29.04.21
Тема: Історична основа й авторська уява,
романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет.
https://www.youtube.com/watch?v=t8iyatS4cl0
Виконати
самостійну роботу за даними посиланнями:
https://drive.google.com/file/d/1nDptZVqid1fdFVam-YXyYdHvhxgA02Tt/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1nDptZVqid1fdFVam-YXyYdHvhxgA02Tt/view?usp=sharing
29.03.21 - 02.04.21
1.Тема: Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість
народної моралі («У нашім раї на землі…»).
Виконати ідейно-художній аналіз поезії « У нашім раї на
землі».
2. Тема: Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю.
Прочитати поему “Марія”
Опрацювати матеріал підручника с.236-238, дати письмові відповіді п.1-3
Скласти порівняльну цитатну характеристику образів Катерини, наймички,
Марії. ( для високого рівня)
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом
15.03.21
- 19.03.21
- Тема
:«Вічна» тема матері й сина. Еволюція жіночого образу у творах Т.
Шевченка. Різні типи втілення теми жіночої долі: романтичний («Катерина»).
Прочитати
матеріал на С.241-245.
Прочитати
текст поеми
Прочитати текст поеми
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=742
Зробити
завдання на с. 246. Скласти план-характеристику образу Катерини.
https://www.youtube.com/watch?v=3i1doso6Bco
- Різні
типи втілення теми жіночої долі: реалістично-побутовий («Наймичка»).
9.03.21
- 12.03.21
- Тема
: «І мертвим, і живим, і ненарожденним…».
Продовження теми «землячків» у посланні. Викриття конформізму значної
частини української еліти. Засудження комплексу меншовартості,
національного безпам’ятства та байдужості до рідної мови. Критичний
перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього.
https://www.youtube.com/watch?v=3WUi15lAgfw
https://www.youtube.com/watch?v=DWmhzmyJIYA
Ідейно-художній аналіз:
https://dovidka.biz.ua/i-mertvim-i-zhivim-i-nenarodzhenim-analiz/
Тестові завдання:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3439709 до
13.03.21
- РМ.
Контрольний твір на тему: «Актуальність Шевченкового слова у ХХІ
столітті».
Написати
твір
1.03.21-5.03.21
1 урок. Тема: Композиційний прийом «сну», його роль для розширення можливостей поетичного
зображення. Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно
свідомої особистості. Сатиричний характер поеми.
Приєднатися за посиланням ( через групу
у вайбері) до уроку за розкладом
2 урок
Тема: «Кавказ». Пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку
імперську політику. Продовження теми національно-визвольної боротьби.
Відео на
допомогу:
https://www.youtube.com/watch?v=1dltbFQmHQQ
Ідейно-художній
аналіз:
с.209-217 (опрацювати, дати
відповіді на запитання у підручнику( п.1-3,7,11,12 -письмово); вивчити уривок з поеми напам’ять)
3 УРОК Євген Гребінка. Вірш «Човен» Образ небезпечної морської
плавби як уособлення життєвого шляху людини. Пісенна (романсова) лірика поета
українською та російською мовами («Ні, мамо, не можна нелюба любить», «Чёрные
очи» та ін.).
1.
Ознайомитися із короткими відомостями про Євгена Гребінку( за допомогою схеми / підручник ст. 149-150).
2. Читати поезії «Човен», («Ні, мамо, не
можна нелюба любить», «Чёрные очи» .
3. В зошиті записати паспорт-характеристику поезії
(Жанр, рік написання, тема, мета, художні засоби (конкретно з прикладами)).
4 УРОК Микола Гоголь. Творчість М. Гоголя, уродженця України, місце його
творчості на порубіжжі культур двох народів. Вираження глибини національного
духу у творах прозаїка та драматурга, українська історія та фольклор як їх
джерело.
1. Ознайомитися із короткими
відомостями про М.Гоголя (підручник ст. 153).
2. Читати уривки з повісті Гоголя «Тарас Бульба»
3. Виконати тестування ( посилання буде
у вайбері)
11-15 січня
1 УРОК Ідейно-художні особливості романтизму. Зв’язок з ідеями просвітництва. Осередки романтичного руху.
Опрацювати матеріал підручника с. 142-144. Підготувати повідомлення про поета-романтика та його твори ( на вибір) Виразне читання поезій за зразком:https://www.youtube.com/watch?v=6c62jOt72g0
П..Гулак-Артемовський. Балада "Рибалка".Вічна тема кохання. Засобиромантичного зображення.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=LMIxODbC2UA&feature=emb_logo
Вивчити 1 поезію напам’ять (на вибір).
Матеріали та завдання за ПОСИЛАННЯМ
9 клас Українська
література
|
|||
13 квітня
|
15 квітня
|
||
Тема:
|
Підсумковий урок: Світова велич українського поета. Визначні діячі
світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів.
Шевченко та історико- культурний поступ України. Ушанування пам’яті поета в Україні й за кордоном.
|
Контрольна робота. Творчість
Т. Шевченка (тестування).
|
|
Джерела:
|
С.249(підр.-коспект)
|
||
Завдання:
|
Виписати вислови відомих людей про Щевченка
|
Код 859814
|
Немає коментарів:
Дописати коментар