Українська мова 9 кл

Хайнацька Н.В.
2020-2021 навчальний рік


 Фото виконаних завдань прошу відправляти на мою електронну адресу nat-11@ukr.net

19.04 -20.04.21

Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).

Пар. 35 впр.1,4

https://meet.google.com/mbm-qhwj-rob

Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).

https://www.youtube.com/watch?v=2UZX0VUvsOg

 Пар. 35 Впр.5

12.04 -13.04.21

Ключові слова в тексті й абзаці.

https://www.youtube.com/watch?v=H70gtSvE0z0

Пар.34 вправа  8

РМ №16. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.

Пар.36 Впр.1 с.128

05.04 -06.04.21

1. Текст, його основні ознаки.

Пар.33 вправи1,3,4

 2. Будова  тексту. Мікротема й абзац.

https://www.youtube.com/watch?v=ld6oQb4gNHk

Пар.34 вправи 2,4

29.03.21 -  02.04.21

Тема: РМ . Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (звикористанням складних речень з різними видами зв’язку).

c.98 впр.1,2 (написати переказ тексту з творчим завданням)

Тема:  Контрольна робота. Диктант

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

15.03.21-19.03.21

1.Тема: Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку.

https://www.youtube.com/watch?v=Gu3kzcDxSYo

Параграф 32 , вправа 5 с.114 і завдання у групі вайбер

  1. Тема: Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку. Навчальний диктант

https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozdilovi-znaki-u-skladnomu-rechenni-z-riznimi-vidami-spoluchnikovogo-y-bezspoluchnikovogo-zv-yazku-54568.html Виконати тест і завдання

https://www.youtube.com/watch?v=K4iu6xjUxmo Написати диктант

9.03.21-12.03.21

1.Тема: Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку.

Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують

https://www.youtube.com/watch?v=9Jji4QIOoeM

Виконайте завдання письмово та надішліть на поштову скриньку вчителя. nat-11@ukr.net

 

  1. Спишіть текст, розставляючи розділові знаки. Виконайте синтаксичний розбір складних речень з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку, накресліть схему.(за с.115)

  Сіре  небо  кошлатилося  брудними  отарами,  блищала  дорога,а  над  річкою  і  над  калюжами  підіймався  серпанок.  Тхнуло  мокрими парканами, які простягалися з одного боку їхнього завулку  і з другого у глибину того туманцю,  і там пропадали, ніби туман  їх поїдав. Пахло ще травою й мокрим листям; брудні хмари хиталися й вигинались, погойдуючи вкритими вологим болотом спинами  (В. Шевчук).

2.ВПР.1 с.115 (скласти речення з словами)

1-5 березня

1.03.21-5.03.21

1.Тема: Контрольна робота №1. Складнопідрядне речення. Безсполучникове складне речення. Тестування. Пишіть своє прізвище та ім'я, коли реєструєтесь!!!! Термін виконання до  1 березня ,22.00) 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9781458

Інтерактивний тренажер

https://learningapps.org/4796858

 2. Тема: Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку.

 Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують

https://www.youtube.com/watch?v=9Jji4QIOoeM

- Опрацюйте параграф  підручника 32

- Виконайте письмово вправу

· Проаналізувати структуру складних речень з різними видами зв’язку. Позначити їх вид, межі речень ,схеми.

1. По вечері гості примощуються, де кому вигідніше, а господар виймає книжку, і починається лектура...

2. Хо збирає всю свою потугу: проймаючим холодом віє борода його, чудодійна сила, мов хмари ті, насуває найстрашніші картини перед очі лектора, а лектор наче не помічає сього.

3. Ураз Хо помічає, що від погляду того діються з ним незвичайні речі: з бороди вже не віє проймаючий холод, вона тратить свою чудодійну силу, тіло його меншає, легшає, немов частина його парою взялася або порохом розсипалася.

4. Хо підійшов до села, і перша хата, яка кинулася йому у вічі, була шпиталь, місце страждання і заразом боротьби з тим стражданням.

5. Тихо було, мертво, але Хо не помічав сього: він сидів, замислившись.

6. То не віл був у ярмі, звичайний господарський віл, якого паша й спочинок могли зробити щасливим: ярмо було накоалене на шию дикому турові, загнаному, знесиленому, але овіяному ще степовим вітром

7. Скрізь тепер весело, ясно, світ божий скидається на рай, а білява панночка із смутними очима сумує (З тв. М. Коцюбинського).

 

11-22 січня

Урок 1       11.01

Тема: Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами.

https://www.youtube.com/watch?v=CZUCcqANTFE

Опрацювати:пар.26

Виконати: впр. 2,3 с.95,

Урок 2                  12.01
Тема:
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами.

Опрацювати: пар. 26

https://www.youtube.com/watch?v=GOKUh2sAG7s

Виконати: впр.1,2 (скласти речення з даними сполуками),8 с.97

18-22 січня

1 УРОК

РМ №10. Ділове мовлення. Заява.

·         Ознайомитись з пар. 19 ( звернути увагу на реквізити заяви)

·         Скласти від  власного імені заяву про зарахування до 10 класу Барської ЗОШ

2 УРОК

Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення

·         Побувати на відеоуроці https://www.youtube.com/watch?v=qXey4BpPurI

·         Опрацювати пар.28

·         Виконати впр. 2,5,7

 



2019-2020 навчальний рік
V тиждень навчання
21-24 квітня
Матеріали та завдання за ПОСИЛАННЯМ

Посилання на урок https://meet.google.com/tiq-ecvm-mxj


І тиждень навчання
1. Тема: Конспект  науково-навчального тексту.
Завдання: § 36 (опрацювати)
Вправа   1 (с.128)
2. Тема: Повторення вивченого про безсполучникове речення.
Завдання: § 28-31  (опрацювати)
Завдання в тестовій формі  https://supermif.com › без-рубрики ›
Вправи 4-6, 1-3(с.110-112)
Виконані завдання надсилати до 24. 03.20р. на електронну пошту 
                                                            ІІ - ІІІ тиждень навчання
1.     Тема: Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку.
https://youtu.be/WVDmjB6cu50
Завдання: § 32 (скласти письмові питання до параграфа)
Вправа   4, 5 (с.114)
2.     Тема: Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку.
3.     Завдання: §  32 (опрацювати)
Вправи 2,8 (с.113, 115)
                                                           ІV тиждень навчання
9 клас    Українська мова



15 квітня

17 квітня

Тема:

Складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. Тестування.

Урок мовленнєвого розвитку Складання й розігрування діалогів – обговорень.

Джерела:



Завдання:
Тестування онлайн. Речення, у яких допустились помилок, переписати до зошита і зробити синтаксичний розбір.

ВПР.7 (с.88)
ВПР.1,2(с.89)

Немає коментарів:

Дописати коментар