Вітаю Вас восьмикласники!!! Надсилаю завдання для опрацювання.
Виконувати завдання в робочих зошитах. Записувати дату і вид роботи: домашня. Наприклад:
Двадцять друге листопада
Домашня робота
Виконані завдання можна надсилати на електронну адресу: almoctmary@gmail.com
Всі запитання в групі класу.
Завдання 1. Доберіть до поданих слів узагальнювальні.
І. Дніпро, Десна, Тисмениця, Здвиж, Сула – … . 2. Липа, дуб, клен, осика, каштан – … . 3. Підосичник, підберезник, мухомор, лисичка, маслюк – … . 4. “Вечірній Київ”, “Літературна Україна”, “Голос України” – ….
II. Складіть і запишіть три речення з поданими однорідними членами та дібраними до них узагальнювальними словами.
Завдання 2. Спишіть речення, ставлячи потрібні розділові знаки. Підкресліть узагальнювальні слова.
1. Наближення зими у всьому серце чує і в шелесті листів і в вітрі і в стежках (Б. Сосюра). 2. В Італії відпочивали деякі українські письменники Борис Грінченко Леся Українка Михайло Коцюбинський. 3. Вівса пшениці ячмені все це злилось в одну могутню хвилю (М. Коцюбинський). 4. Птах літав цілісінький день і всього-всього набачився людей машин будинків стовпів афіш (М. Слабошпицький). 5. Сімейство спочиває у садочку матуся батько і малі синочки (О. Довгоп’ят).
Завдання 3. Спишіть речення, ставлячи потрібні розділові знаки. Поясніть вивчені пунктограми.
1. Україна це тихі води і ясні зорі зелені сади білі хати лани золотої пшениці (С. Васильченко). 2. Усе було в холодному затінку сад степ двір (Ю. Мушкетик). 3. Неспокій рух і боротьбу я бачив скрізь у дубовій вербовій корі в старих пеньках у дуплах (О. Довженко). 4. Цього болю ніщо не приколише ні тополі біля хати ні гніздо на хаті ні сама хата (М. Стельмах). 5. Наш народ це ж океан! (П. Тичина).
Термін виконання до 21.02.22
1. Переглянути матеріал ( вивчити ознаки, види зв'язку і відношень).
2. Опрацювати матеріал підручника з теми.
3. Виконати вправи 4,6 с. 96.
Термін виконання до 07.02.22
Урок 39. Дата: 31.01.22
Тема: Однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком. Кома між однорідними членами речення
1. Переглянути відеоурок 1, відеоурок 2.
2. Виконати завдання:
Завдання 1. Запишіть речення. Розставте й поясніть розділові знаки
1. Був погожий золотистий жовтневий ранок.
2. Весна квітчає буйні коси і вируша в далеку путь.
3. Я з дитинства люблю теплі лагідні вересневі дні.
4. Тепле липнева ніч пролітає садками посадками скиртами в полях.
5. Холодні осінні тумани клубочаться вгорі та спускають на землю розкішні мокрі коси.
6. На високих жовтогарячих шпилястих тополях іскрилося осіннє сонце.
7. Осінній терпкий вітерець бавиться різноколірними кружальцями вибагливо встеляє ними асфальт доріжок.
8. З північного заходу повільно напливала широким півколом низька кучерява хмара.
Завдання 2. Спишіть речення, підкресліть однорідні члени відповідно до їхньої синтаксичної ролі в реченні. Визначте, якими сурядними сполучниками з'єднані однорідні члени (єднальними, протиставними, розділовими). Яке значення вносять у речення ці сполучники? За потреби скористайтеся відповідною таблицею на форзаці.
II. Складіть за зразком схеми групування однорідних членів речення, укажіть вид зв'язку.Зразок: Я пригорнусь до тебе піснею і явррами, золотими крильми пшениці, тінявими ярами (Д. Павличко).О і О, О, О (змішаний зв'язок ).
1. Ми маємо право на сум і любов, на щастя, на сонце і трави (В. Симоненко). 2. Я дуже хочу, щоб в провулках дощ не йшов, а, як у Львові кажуть, падав... (О. Делеменчук). 3. Землязляглася, перепріла, перемліла, спарилася, прагнула роботи (К. Гордієнко). 4. Годилося б думати не тільки про роботу, а й про себе (Є. Гуцало). 5. Хто на розпутті прожив все життя, не піде ні в рай, ані в пекло (Леся Українка). 6. Хлопці, щоб не заважати в хаті, вчились або в клуні, або в садку (М. Коцюбинський ). 7. Хай буде сад, і дерево крислате, і кіт-воркіт, і ще багато див (Л. Костенко). 8. Він заходив по хаті, розпустив язика, дав волю серцю (Панас Мирний).
Грудень
Урок 23. Дата: 01.12.21
Тема уроку: Односкладні речення. Види односкладних речень. Означено-особові речення
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
1. Ознайомитись із матеріалом
2. Виконати вправи для очей
3. Вивчити правила с. 64-65.
4. Виконати вправу 6, с.66
Термін виконання до 06. 12.21
Урок 22. Дата: 29.11.21
Тема уроку: Контрольний текстовий диктант. Контрольна робота №2. Синтаксис. Пунктуація
1. Повторити матеріал про види речень, головні та другорядні члени речень.
2. Виконати завдання.
Будьте уважні!!! У вас лише одна спроба.
Термін виконання до 01.12.21
Урок 21. Дата: 24.11.21
Тема уроку: Порівняльний зворот
Зустріч в Meet о 9.30 за покликанням
1. Ознайомитись із матеріалом
2. Виконати вправи для очей
3. Вивчити правила с. 57-58.
4. Виконати останнє завдання із матеріалу і вправу 5, с.59
Термін виконання до 29. 11.21
Урок 20. Дата: 22.11.21
Тема уроку: Види обставин (за значенням), способи вираження їх
Зустріч в Meet о 10.30 за покликанням
1. Ознайомитись із матеріалом
2. Виконати вправи для очей
3. Вивчити правила с. 57, 58.
4. Виконати вправи і надіслати мені скріншот.
5. Пройти тест.
Термін виконання до 24. 11.21
Фото виконаних завдань прошу відправляти на мою електронну адресу nat-11@ukr.net
26.04 -30.04.21
1. РМ №15.
Контрольний письмовий переказ тесту-опису пам’ятки історії й культури у
художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин).
Написати переказ тексту за матеріалом :
https://drive.google.com/file/d/1gzVXTNQ-x9iPArBNRx8ETMr31Sh6FsT5/view?usp=sharing
29.03.21 - 02.04.21
1.Тема: Розділові знаки при звертанні і вставних словах.
https://www.youtube.com/watch?v=iNiPQMFCSQA
Повторити матеріал параграфів 27-29
Виконати вправи 307, 309 (8,9)
2. Тема: Контрольна робота. Звертання і вставні слова.
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом
15.03.21
- 19.03.21
- Тема:
Групи вставних слів і словосполучень за значенням.
§28-29,
вивчити теоретичний матеріал, таблицю https://www.youtube.com/watch?v=_Am-FavwsPI&list=PLJKEfP9PRnx638AuMdt5Shr19aH-Mvk4S&index=41
Впр.303,
синтаксичний розбір 1 речення, *Створення висловлення розповідного характеру з
елементами роздуму «Техніка в моєму житті» з використанням самостійно дібраних
вставних слів.
- Тема: Розділові знаки при звертанні і вставних словах.
§30 https://www.youtube.com/watch?v=Uywqf885bSw
https://learningapps.org/1700866
https://learningapps.org/6548930 Впр.307(ІІ, ІІІ завд.), тести ст.140-142,
синтаксичний розбір1 речення
9.03.21
- 12.03.21
- Тема: Вставні слова (словосполучення,
речення).
§28-29,
вивчити теоретичний матеріал, таблицю https://www.youtube.com/watch?v=wc1ClfxXdwY
https://learningapps.org/2539368
Впр.297, синтаксичний розбір 1 речення
- Тема:
РМ. Інтерв’ю в публіцистичному
стилі.
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-interv-yu-v-publicistichnomu-stili-8-klas-197641.html
Запишіть запитання для інтерв’ю та
складіть його у вчителя або відомої
людини
1.03.21-5.03.21
1.Тема: Звертання непоширені й поширені.
Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують
https://www.youtube.com/watch?v=QczLuz0_s8k
- Опрацюйте параграф
підручника 27
- Виконайте письмово вправ278,281
Інтерактивна вправа
https://learningapps.org/2098172
1.Тема: Риторичне звертання.
Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують
https://www.youtube.com/watch?v=pW0_vJUBxxQ
- Опрацюйте параграф
підручника 27
- Виконайте письмово вправ 285,286
- Виконайте тест за посиланням у вайбері.
1 УРОК
Складання й розігрування діалогів (телефонних розмов), що передбачають уникання
небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам (з
використанням односкладних і неповних
речень).
1.
Робота з
пам’яткою «Як вести діалог».(
компетентність саморозвитку й самоосвіти) впр. 414
2. Додатковий матеріал для складання
діалогу
https://zillya.ua/shist-porad-bezpechnogo-spilkuvannya-v-sotsmerezhakh
1.
Скласти діалог з 8 реплік
2 УРОК
Однорідні
члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком).
https://www.youtube.com/watch?v=XXHjhNYvYyE
·
Опрацювати
пар.22
·
Виконати
впр. 224,227
8 клас Українська мова
|
|||
13 квітня
|
14 квітня
|
||
Тема:
|
Відокремлені
означення.
|
Відокремлені
прикладки.
|
|
Джерела:
|
§ 32
?Пригадайте
все про дієприкметниковий зворот
|
§ 33
|
|
Завдання:
|
ВПР.320,324
|
ВПР.336,344
|
Немає коментарів:
Дописати коментар