Гуцуляк М.А.
https://meet.google.com/yhs-ggeh-zhy Або введіть такий код: yhs-ggeh-zhy
Вітаю Вас восьмикласники!!! Надсилаю завдання для опрацювання.
Виконувати завдання в робочих зошитах. Записувати дату і вид роботи: домашня. Наприклад:
Двадцять друге листопада
Домашня робота
Виконані завдання можна надсилати на електронну адресу: almoctmary@gmail.com
Всі запитання в групі класу.
Вітаю Вас восьмикласники!!! Надсилаю завдання для опрацювання.
Виконувати завдання в робочих зошитах. Записувати дату і вид роботи: домашня. Наприклад:
Двадцять друге листопада
Домашня робота
Виконані завдання можна надсилати на електронну адресу: almoctmary@gmail.com
Всі запитання в групі класу.
Урок 62. Дата 19.05.22
Тема: Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».
Повторити матеріал по твору:
Урок 60-61. Дата 12-13.05.22
Тема: Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору. Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок
Зустріч в Meet о 13.30 за покликанням
Виконати письмово завдання:
Урок 58-59. Дата 05-06.05.22
Тема: Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення
Переглянути відеоурок.
Прочитати твір в підручнику.
Виконати письмово завдання:
Заповнити картку
Термін виконання до 12.05.22 р.
Урок 56-57. Дата 28-29.04.22
Тема: Ю. Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви
Зустріч в Meet о 13.30 за покликанням
Урок 55. Дата 22.04.22
Тема:
Урок 54. Дата 15.04.22
Тема: Юрій Винничук. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони»
1. Переглянути відеоурок.
2. Прочитати твір у підручнику, вміти переказувати.
Термін виконання до 21.04.22
Урок 52-53. Дата 08-14.04.22
Тема: Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала. Життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність
Виконати тест за твором
Термін виконання до 15.04.22
Урок 51. Дата 07.04.22
Тема: В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії
Зустріч в Meet о 13.30 за покликанням
Прочитати оповідання в підручнику.
Ознайомитись із матеріалом.
Вміти переказувати і аналізувати твір.
Термін виконання до 08.04.22
Урок 50. Дата 01.04.22
Тема: Контрольна робота № 5. З української прози
Повторити відомості за творами О.Довженка "Ніч перед боєм" та Н.Бічуї "Шпага Славка Беркути".
Виконати контрольний тест.
Термін виконання до 07.04.22
Урок 49. Дата 31.03.22
Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Особливості композиції твору
Використовуючи картку і допоміжний матеріал записати в зошит аналіз твору.
Термін виконання до 01.04.22
Урок 47-48. Дата 24-25.03.22
Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі
Прочитати відомості про автора і твір, вміти переказувати і аналізувати: Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути" (с. 142 - ...).
Термін виконання до 31.03.22
Урок 42-43. Дата 17-18.02.22
Тема: Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про один із періодів Другої світової війни. «Ніч перед боєм»
1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал підручника с.134.
3. Прочитати твір с.135-140.
4. Виконати тест.
Термін виконання до 24.02.22
Урок 41. Дата 11.02.22
Тема: Контрольна робота. З національної драми. З української прози
Зустріч в Meet об 11.30 за покликанням
Виконати контрольну роботу на подвійних листках, підписавши попередньо і записавши тему роботи:
https://drive.google.com/file/d/19uOaCUcSkd4Is1xnOuvOJETghOMoKuiy/view?usp=sharing
Термін виконання до 17.02.22
Урок 40. Дата 10.02.22
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий аналіз художнього образу Соломії чи Остапа
Зустріч в Meet о 13.30 за покликанням
Використовуючи нання тексту та пригадавши відомості із матеріалів попередніх уроків, написати аналіз образу Соломіі або Остапа (на вибір) за планом, використовуючи цитати із тексту:
План до характеристики Соломії
1. Соломія — яскравий, багатогранний, глибокий образ української літератури.2. Портрет і зовнішність героїні.
3. Риси характеру Соломії:
4. Трагічна доля героїні.
5. Значення образу української жінки.
План характеристика Остапа
1. Остап Мандрика — головний герой оповідання «Дорогою ціною».
2. Портрет і зовнішність героя
3. Багатоаспектність зображення Остапа:
а) психологічний стан;
б) ставлення до життя;
в) прагнення та цінності;
г) роль діда у вихованні героя, формуванні його поглядів;
д) кохання до Соломії.
4. Риси характеру героя:
5. ОстапаМандрика – борець за волю, щасливе життя поневоленого люду
Термін виконання до 11.02.22
Урок 40. Дата 04.02.22
Тема: Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв
1.Переглянути відеоурок
2. Ознайомитись із аналізом твору і виписати (коротко, головне) в зошит:
- історію написання,
- історичну основу
- рід твору
- рік написання
- жанр твору
- проблематика твору
- тему та ідею твору
- сюжетні лініі твору
- композицію твору
Термін виконання до 10.02.22
Урок 39. Дата 03.02.22
Тема: М. Коцюбинський. «Дорогою ціною». Проблема волі людини та можливостей її здобуття. Втеча Остапа й Соломії з кріпацької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною
1.Переглянути відеоурок
2. Прочитати твір "Дорогою цінрою".
текст твору.
2. Виконати завдання
Термін виконання до 04.02.22
Грудень
Урок 21. Дата: 02.12.21
Тема уроку: Володимир Сосюра. «Васильки» — взірець інтимної лірики. Щирість ліричного самовираження в поезії «Осінь» («Облітають квіти, обриває
вітер…»)
Тема уроку: Володимир Сосюра. «Васильки» — взірець інтимної лірики. Щирість ліричного самовираження в поезії «Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер…»)
1. Переглянути відеоурок.
2. Ознайомитись із анкетою до поезії автора.
3. Письмово скласти паспорт до поезій В.Сосюри ( 3 вірші ).
Термін виконання до 03.12.21
Урок 20. Дата: 26.11.21
Тема уроку: Володимир Сосюра. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його
творів. «Любіть Україну!». Любов до Батьківщини як важливий складник життя людини
1. Переглянути відеоурок.
2. Послухати автора.
3. Виконати вправи для очей.
4. Ознайомитись із анкетою до поезії автора.
5. Виразно читати вірш В.Сосюри «Любіть Україну!».
6. Вивчити його напам'ять або змонтувати відеокліп до нього (за бажанням).
Термін виконання до 02.12.21 р.
Тема уроку: Володимир Сосюра. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. «Любіть Україну!». Любов до Батьківщини як важливий складник життя людини
1. Переглянути відеоурок.
2. Послухати автора.
3. Виконати вправи для очей.
4. Ознайомитись із анкетою до поезії автора.
5. Виразно читати вірш В.Сосюри «Любіть Україну!».
6. Вивчити його напам'ять або змонтувати відеокліп до нього (за бажанням).
Термін виконання до 02.12.21 р.
Урок 19. Дата: 25.11.21
Тема уроку: Контрольна робота за темою "Поезія Т. Шевченко, Лесі Українки"
1. Повторити матеріал за творами Т. Шевченко, Лесі Українки.
2. Виконати контрольний тест
Будьте уважні!!! Тест нескладний.
Умови проходження тесту:
1. Проходити лише після повторення матеріалу.
2. Вказувати лише справжні прізвища та імена (лише 1 спроба для проходження).
3. Не відкладати в довгий ящик виконання завдання (тест обмежений в часі).
Бажаю успіхів та відмінних результатів!!!
Термін виконання до 26.11.21 р.
2020-2021 навчальний рік
1. Валентин Чемерис. Коротко про митця. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» (огляд).
·
Виконати тестування за змістом повісті «Вітька+Галя, або Повість про Перше
кохання», виписати портретні
характеристики головних героїв
·
Дочитати твір.
2. 2. Гумористична
повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше
кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення.
https://www.youtube.com/watch?v=Y2x4728EocY
· Виконати тестування за змістом повісті «Вітька+Галя, або Повість про Перше кохання»
29.03.21 - 02.04.21
1.Тема: Проблема особистості в сучасному світі (
за повістю Н. Бічуї)
1.Дати письмові
відповіді на питання для самоконтролю:
-
Визначте проблеми, порушені автором у творі.
-
Якою повинна бути високоморальна людина?
-
Які чинники впливають на формування особистості?
-
До якої межі можна йти на компроміс у стосунках з друзями?
-
Хто з героїв найближчий вам по духу?
-
Які життєві уроки Ви взяли для себе, прочитавши твір?
2. Скористатись
допомогою:
https://www.youtube.com/watch?v=_fkqdxQtivs
Приєднатися за посиланням ( через групу у
вайбері ) до уроку за розкладом
2. Тема: Особливості композиції твору.
Опрацювати матеріал за сайтом
15.03.21
- 19.03.21
- Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути» Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та
Лілі Теслюк.
Завдання: Дочитати повість, виписати цитати до даних персонажів
твору.
- Тема:
«Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в
житті.
https://www.youtube.com/watch?v=3v9nu8SuB0w
Скласти
характеристику героїв
9.03.21
- 12.03.21
- Контрольний
твір на тему: «Чи варто прислухатися до думки інших. Як знайти свої
орієнтири?»
Написати твір-роздум. взявши за основу
твір В. Дрозда (обсяг твору 2 сторінки)
2. Тема: Ніна Бічуя.
Коротко про мисткиню. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми
дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей.
https://www.youtube.com/watch?v=o-6n20uahd8
Прочитати с.143-164,дати
відповіді на запитання у підручнику
1.03.21-5.03.21
1 урок Тема: Володимир Дрозд. «Білий кінь
Шептало» Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та
мрії.
2. Відомості про
письменника: http://lesson.iolya.com.ua/page82.html
3. Відео на
допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=PObEmt0qeyk
https://www.youtube.com/watch?v=mYrTYuDMr6g
4. Інтерактивні
вправи: https://learningapps.org/11012085
Домашнє завдання: прочитати оповідання, скласти паспорт твору,
виписати цитати до образів коня і Степана
Урок 5.03.21
2 урок Тема: Людина в суспільстві, її
знеосіблення. Висловлення міркувань письмово.
Приєднатися за посиланням ( через групу
у вайбері ) до уроку за розкладом
1 УРОК Засоби сатиричного змалювання
1.
Опрацювати теоретичний матеріал на с.93
2.
Виконати тестове завдання (2 рівень) на с.92,101, 110.
3.
Виписати цитати до образів Герасима Калитки, Параски,
Савки.
·
Подивитись фільм https://www.youtube.com/watch?v=r_OK23kk60w
·
Заповнити літературний паспорт трагікомедії І. Карпенка
–Карого «Сто тисяч»
·
Виконати тестування ( посилання буде у
вайбері)
8 клас Українська
література
|
||
14 квітня
|
17 квітня
|
|
Тема:
|
Володимир Дрозд. Основні відомості про письменника.
«Білий кінь Шептало».
|
Юрій Винничук. Стисло про
письменника. «Місце для дракона» – повість-казка про сучасний світ, у якому й
досі живуть «драконячі закони».
|
Джерела:
|
С.187-195 – прочитати
|
|
Завдання:
|
Код 828544
|
П.1-3,10,11
|
Немає коментарів:
Дописати коментар