореволюційної Росії, письменник, який не шкодував сміливих сатиричних барв, зображаючи радянське суспільство, не міг не накликати на себе гніву ідеологів нової влади. Проза Булгакова не публікувалася, його пєси знімалися з репертуарів театрів або відхилялися театральними художніми радами. Імя письменника стало мішенню для нищівної критики (за підрахунками Булгакова, викладеними у листі до Уряду, з 301 відгуку, надрукованих у тодішній радянській пресі на його твори, 298 були різко негативними).
Тому невипадково проблема “ митець і влада ” стає головною у його творах 30-х років.
Позбавлений літературних заробітків, письменник звернувся до Уряду СРСР із відчайдушним листом, в якому він рішуче сформував головну вимогу: або надати йому можливість для творчого та фізичного виживання, або «вигнати» його за межі країни, котрій він, як доводили переслідування цензури, був «непотрібний». Мабуть, лист вразив владу, тому що Булгакову зателефонував Й. Сталін. Він підтримав ідею письменника влаштуватися режисером в одному зі столичних театрів.
Протягом 1930-х рр. з'являлися нові п'єси: «Адам і Єва» (1931), «Блаженство» (1934), «Іван Васильович» (1934-1936), «Мольєр» («Кабала святош», 1936), «Останні дні» («Пушкін», 1940). Паралельно писалися яскраві прозові твори: біографічна повість «Життя пана де Мольєра» (1932-1933), «Театральний роман» (залишився незавершеним, 1936-1937), роман «Майстер і Маргарита» (1929-1940). Все це створювалося на тлі постійних депресій і стрімкого розвитку успадкованої від батька хвороби нирок.
1939 p. була написана п'єса «Батум», присвячена Й. Сталіну. Булгаков взявся за неї з різних причин. По-перше, тому що певною мірою поділяв поширені в інтелігентському середовищі ілюзії щодо доброго» вождя. А по-друге, тому що таким чином він намагався прокласти шлях на сцену своїм опальним творам. Палюче каяття за конформістський вчинок, посилене переживанням чергової невдачі (Сталіну «Батум» не сподобався), остаточно підірвали його фізичні й моральні сили.
3. Останні роки життя
У 1931-1932рр. до письменника прийшло нове натхнення, пов’язане з його коханням до Олени Шиловської. Їхні стосунки були складними і неоднозначними : вона мала свою сім’ю. М.Булгаков залишився без роботи. Але кохання виявилось сильнішим за обставини, і письменник насолоджувався миттю щастя, яке несподівано надарувала йому доля. 
2) Письмово виконати завдання:
Зробити конспект 
3) Читати твір "Собаче серце"
Термін виконання до 07.04.21 р.
Урок 55. Дата: 31.03. 21

Тема уроку: Позакласне читання  Майкл Морпурґо. «Бойовий кінь»

Переглянути фільм Майкла Морпурго «Бойовий кінь» (США, 2012, реж. Стівен Спілберг): https://uakino.club/film/militaries/1140-boyoviy-kn.html
Завдання 1. Написати відгук до фільму.
Термін виконання до 05.04.21 р.
Урок 54. Дата: 29.03. 21

Тема уроку: Образна система твору. Філософські проблеми. Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.

1) Ознайомитись із матеріалом 

Головні та другорядні герої твору Головні герої

Тев’‎є

Працьовитий, комунікабельний, глибоко віруюча людина, любить з будь-якого приводу цитувати Святе Письмо, філософ, має почуття гумору, мудрий, вміє прощати, щиро вболіває за долю своїх дітей

Автор (Шолом-Алейхем.)

Мудрий, співчутливий, спостережливий, має почуття гумору Другорядні герої

Голда

Турботлива, любляча, вважає за щастя заможне життя, а не шлюб у любові; дуже релігійна, тому не може простити Хаві її зраду вірі. Голда помирає, так і не змирившись із загибеллю Шпринці

Цейтл

Відмовляє заможному залицяльникові, не хоче багатства: вона готова їсти раз на три дні, але вийти за коханого. Жінка щаслива з чоловіком, хоча живуть вони злиденно. Після смерті чоловіка Цейтл разом з дітьми повертається до батька

Годл

Закохалася у бідного студента, що навчав грамоти дітей Тев’‎є. Молоді справляють тихе весілля, після чого Перчик відразу їде. Незабаром і Годл вирушає за чоловіком: він перебуває на засланні за революційну діяльність

Хава

Хава закохалася в представника іншої віри. Батько попереджає доньку, щоб вона трималася від православного писаря подалі, адже у Священному Писанні сказано, що кожен повинен шукати собі рівню. Хава не згодна: люди самі поділили себе на євреїв і неєвреїв, багатих і жебраків. Заради коханого Хава змінює віру

Шпринця

Шпринця закохується у сина багатої вдови Арончика. Рідні хлопця роблять все, щоб розлучити молодих, підштовхнувши нещасну дівчину до самогубства

Бейлка

П’‎ята, найкрасивіша, дочка Тев’‎є, вибирає багатого жениха, підрядника, хоча не любить його. Тев’‎є намагається відмовити дочку виходити заміж за розрахунком, але Бейлка каже, що зараз інші часи і треба думати про себе. Проте дівчина дуже нещаслива у шлюбі, ллє сльози й до, і після весілля

Висновок. Кожен із героїв шукає своє щастя, але бачить його по-різному. Старша сестра відмовляється від заможного життя заради коханого чоловіка, друга — через кохання закінчує життя самогубством, інша — зраджує віру, а наймолодша, відповідно до віянь нового часу, обирає сите, заможне життя без любові

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Переглянути екранізацію твору за посиланням https://bogmedia.org/videos/11363/skripach-na-kryshe-fiddler-on-the-roof-1971/
4) Письмово виконати завдання:

Підготувати інформацію:  «Тев’‎є-молочар» у театрі, кіно та інших видах мистецтва.
Термін виконання до 31.03.21 р.

Урок 53. Дата: 17.03. 21

Тема уроку: Шолом-Алейхем. «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIX–XX ст.

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео 1 https://youtu.be/LszU8Bi7vgo

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 158 - 162.

4) Прочитати твір "Тев’є-молочар" і письмово заповнити інформацію про твір за карткою:

Термін виконання до 21.03.21 р.

Урок 52. Дата: 15.03. 21

Тема уроку: "Стара" і "нова драма". Творчість Г.Ібсена "Ляльковий дім" та Б.Шоу "Пігмаліон". Контрольна робота

1) Пройти контрольне тестування 

За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: в групі

Термін виконання до 15.03.21 р.

Урок 51. Дата: 10.03. 21

Тема уроку: Українські перекладачі творів зарубіжної літератури. Порівняння особливостей "старої" і "нової" драми, образів персонажів

1) Ознайомитись із матеріалом https://mozok.click/2224-stara-nova-drami-zmni-v-dramaturgyi-kncya-xix-pochatku-xx-stolt.html

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Письмово виконати завдання:

Складіть порівняльну характеристику ,,старої '' та ,,нової ''драми . В мережі Інтернет знайдіть і випишіть українських перекладачів  творів зарубіжної літератури, які ви вивчали протягом року.

Термін виконання до 15.03.21 р.

Урок 50. Дата: 03.03. 21

Тема уроку: Динаміка образу Елізи Дулітл. Ідеї "одухотворення" людини і життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео 1 https://youtu.be/WNzAGY98d6Y

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 150 - 157.

4) Письмово виконати завдання:

Еліза до перевтілення 


Еліза після перевтілення
Термін виконання до 10.03.21 р.
Урок 49. Дата: 01.03. 21

Тема уроку: Б.Шоу "Пігмаліон". Особливості світогляду Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу в творі

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео 1 https://youtu.be/e0HwsUkWupg

відео 2 https://youtu.be/y8pczjGwtPw

відео 3 https://youtu.be/mDnyZnJTmxM

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 147 - 150.

4) Прочитати твір "Пігмаліон" і письмово заповнити інформацію про твір за карткою:

Термін виконання до 03.03.21 р.

Урок 36. Дата: 20.01. 21

Щоб приєднатися до зустрічі в Google Meet, натисніть це посилання: 

https://meet.google.com/mjz-dcir-muo

1) Ознайомитись із матеріалом 

https://ru.padlet.com/8vyctorya8/cfjfgncg1pmx?fbclid=IwAR0aPnhX7hW0UfidWJolQPHZGePHofR7xVbWLaTXSNz3FWwnnhEWyuijcD0

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Дати письмово відповіді на запитання:

запитання 1 Як, з погляду Бальзака, гроші впливають на  духовність людини? Простежте це на прикладі Анастазі де Ресто та Максима де Трая.

запитання 2 Як, з погляду Бальзака, гроші впливають на  духовність людини? Простежте це на прикладі Фанні Мальво та Дервіля.

запитання 3 Як, з погляду Бальзака, гроші впливають на  духовність людини? Простежте це на прикладі Гобсека та Ернеста де Ресто.

Термін виконання до 25.01.21 р.

Урок 35. Дата: 18.01. 21

Тема уроку: Оноре де Бальзак. "Гобсек". Місце в структурі "Людської комедії". Сюжетно - композиційна особливість повісті

1) Ознайомитись із матеріалом 

презентація 1 https://drive.google.com/file/d/1AFT-dbmSbhM7qKnmsbNnYCGeCoEyhvYp/view?usp=sharing

презентація 2 https://drive.google.com/file/d/1zvFPle0ygoS7HEIhNm3rNByU_82Sfwif/view?usp=sharing

інформація https://drive.google.com/file/d/14T-jmtNThY4VAFIHQ9Z7pA6mp78Hd4Hc/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 113 - 117.

4) Письмово виконати завдання: https://drive.google.com/file/d/1XSId-RL-pqlPePJ7S9HwRq7lK_iJ63bp/view?usp=sharing.

Термін виконання до 20.01.21 р.

Урок 34. Дата: 13.01. 21

Тема уроку: Оноре де Бальзак. "Гобсек". "Людська комедія": історія написання, структура, проблематика та образи

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео https://drive.google.com/file/d/1Gv0pDjyReL4f83P25ySayayWTczreSIg/view?usp=sharing

презентація 1 https://drive.google.com/file/d/1t31cJ4ja-B0DLPmh6o453kg4A2gzaW_G/view?usp=sharing

презентація 2 https://drive.google.com/file/d/1VupiyXUBcXIwQ5c4q6TODaLtvWT7DwF7/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 108 - 113.

4) Створити або заповнити фб сторінку автора:  

https://drive.google.com/file/d/1l6GzAPBs4NLGnlNBFbq6biP6icji14gS/view?usp=sharing

5) Прочитати твір "Гобсек".

Термін виконання до 18.01.21 р.

Урок 33. Дата: 11.01. 21

Тема уроку: Поняття про реалізм та історія його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму. Взаємодія реалізму з іншими напрямами ХІХ століття

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео  https://youtu.be/009HAh6uG4g

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с.99-107.

4) Письмове виконання: тести https://drive.google.com/file/d/1o-8ehZ9Ms9TwOVOYjt86sJdVd9_BU68z/view?usp=sharing

Термін виконання до  13.01.21р.

2019-2020 н.р.
1.     Опрацювати допоміжний матеріал до теми «Нові тенденції драматургії кінця 19 – початку 20 століття» (до 20.03.20) за адресою:
2.     Виконати завдання:
-         Створити ментальну карту за твором Г.Ібсена «Ляльковий дім» (до 20.03.20);
-         Створити ментальну карту за твором Б. Шоу «Пігмаліон» (до 29.03.20);
-         Заповнити таблицю за твором Б.Шоу «Пігмаліон»
«Динаміка образу Елізи Дуллітл» (до 29.03.20).


Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
ІІІ тиждень навчання
07.04.
1. Опрацювати біографію Шолома – Алейхема за адресою:
https://www.ourboox.com/books/%D1%88%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC-%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D1%85%D0%B5%D0%BC/?fbclid=IwAR0B9o4YRI4w3Wu3ZOx8lmCAol3ryG0zCRVoAAZhPKAybCE_NkyHkVVsujs
Виконати завдання
10.04.
1. Прочитати твір Шолома-Алейхема «Тев’є-молочник».
2. Скласти ментальну карту до твору Шолома –Алейхема
3. Написати твір-мініатюру «Життя Тевє у наш час»
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
                                                                    ІV тиждень навчання
9 клас
14.04. Урок позакласного читання.
Переглянути фільм Майкла Морпурго «Бойовий кінь» (США, 2012, реж. Стівен Спілберг): https://uakino.club/film/militaries/1140-boyoviy-kn.html
Завдання 1. Написати відгук до фільму.

17.04. М.Булгаков «Собаче серце»
Переглянути відео про автора: https://youtu.be/SHkn2L51Np0
Текст твору (онлайн): https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8397
Текст твору (скачати): https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=8397
Текст твору (аудіокнига): https://www.youtube.com/watch?v=HTQdJ59KEgo
Завдання 1. Написати повідомлення «Авторський задум та історія написання повісті «Собаче серце».
Завдання 2. Зробити міні-конспект до теми «Історичний контекст повісті М. Булгакова “Собаче серце”».
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
V тиждень навчання
21-24 квітня
Матеріали та завдання за ПОСИЛАННЯМ
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
V тиждень навчання
27-30 квітня
28.04. Продовжуємо читати Рей Дуглас Бредбері «4510 за Фаренгейтом».
Завдання 1. Тест https://naurok.com.ua/test/rey-duglas-bredberi-451-za-farengeytom-200368.html і надіслати скріншот виконаного завдання.
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net

                                       VІІ - VІІІ  - IX тиждень навчання
                                                       4 - 22 травня
Продовжити читати твори далі і складати план до них. Підготуватися до тематичного оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар