Фото виконаних завдань прошу відправляти на мою
електронну адресу nat-11@ukr.net
19.04 -20.04.21
Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й
узагальнення).
Пар. 35 впр.1,4
https://meet.google.com/mbm-qhwj-rob
Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).
https://www.youtube.com/watch?v=2UZX0VUvsOg
Пар. 35 Впр.5
12.04 -13.04.21
Ключові слова в
тексті й абзаці.
https://www.youtube.com/watch?v=H70gtSvE0z0
Пар.34 вправа 8
РМ №16. Тези
прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.
Пар.36 Впр.1 с.128
05.04 -06.04.21
1. Текст, його
основні ознаки.
Пар.33
вправи1,3,4
https://www.youtube.com/watch?v=ld6oQb4gNHk
Пар.34 вправи 2,4
29.03.21 - 02.04.21
Тема: РМ . Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (звикористанням складних речень з різними видами зв’язку).
c.98 впр.1,2 (написати переказ тексту з творчим завданням)
Тема: Контрольна робота. Диктант
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом
15.03.21-19.03.21
1.Тема:
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку.
https://www.youtube.com/watch?v=Gu3kzcDxSYo
Параграф
32 , вправа 5 с.114 і завдання у групі вайбер
- Тема:
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку. Навчальний
диктант
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozdilovi-znaki-u-skladnomu-rechenni-z-riznimi-vidami-spoluchnikovogo-y-bezspoluchnikovogo-zv-yazku-54568.html Виконати тест і завдання
https://www.youtube.com/watch?v=K4iu6xjUxmo Написати диктант
9.03.21-12.03.21
1.Тема:
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку.
Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам
пропонують
https://www.youtube.com/watch?v=9Jji4QIOoeM
Виконайте завдання письмово та надішліть на поштову скриньку
вчителя. nat-11@ukr.net
- Спишіть
текст, розставляючи розділові знаки. Виконайте синтаксичний розбір
складних речень з різними видами сполучникового і безсполучникового
зв’язку, накресліть схему.(за с.115)
Сіре
небо кошлатилося брудними отарами, блищала
дорога,а над річкою і над калюжами
підіймався серпанок. Тхнуло мокрими парканами, які
простягалися з одного боку їхнього завулку і з другого у глибину того
туманцю, і там пропадали, ніби туман їх поїдав. Пахло ще травою й
мокрим листям; брудні хмари хиталися й вигинались, погойдуючи вкритими вологим
болотом спинами (В. Шевчук).
1.03.21-5.03.21
1.Тема: Контрольна робота №1. Складнопідрядне
речення. Безсполучникове складне
речення. Тестування. Пишіть своє прізвище та ім'я, коли
реєструєтесь!!!! Термін виконання до 1 березня ,22.00)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9781458
Інтерактивний
тренажер
https://learningapps.org/4796858
https://www.youtube.com/watch?v=9Jji4QIOoeM
- Опрацюйте параграф
підручника 32
- Виконайте письмово вправу
· Проаналізувати
структуру складних речень з різними видами зв’язку. Позначити їх вид, межі речень ,схеми.
1. По вечері гості примощуються, де кому вигідніше, а
господар виймає книжку, і починається лектура...
2. Хо збирає всю свою потугу: проймаючим холодом віє борода
його, чудодійна сила, мов хмари ті, насуває найстрашніші картини перед очі
лектора, а лектор наче не помічає сього.
3. Ураз Хо помічає, що від погляду того діються з ним
незвичайні речі: з бороди вже не віє проймаючий холод, вона тратить свою
чудодійну силу, тіло його меншає, легшає, немов частина його парою взялася або
порохом розсипалася.
4. Хо підійшов до села, і перша хата, яка кинулася йому у
вічі, була шпиталь, місце страждання і заразом боротьби з
тим стражданням.
5. Тихо було, мертво, але Хо не помічав сього: він сидів, замислившись.
6. То не віл був у ярмі, звичайний господарський віл, якого
паша й спочинок могли зробити щасливим: ярмо було накоалене на шию дикому
турові, загнаному, знесиленому, але овіяному ще степовим вітром
7. Скрізь тепер весело, ясно, світ божий скидається на рай,
а білява панночка із смутними очима сумує (З тв. М. Коцюбинського).
Урок 1 11.01
Тема:
Складнопідрядне
речення з кількома підрядними частинами.
https://www.youtube.com/watch?v=CZUCcqANTFE
Опрацювати:пар.26
Виконати:
впр. 2,3 с.95,
Урок
2 12.01
Тема: Розділові знаки у
складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами.
Опрацювати:
пар. 26
https://www.youtube.com/watch?v=GOKUh2sAG7s
Виконати:
впр.1,2 (скласти речення з даними сполуками),8 с.97
18-22 січня
1 УРОК
РМ №10. Ділове
мовлення. Заява.
·
Ознайомитись
з пар. 19 ( звернути увагу на реквізити заяви)
·
Скласти
від власного імені заяву про зарахування
до 10 класу Барської ЗОШ
2 УРОК
Смислові
відношення між частинами безсполучникового складного речення
·
Побувати
на відеоуроці https://www.youtube.com/watch?v=qXey4BpPurI
·
Опрацювати
пар.28
·
Виконати
впр. 2,5,7
21-24 квітня
Посилання на урок https://meet.google.com/tiq-ecvm-mxj
1. Тема: Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку.
9 клас Українська мова
|
|||
15 квітня
|
17 квітня
|
||
Тема:
|
Складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового
зв’язку. Тестування.
|
Урок
мовленнєвого розвитку Складання й розігрування діалогів –
обговорень.
|
|
Джерела:
|
|
||
Завдання:
|
Тестування онлайн. Речення, у яких допустились помилок, переписати до
зошита і зробити синтаксичний розбір.
|
ВПР.7 (с.88)
ВПР.1,2(с.89)
|
Немає коментарів:
Дописати коментар