Українська мова 8 кл

Гуцуляк М.А.

https://meet.google.com/yhs-ggeh-zhy  Або  введіть такий код: yhs-ggeh-zhy

Вітаю Вас восьмикласники!!! Надсилаю завдання для опрацювання. 

Виконувати завдання в робочих зошитах. Записувати дату і вид роботи: домашня. Наприклад: 

Двадцять друге листопада

Домашня робота 

Виконані завдання можна надсилати на електронну адресу: almoctmary@gmail.com

Всі запитання в групі класу.

Урок 64-65. Дата 16-18.05.22
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин)
Опрацювати матеріал за темою уроку та виконати завдання із нього.
Термін виконання до 23.05.22
Урок 63. Дата 11.05.22
Тема: Контрольний текстовий  диктант
Виконати підсумкову роботу за покликанням: https://vseosvita.ua/test/start/tvf558
Термін виконання до 16.05.22
Урок 62. Дата 09.05.22
Тема: Контрольна робота. Синтаксис. Пунктуація
Виконати контрольну роботу на подвійних листках, підписавши:
Контрольна робота
із української мови
учня/учениці 8 класу
Балківського ЗЗСО І-ІІ ступенів - ЗДО
Прізвище ...
Принести до школи і надіслати її до 11.05.22
Урок 61. Дата 04.05.22
Тема: Уточнювальні члени речення
Виконати практичні завдання письмово
Термін виконання до 09.05.22
Урок 60. Дата 02.05.22
Тема: Уточнювальні члени речення
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
1. Повторити відомості про відокремлені члени речення: матеріал і виконати завдання із нього на с. 7 та 16.
2. Опрацювати матеріал за темою уроку та виконати завдання із нього.
Термін виконання до 04.05.22
Урок 59. Дата 27.04.22
Тема: Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
1. Переглянути відео
2. Опрацювати матеріал підручника за темою.
3. Виконати завдання:






Термін виконання до 02.05.22

Урок 58. Дата 25.04.22
Тема: Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах
Повторити матеріал попереднього уроку.
Виконати вправи письмово 4, с. 154; 7, с.155-156.
Термін виконання до 27.04.22

Урок 57. Дата 20.04.22
Тема: Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
Переглянути відео.
Опрацювати в підручнику с. 149
Виконати письмово завдання:


Термін виконання до 25.04.22
Урок 56. Дата 18.04.22
Тема: Відокремлені означення
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
Виконати письмово


Термін виконання до 20.04.22
Урок 55. Дата 13.04.22
Тема: Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках
Переглянути відеоурок.
Пригадати матеріал с.139.
Виконати вправу і надіслати скріншот.
Виконати вправу 4(с.144) письмово.
Термін виконання до 18.04.22
Урок 54. Дата 11.04.22
Тема: Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках
Переглянути відеоурок.
Опрацювати матеріал с.139.
Виконати вправу 4 (с.140) усно, вправу 2 (с.140), 7(с.142) письмово.
Термін виконання до 13.04.22
Урок 53. Дата 06.04.22
Тема: Інтерв’ю в публіцистичному стилі
Переглянути відеоурок.
Написати інтерв’ю із відомою особою (на ваш вибір).
Термін виконання до 11.04.22
Урок 52. Дата 04.04.22
Тема: Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
Переглянути відео.
Опрацювати матеріал с.124.
Виконати вправу 2 (с.125) усно, вправу 6 (с.126) письмово.
Термін виконання до 06.04.22
Урок 51. Дата 30.03.22
Тема: Контрольна робота . Синтаксис. Пунктуація
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
Повторити матеріал.
Виконати контрольну роботу на підписаних листках (принести до школи після відновлення очного навчання) і надіслати мені.
Термін виконання до 04.04.22
Урок 50. Дата 28.03.22
Тема: Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
Підручник: с.118, опрацювати правила.
Виконати вправу 1, с. 118(усно), 7, с.120 (письмово).
Термін виконання до 30.03.22
Урок 49. Дата 23.03.22
Тема: Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах
Підручник: с.114, опрацювати правила.
Виконати вправу 1, с. 115(усно), 5, с.117 (письмово).
Термін виконання до 28.03.22
Урок 48. Дата 21.03.22
Тема: Контрольний письмовий  переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі 
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
Прослухати текст.
Написати переказ тексту за схемою:
1. Назва тексту.
2. План до тексту.
3.Переказ тексту.
Термін виконання до 23.03.22

Урок 47. Дата 16.03.22
Тема: Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертаннях. Риторичні звертання
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
1. Опрацювати матеріал підручника с. 108-111.
2.Виконати тренувальні вправи усно 2, 3 с. 109.
3. Вправи виконати письмово 4, с. 110, 7, с. 111



Урок 44. Дата 16.02.22
Тема: Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
Виконати завдання:

Завдання 1. Доберіть до поданих слів узагальнювальні.

І. Дніпро, Десна, Тисмениця, Здвиж, Сула – … . 2. Липа, дуб, клен, осика, каштан – … . 3. Підосичник, підберезник, мухомор, лисичка, маслюк – … . 4. “Вечірній Київ”, “Літературна Україна”, “Голос України” – ….

II. Складіть і запишіть три речення з поданими однорідними членами та дібраними до них узагальнювальними словами.

Завдання 2. Спишіть речення, ставлячи потрібні розділові знаки. Підкресліть узагальнювальні слова.

1. Наближення зими у всьому серце чує і в шелесті листів і в вітрі і в стежках (Б. Сосюра). 2. В Італії відпочивали деякі українські письменники Борис Грінченко Леся Українка Михайло Коцюбинський. 3. Вівса пшениці ячмені все це злилось в одну могутню хвилю (М. Коцюбинський). 4. Птах літав цілісінький день і всього-всього набачився людей машин будинків стовпів афіш (М. Слабошпицький). 5. Сімейство спочиває у садочку матуся батько і малі синочки (О. Довгоп’ят).

Завдання 3. Спишіть речення, ставлячи потрібні розділові знаки. Поясніть вивчені пунктограми.

1. Україна це тихі води і ясні зорі зелені сади білі хати лани золотої пшениці (С. Васильченко). 2. Усе було в холодному затінку сад степ двір (Ю. Мушкетик). 3. Неспокій рух і боротьбу я бачив скрізь у дубовій вербовій корі в старих пеньках у дуплах (О. Довженко). 4. Цього болю ніщо не приколише ні тополі біля хати ні гніздо на хаті ні сама хата (М. Стельмах). 5. Наш народ це ж океан! (П. Тичина).

Термін виконання до 21.02.22

Урок 43. Дата 14.02.22
Тема: Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами.
1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал підручника с. 104.
3. Виконати тренувальні вправи 1, 2 с.105.
4. Письмово виконати вправи 5,с.106 та 7, с.107.
Термін виконання до 16.02.22
Урок 42. Дата 09.02.22
Тема: Однорідні й неоднорідні означення
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
Опрацювати матеріал і виконати завдання.
Термін виконання до   14.02.22
Урок 41. Дата 07.02.22
Тема: Речення з кількома рядами однорідних членів
1. Переглянути відеоурок.
2. Виконати вправи 

Термін виконання до 09.02.22
Урок 40. Дата 02.02.22
Тема: Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові)

Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням

1. Переглянути матеріал ( вивчити ознаки, види зв'язку і відношень).

2. Опрацювати матеріал підручника з теми.

3. Виконати вправи 4,6 с. 96.

Термін виконання до 07.02.22

Урок 39. Дата: 31.01.22

Тема: Однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком. Кома між однорід­ними членами речення

1. Переглянути відеоурок 1, відеоурок 2.

2. Виконати завдання:

Завдання 1. Запишіть речення. Розставте й поясніть розділові знаки

1. Був погожий золотистий жовтневий ранок.

2. Весна квітчає буйні коси і вируша в далеку путь.

3. Я з дитинства люблю теплі лагідні вересневі дні.

4. Тепле липнева ніч пролітає садками посадками скиртами в полях.

5. Холодні осінні тумани клубочаться вгорі та спускають на землю розкішні мокрі коси.

6. На високих жовтогарячих шпилястих тополях іскрилося осіннє сонце.

7. Осінній терпкий вітерець бавиться різноколірними кружальцями вибагливо встеляє ними асфальт доріжок.

8. З північного заходу повільно напливала широким півколом низька кучерява хмара.

Завдання 2. Спишіть речення, підкресліть однорідні члени відповідно до їхньої синтаксичної ролі в реченні. Визначте, якими сурядними сполучниками з'єднані однорідні члени (єднальними, протиставними, розділовими). Яке значення вносять у речення ці сполучники? За потреби скористайтеся відповідною таблицею на форзаці.

II. Складіть за зразком схеми групування однорідних членів речення, укажіть вид зв'язку.
Зразок: Я пригорнусь до тебе піснею і явррами, золотими крильми пшениці, тінявими ярами (Д. Павличко).О і О, О, О (змішаний зв'язок ).
1. Ми маємо право на сум і любов, на щастя, на сонце і трави (В. Симоненко). 2. Я дуже хочу, щоб в провулках дощ не йшов, а, як у Львові кажуть, падав... (О. Делеменчук). 3. Землязляглася, перепріла, перемліла, спарилася, прагнула роботи (К. Гордієнко). 4. Годилося б думати не тільки про роботу, а й про себе (Є. Гуцало). 5. Хто на розпутті прожив все життя, не піде ні в рай, ані в пекло (Леся Українка). 6. Хлопці, щоб не заважати в хаті, вчились або в клуні, або в садку (М. Коцюбинський ). 7. Хай буде сад, і дерево крислате, і кіт-воркіт, і ще багато див (Л. Костенко). 8. Він заходив по хаті, розпустив язика, дав волю серцю (Панас Мирний). 
Термін виконання до 02.02.22

Грудень

Урок 23. Дата: 01.12.21

Тема уроку: Односкладні речення. Види односкладних речень. Означено-особові речення

Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням 

1. Ознайомитись із матеріалом

2. Виконати вправи для очей

3. Вивчити правила с. 64-65.

4. Виконати вправу 6, с.66

Термін виконання до 06. 12.21

Урок 22. Дата: 29.11.21

Тема уроку: Контрольний текстовий  диктант. Контрольна робота №2. Синтаксис. Пунктуація

1. Повторити матеріал про види речень, головні та другорядні члени речень.

2. Виконати завдання.

Будьте уважні!!! У вас лише одна спроба.

Термін виконання до 01.12.21

Урок 21. Дата: 24.11.21

Тема уроку: Порівняльний зворот

Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням 

1. Ознайомитись із матеріалом

2. Виконати вправи для очей

3. Вивчити правила с. 57-58.

4. Виконати останнє завдання із матеріалу і вправу 5, с.59

Термін виконання до 29. 11.21

Урок 20. Дата: 22.11.21

Тема уроку: Види обставин (за значенням), способи вираження їх

Зустріч в Meet о 10.30 за покликанням 

1. Ознайомитись із матеріалом

2. Виконати вправи для очей

3. Вивчити правила с. 57, 58.

4. Виконати вправи  і надіслати мені скріншот.

5. Пройти тест.

Термін виконання до 24. 11.21



Хайнацька Н.В.
2020-2021 навчальний рік

Фото виконаних завдань прошу відправляти на мою електронну адресу nat-11@ukr.net

26.04 -30.04.21

1. РМ №15. Контрольний письмовий переказ тесту-опису пам’ятки історії й культури у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин).

Написати переказ тексту за матеріалом :

https://drive.google.com/file/d/1gzVXTNQ-x9iPArBNRx8ETMr31Sh6FsT5/view?usp=sharing

29.03.21 -  02.04.21

1.Тема: Розділові знаки при звертанні і вставних словах.

https://www.youtube.com/watch?v=iNiPQMFCSQA 

Повторити матеріал параграфів 27-29 

Виконати вправи 307, 309 (8,9)

2. Тема: Контрольна робота. Звертання і вставні слова.

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом



15.03.21 -  19.03.21

  1. Тема: Групи вставних слів і словосполучень за значенням.

§28-29, вивчити теоретичний матеріал, таблицю https://www.youtube.com/watch?v=_Am-FavwsPI&list=PLJKEfP9PRnx638AuMdt5Shr19aH-Mvk4S&index=41

Впр.303, синтаксичний розбір 1 речення, *Створення висловлення розповідного характеру з елементами роздуму «Техніка в моєму житті» з використанням самостійно дібраних вставних слів.

  1. Тема: Розділові знаки при звертанні і вставних словах.

§30 https://www.youtube.com/watch?v=Uywqf885bSw

https://learningapps.org/1700866 https://learningapps.org/6548930 Впр.307(ІІ, ІІІ завд.), тести ст.140-142, синтаксичний розбір1 речення

9.03.21 -  12.03.21

  1. Тема:  Вставні слова (словосполучення, речення).

§28-29, вивчити теоретичний матеріал, таблицю https://www.youtube.com/watch?v=wc1ClfxXdwY

https://learningapps.org/2539368

 Впр.297, синтаксичний розбір 1 речення

  1.  Тема: РМ. Інтерв’ю в публіцистичному стилі.

Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-interv-yu-v-publicistichnomu-stili-8-klas-197641.html

Запишіть запитання для інтерв’ю та складіть його  у вчителя або відомої людини

1-5 березня

1.03.21-5.03.21

1.Тема: Звертання непоширені й поширені.

Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують

https://www.youtube.com/watch?v=QczLuz0_s8k

- Опрацюйте параграф  підручника 27

- Виконайте письмово вправ278,281

Інтерактивна вправа

https://learningapps.org/2098172

 

1.Тема: Риторичне звертання.

Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують

https://www.youtube.com/watch?v=pW0_vJUBxxQ

- Опрацюйте параграф  підручника 27

- Виконайте письмово вправ 285,286

- Виконайте тест за посиланням у вайбері.

11-15 січня

Повторення про односкладні речення.Формулювання висновків про значення односкладних речень.
Пар.16-19 (скласти алгоритм за ззразком). Виконання вправ 189(І,ІІ,ІІІ), 193. І за бажанням впр.197 письм. для рівня ІІІ і ІV


Повні і неповні речення. Тире в неповних реченнях
 
Пар.20 (Ознайомитись). Виконання вправ 203, 206

18-22 січня

1 УРОК

 Складання й розігрування діалогів  (телефонних розмов), що передбачають уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам (з використанням  односкладних і неповних речень).

           1. Робота  з  пам’яткою  «Як вести діалог».( компетентність саморозвитку й самоосвіти) впр. 414

           2. Додатковий матеріал для складання діалогу

https://zillya.ua/shist-porad-bezpechnogo-spilkuvannya-v-sotsmerezhakh

1.      Скласти діалог з 8 реплік

 

2 УРОК

Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком).

https://www.youtube.com/watch?v=XXHjhNYvYyE

·         Опрацювати пар.22

·         Виконати впр. 224,227


2019-2020 начальний рік
V тиждень навчання
21-24 квітня
Матеріали та завдання за ПОСИЛАННЯМ

І тиждень навчання
1. Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)»
Завдання: §28 – 30 (повторити)
Вправи:  303, 306 - 309      
 2. Тема: Усний  переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом).
Завдання: Вправа 424 (усно переказувати, скласти складний план)
Для додаткового опрацювання:
Виконані завдання надсилати до 24. 03.20р. на електронну пошту 
ІІ тиждень навчання
Тема:  Начало формы
Звертання. Вставні слова.
Тестування
1.Звертання – це...
1 бал
1.слово, яке виражає ставлення мовця до висловленого ним повідомлення;
2.слово, що називає особу або предмет, до якого звертаються з мовленням;
3.чуже мовлення, передане дослівно, без змін;
4.слово, яке уточнює мовлення
2.Звертання є...
1 бал
1.є головним членом речення;
2.є другорядним членом речення;
3.не є членом речення;
4.може бути головним і другорядним членом речення
3.Звертання на письмі виділяються ...
1 бал
1.лапками
2.тире
3.комами
4.не виділяються

4.Поширене звертання є у реченні:
1 бал
1.Дівчино, рибчино, не плач, не ридай! (С.Руданський);
2.Хотів би я, мамо, веселі пісні співати й сміятись, як діти (С.Черкасенко);
3.Це ти, моя зоряна батьківська хато, зринаєш сьогодні вві сні (Д.Білоус).
4.Десно! Наснись мені...( О.Довженко )

5.Вставне слово виражає...
1 бал
1.ознаку предмета
2.ознаку дії
3.ставлення мовця до висловлюваного, його оцінку
4.звернення до когось чи чогось

6.Вставне слово в середині речення виділяється...
1 бал
1.однією комою
2.тире
3.двома комами
4.не виділяється

7.Вставне слово є в реченні (розділові знаки вилучено)
1 бал
1.Диво дивнеє на світі з тим серцем буває!
2.Нарешті рушив пароплав, покірний волі капітана.
3.Певно руїну та буря зробила?
4.Він знає це певно.
5.Його репліки і пропозиції були якраз до речі.
8.Вставні слова відсутні в реченні (розділові знаки вилучено)
1 бал
1.Пан здавалося був ладен з’їсти Миколу очима.
2.От бувало слухаю на відстані.
3.Не раз бувало мені гірко...
4.Працювать працювать безумовно!
5.Люди одначе не розходяться.
9.Укажіть речення з непоширеним звертанням.
1 бал
1.Де ти, Лесю?
2.Фантазіє моя, богиня легкокрила!
3.Совісте наша! Агов!
4.Мово рідна! Ти ж як море!
10.Укажіть, яким членом речення є виділене словосполучення: Але серед цієї суєти не загублю тебе я, РІДНА МОВО! )
1 бал
1.підметом
2.не є членом речення
3.додатком
4.означенням
5.обставиною
11.Речення із вставним словом...
1 бал
1.Тобі, земле моя рідна і велика, матінка велична, мої всі поривання.
2.Там, кажуть, з гір усю країну видно.
3.Земля не може жити без сонця.
4.Дорогий друже! Довго чекав ти мого листа.
12.Виділені означення є однорідними в реченні (розділові знаки пропущено)
1 бал
1.У сірому (?) туманному світанку загорівся бій.
2.Темніє пучок свіжих (?) кучерявих (?) польових волошок.
3.Рівний (?) залитий сонцем степ одразу принишк.
4.Юні (?) замріяні клени хиляться в темне вікно
 1.      Тема: Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення.
Завдання: §31 Вправа 312, 315

ІV тиждень навчання
8 клас    Українська мова



13 квітня

14 квітня
Тема:

Відокремлені означення.
Відокремлені прикладки.
Джерела:

§ 32
?Пригадайте все про дієприкметниковий зворот
§ 33

Завдання:
ВПР.320,324
ВПР.336,344

Немає коментарів:

Дописати коментар