Зарубіжна література 7кл

Гуцуляк М.А.

Вітаю Вас семикласники!!! Надсилаю завдання для опрацювання. 

Виконувати завдання в робочих зошитах. Записувати дату і вид роботи: домашня. Наприклад: 

Двадцять четверте листопада

Домашня робота 

Виконані завдання можна надсилати на електронну адресу: almoctmary@gmail.com

Всі запитання в групі класу.

Урок 63. Дата: 18.05.22

Тема: Корнелія Функе. «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книжки у творі. Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Поєднання уявного і реального світів

1) Ознайомитись із матеріалом

відеоурок https://youtu.be/mYaFpExSPb4

2) Знати зміст твору Корнелія Функе. «Чорнильне серце»

3) Письмово виконати завдання:



Термін виконання до 19.05.22 р.

Урок 61-62. Дата: 11-12.05.22

Тема: Діана Вінн Джонс. «Мандрівний Замок Хаула». Поєднання елементів казки та детективу у творі. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі.

1) Сьогодні розпочинаємо вивчення нової теми "Сучасна дитяча література".

Переглянути інформацію https://www.ourboox.com/books/суч/

2) Ознайомитись із матеріалом: відеоурок 

3) Знати зміст твору Діани Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула»

4) Письмово виконати завдання 1:


Письмово виконати тестові завдання 2:

1.Інгарія-це:
а)Місто;
б)Район;
в)Країна.
2.Софі Хаттер  була  найстаршою  з  ____ сестер.
а)2;
б)3;
в)4
3.Ім’я Фанні мала:
а)Сестра Софі;
б)Хрещена мати Софі;
в)Мачуха Софі.
4.Фанні вирішила змінити заняття дівчат, надіславши їх до:
а)Кондитерської та відьми;
бШвачки та капелюшниці;
в)Пралі та перукарчині.
5.Хто залишився у крамниці дамських капелюшків?
а) Фанні;
 б) Летті;
 в) Марта;
 г) Софі.
6.«Ви вийдете  заміж  за  справжнього  багатія!» Ці слова Софі були звернені до:
а)Відьми Пустирищ;
б)Власниці хлібної лавки;
в)Капелюшка із трояндами.
7.Хто і до кого сказав такі слова: «…мені не до вподоби ні конкуренція,  ні ваші настрої… І  нехай  це  навчить  вас  не  лізти  в  мої справи.»:
а)Хаул до Софі;
б)Відьма до Софі;
в)Король до Саллівана.
8.Майкл-це:
а)Наставник Хаула;
б)Помічник Хаула;
в)Брат Хаула.
9.Хто зобов’язався зняти закляття із Софі:
аВогненний демон;
бВідьма Пустирищ;
вЇї сестра?
10.Вогненного демона із Хаулом об’єднувала:
а)Дружба;
бСпільна справа;
вУгода.
11. «Мандрівний замок Хаула» за жанром…
а) соціально-психологічний роман;
 б) фантастична повість-казка;
 в) фентезі;
 г) пригодницький роман.
12. Провідна тема твору…
а) повернення власного «я»;
 б) боротьба між чаклунами;
 в) значення віри у житті людини;
 г) винагорода головній героїні за чесноти.
Термін виконання до 18.05.22 р.

Урок 59-60. Дата: 04-05.05.22

Тема: Контрольна робота. Створення власної детективної історії

1) Пригадати відомості про детектив як жанр літератури.

2) Написати власну детективну історію, дотримуючись всіх ознак детективного жанру.

Термін виконання до 11.05.22 р.

Урок 58. Дата: 28.04.22

Тема: Рюноске Акутаґава – майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели

1) Ознайомитись із матеріалом: відеоурок 

2) Прочитати твір «Павутинка» Рюноске Акутаґава

3) Письмово дати відповідь: 

  • Коли та де відбуваються події новели? 
  • Що може символізувати ранок?
  • За що Кандата опинився в пеклі?  Знайдіть цитату, прочитайте вголос.
  • Хто такий Будда? Що вам відомо про нього?
  • За що  і для чого Будда дав шанс Кандаті вибратися з пекла?
  • Поміркуйте, чому Кандата не вибрався з пекла? Знайдіть і зачитайте кульмінаційний  момент новели.
  • Чому, на вашу думку,  павутинка обірвалася не під Кандатою, а над ним? Яку рису героя нам висвітлює автор?
  • Яким описом завершує свій твір Акутагава? Я ви думаєте, чому саме так?
  • Назвіть символи та їхнє значення у новелі, які є традиційними для японської літератури.

Термін виконання до 04.05.22 р.

Урок 56-57. Дата: 21.-27.04.22

Тема: Видатний англійський фантаст Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їхнє сприйняття персонажами.

1) Ознайомитись із матеріалом: відеоурок 

2) Прочитати твір Г.Уеллс "Чарівна крамниця" в підручнику.

3) Виконати завдання:

№1. Виконати тест: 


№2. 

Термін виконання до 28.04.22 р.

Урок 54-55. Дата: 14.-20.04.22

Тема: Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на  самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі).   Особливості художньої мови новели, розповідач

1) Ознайомитись із матеріалом: відео , відео 1,  відео 2,  інформація 

2) Прочитати твір "Останній листок" (підручник).

3) Виконати завдання:

- інтерактивна вправа https://learningapps.org/display?v=p2vco77zt17 (скріншот виконаного надіслати).

Письмово виконати завдання:  розташуйте пункти плану новели «Останній листок» так, щоб план відповідав послідовності подій у тексті.

«ОСТАННІЙ ЛИСТОК»

 1.Останній  шедевр

 2.Старий  Берман

 3.Сью  біля  хворої

 4.Колонія на Грінвич-Вілідж

 5.Підступний  пришелець

 6.Хвороба  Джонсі

 7.Листя  старого  плюща

Термін виконання до 21.04.21 р.

Урок 52-53. Дата: 07-13.04.22

Тема: Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.

О. Генрі. «Дари волхвів». О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі

Зустріч в Meet о 10.30 за покликанням

Прочитати новелу "Дари волхвів".

Виконати завдання:

завдання 1 


завдання 2



завдання 3


Термін виконання до 14.04.22

Урок 51. Дата: 06.04.22

Тема: Артур Конан Дойл. «Записки про Шерлока Холмса» («Спілка рудих»). Іронічне зображення пристрасті людини до легкого збагачення в оповіданні «Спілка рудих». Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей. Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події як художній прийом створення атмосфери таємничості

Прочитати оповідання "Спілка рудих".

Виконати вправи і надіслати скріншот: вправа 1, вправа 2, вправа 3.

Термін виконання до 07.04.22

Урок 49-50. Дата: 30- 31.03.22

Тема: Артур Конан Дойл. «Записки про Шерлока Холмса» («Пістрява стрічка»). А. Конан  Дойл – відомий автор класичних детективів, популярність його героїв у різних країнах. Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка»

Зустріч в Meet об 11.30 за покликанням

Опрацювати біографію А.Конан Дойла в підручнику і заповнити картку:

Прочитати оповідання "Пістрява стрічка", вміти переказувати і аналізувати його.

Заповнити картку Шерлока Холмса:


Додаткове завдання: розгадати криптограми і надіслати мені розшифровані фрази:



Термін виконання до 06.04.22

Урок 47-48. Дата: 23- 24.03.22

Тема: Едгар  Аллан По. «Золотий жук».  Е.А. По – засновник жанру детективу у світовій літературі. Захопливий сюжет повісті «Золотий жук». Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача

Зустріч в Meet о 10.30 за покликанням

Знати зміст твору Е.По "Золотий жук", вміти переказувати і аналізувати його, дати відповіді на запитання.

Термін виконання до 30.03.22

Урок 45-46. Дата: 16- 17.03.22

Тема: Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів

Ми починаємо вивчення нової теми присвяченої детективу. 

Переглянути матеріал і виписати в словники визначення детективу і його ознаки.

Скласти топ - 10 найвідоміших детективів у світі.



Урок 42. Дата: 17.02.22

Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання. Виразне читання напам’ять

Вивчити на вибір 1 із віршів і надіслати відео.

Р. Бернс«Любов», Г. Гейне. «Коли настав чудовий май…», К.М. Симонов«Жди мене…»

Термін виконання до 23.02.22

Урок 41. Дата: 16.02.22

Тема: К.М. Симонов. «Жди мене…» 

1. Переглянути відеоурок.

2. Прослухати вірш.

3. Виразно читати поезію с.212-214.

4. Написати аналіз твору за знайомою вже схемою.

Термін виконання до 17.02.22

Урок 39-40. Дата: 10.02.22

Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу і коханняР. Бернс. «Любов». Поетизація високого почуття, розкриття його сутності. Г. Гейне. «Коли настав чудовий май…»

Зустріч в Meet о 10.30 за покликанням

1. Опрацювати біографіі авторів Р. Бернс (с.207), Г. Гейне (с.208).

2. Виразно читати вірші с.207 - 208.

3. Написати аналіз вірша Г.Гейне "Коли настав чудовий май" за зразком:



Термін виконання до 16.02.22

Урок 39. Дата: 09.02.22

Тема: Розвиток мовлення (письмово). Творча робота  за  повістями Шолом-Алейхема «Пісня над піснями»  або О. Гріна «Пурпурові вітрила»

1. Написати творчу роботу на одну із вибраних тем:

Продовжте історію Ассоль та Грея, враховуючи особливості їхніх характерів, різні рівень освіти, виховання, соціальні статуси.

Продовжте історію Шимека та Бузі, враховуючи особливості їхнього характеру, причину розлучення.

Термін виконання до 10.02.22

Урок 38. Дата: 03.02.22

Тема: Шолом-Алейхем. «Пісня над піснями». Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах  культури та долі єврейського народу. Тема кохання в  повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями»

1. Переглянути відео про письменника.

2. Ознайомитись із твором Шолома-Алейхема «Пісня над піснями»:

Текст твору скачати

Текст твору читати онлайн
 Текст твору аудіокнига 
Фільм до твору  
3. Переглянути відеоурок
Термін виконання до 09.02.22

Урок 37. Дата: 02.02.22

Тема уроку: Олександр Грін. "Пурпурові вітрила"

1) Ознайомитись із матеріалом 

аналіз повісті https://drive.google.com/file/d/12f6sMmQ3v1EdGzEVDxbRMpJMGrJ-FuDq/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3)Письмово виконати завдання до твору: https://drive.google.com/file/d/1AHLFNU3nMNWtsHIEu8-5aTHB5rwiviVZ/view?usp=sharing

5) Виконати вправу і надіслати скріншот виконаного завдання https://learningapps.org/3091326

Термін виконання до 03.02.22 р.

Грудень

Урок 22. Дата: 02.12.21.

Тема уроку: Контрольна робота за розділом «Історичне минуле в літературі»

1. Повторити матеріал за творами В.Скотта "Айвенго", В.Бикова "Альпійська балада", поезію К.Галчинського, Ю.Друніної .

2. Виконати контрольний тест

Будьте уважні!!! Тест нескладний. 

Умови проходження тесту:

1. Проходити лише після повторення матеріалу.

2. Вказувати лише справжні прізвища та імена (лише 1 спроба для проходження).

3. Не відкладати в довгий ящик виконання завдання (тест обмежений в часі).

Бажаю успіхів та відмінних результатів!!!

Термін виконання до 03.12.21 р.

Урок 21. Дата: 01.12.21

Тема: Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому
Зустріч в Meet об 11.30. Покликання на зустріч
1. Ознайомитись із матеріалом та виписати визначенння в словнички.
2. Виписати характеристики Івана та Джулії.
3. Дати письмові відповіді на тест.
Термін виконання до 02.12.21

Урок 20. Дата: 25.11.21

Тема: Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства
1. Переглянути відеоурок
2. Виконати вправи для очей.
3. Виконати завдання і надіслати:


Термін виконання до 01.12.21

Урок 19. Дата: 24.11.21

Тема: Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи.

Василь Володимирович Биков. «Альпійська балада».  Особливості сюжету і композиції повісті
1. Переглянути відеоурок.
2. Виконати вправи для очей.
3. Прочитати повість В.Бикова "Альпійська балада".
Термін виконання до 25.11.21

2020-2021 н.р.

Урок 61. Дата: 28.04.21

Тема уроку: Айзек Азімов. «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства

1) Ознайомитись із матеріалом

відеоурок https://youtu.be/XpoikBQ3sU8

2) Прочитати твір Айзек Азімов «Фах»

Термін виконання до 05.05.21 р.

Урок 59-60. Дата: 21-27.04.21

Тема уроку: Корнелія Функе. «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книжки у творі. Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Поєднання уявного і реального світів

1) Ознайомитись із матеріалом

відеоурок https://youtu.be/mYaFpExSPb4

2) Прочитати твір Корнелія Функе. «Чорнильне серце»

3) Письмово виконати завдання:



Термін виконання до 28.04.21 р.

Урок 58. Дата: 20.04.21

Тема уроку: Діана Вінн Джонс. «Мандрівний Замок Хаула». Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі.

Письмово виконати тестові завдання:

1.Інгарія-це:
а)Місто;
б)Район;
в)Країна.
2.Софі Хаттер  була  найстаршою  з  ____ сестер.
а)2;
б)3;
в)4
3.Ім’я Фанні мала:
а)Сестра Софі;
б)Хрещена мати Софі;
в)Мачуха Софі.
4.Фанні вирішила змінити заняття дівчат, надіславши їх до:
а)Кондитерської та відьми;
бШвачки та капелюшниці;
в)Пралі та перукарчині.
5.Хто залишився у крамниці дамських капелюшків?
а) Фанні;
 б) Летті;
 в) Марта;
 г) Софі.
6.«Ви вийдете  заміж  за  справжнього  багатія!» Ці слова Софі були звернені до:
а)Відьми Пустирищ;
б)Власниці хлібної лавки;
в)Капелюшка із трояндами.
7.Хто і до кого сказав такі слова: «…мені не до вподоби ні конкуренція,  ні ваші настрої… І  нехай  це  навчить  вас  не  лізти  в  мої справи.»:
а)Хаул до Софі;
б)Відьма до Софі;
в)Король до Саллівана.
8.Майкл-це:
а)Наставник Хаула;
б)Помічник Хаула;
в)Брат Хаула.
9.Хто зобов’язався зняти закляття із Софі:
аВогненний демон;
бВідьма Пустирищ;
вЇї сестра?
10.Вогненного демона із Хаулом об’єднувала:
а)Дружба;
бСпільна справа;
вУгода.
11. «Мандрівний замок Хаула» за жанром…
а) соціально-психологічний роман;
 б) фантастична повість-казка;
 в) фентезі;
 г) пригодницький роман.
12. Провідна тема твору…
а) повернення власного «я»;
 б) боротьба між чаклунами;
 в) значення віри у житті людини;
 г) винагорода головній героїні за чесноти.

Термін виконання до 21.04.21 р.

Урок 57. Дата: 14.04.21

Тема уроку: Діана Вінн Джонс. «Мандрівний Замок Хаула». Поєднання елементів казки та детективу у творі

1) Сьогодні розпочинаємо вивчення нової теми "Сучасна дитяча література".

Переглянути інформацію https://www.ourboox.com/books/суч/

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Ознайомитись із матеріалом

відеоурок https://youtu.be/XutTmaXHqH4

4) Прочитати твір Діана Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула»

5) Письмово виконати завдання:


Термін виконання до 20.04.21 р.

Урок 56. Дата: 13.04.21

Тема уроку: Контрольна робота. «Літературний детектив», «Світова новела».

1) Пригадати відомості по темам

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Письмово виконати завдання:

https://www.ourboox.com/books/контрольна-робота/

Термін виконання до 14.04.21 р.

Урок 55. Дата: 07.04.21

Тема уроку: Розвиток мовлення. Створення власної детективної історії

1) Пригадати відомості про детектив як жанр літератури.

2) Написати власну детективну історію, дотримуючись всіх ознак детективного жанру.

Термін виконання до 13.04.21 р.

Урок 55. Дата: 06.04.21

Тема уроку: Рюноске Акутаґава майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели

1) Ознайомитись із матеріалом

відеоурок https://youtu.be/etdJFJIqX_8

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Прочитати твір «Павутинка» Рюноске Акутаґава

4) Письмово дати відповідь: 

  • Коли та де відбуваються події новели? 
  • Що може символізувати ранок?
  • За що Кандата опинився в пеклі?  Знайдіть цитату, прочитайте вголос.
  • Хто такий Будда? Що вам відомо про нього?
  • За що  і для чого Будда дав шанс Кандаті вибратися з пекла?
  • Поміркуйте, чому Кандата не вибрався з пекла? Знайдіть і зачитайте кульмінаційний  момент новели.
  • Чому, на вашу думку,  павутинка обірвалася не під Кандатою, а над ним? Яку рису героя нам висвітлює автор?
  • Яким описом завершує свій твір Акутагава? Я ви думаєте, чому саме так?
  • Назвіть символи та їхнє значення у новелі, які є традиційними для японської літератури.

Термін виконання до 07.04.21 р.

Урок 53-54. Дата: 30-31.03.21

Тема уроку: Видатний англійський фантаст Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їхнє сприйняття персонажами.

1) Ознайомитись із матеріалом

відеоурок https://youtu.be/p_MybfIhVt8

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Прочитати твір Г.Уеллс "Чарівна крамниця" в підручнику.

4) Виконати завдання:

№1. Виконати тест: 


№2. 

Термін виконання до 06.04.21 р.

Урок 52. Дата: 17.03.21

Тема уроку: Позакласне читання. А.Крісті «Десят негренят»

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео https://youtu.be/Xz-kfZzKrW8

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Прочитати твір А.Крісті «Десят негренят» за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=3420.

4) Відповісти на тести 

1.                  За якою назвою знають оповідання у світі

А) 10 негренят

Б) І не лишилося жодного

В) історія таємничого острова

 Г) історія справедливого покарання

2.                  Що висіло в кімнаті кожного з гостей острова?

А) портрет хозяїна

 Б) погрози

 В) телефони довіри

 Г) дитяча лічилка

3.                  Всі десять були запрошені на острів, тому що

А) уникнули покарання за вбивства в свій час

 Б) надто сильно хотіли розгадати таємницю

 В) ненавиділи один одного

 Г) дружили з інспектором Мейном і Томасом Леггом

4.                  Від кого всі десятеро отримали запрошення?

А) від судді

 Б) від містера Онім

 В) від негретянського володаря

 Г) від туристичного агентства

 Д) від місіс Онім

5.                  Хто справжній вбивця цих десятьох і організатор цього острова?

А) Філіп Ломбард

 Б) Джон Гордон Макартур

В) суддя Уоргрейв

 Г) Айзек Морріс

6.                  Як всі гості дізналися, що кожен з них в минулому є вбивцею?

А) сказав голос з платівки

 Б) з листа Онімів

 В) їм повідомив про це АНОНІМ

  Г) генерал припустив цей факт

Термін виконання до 21.03.21 р.

Урок 51. Дата: 16.03.21

Тема уроку: О.Генрі «Останній листок». Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели. Поглиблення понять про оповідача і розповідача. Порівняння образів героїв новели

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео 1 https://youtu.be/NHqhH9qWfFc

відео 2 https://youtu.be/Gq6FWJuRHLg

інформація https://drive.google.com/file/d/1Vykd6UaPq9FY2H4_CIS6qOubSL22fOld/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виконати завдання:

- інтерактивна вправа https://learningapps.org/display?v=p2vco77zt17 (скріншот виконаного надіслати)

- тест За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: у групі

Термін виконання до 17.03.21 р.

Урок 50. Дата: 10.03.21

Тема уроку: Новела "Останній листок" - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео https://youtu.be/vhAbJS4hq5Q

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Прочитати твір "Останній листок" (підручник).

4) Письмово виконати завдання:  розташуйте пункти плану новели «Останній листок» так, щоб план відповідав послідовності подій у тексті.

«ОСТАННІЙ ЛИСТОК»

 1.Останній  шедевр

 2.Старий  Берман

 3.Сью  біля  хворої

 4.Колонія на Грінвич-Вілідж

 5.Підступний  пришелець

 6.Хвороба  Джонсі

 7.Листя  старого  плюща

5) Письмова відповідь на питання: «Чому малюнок Бермана – шедевр?»

Термін виконання до 16.03.21 р.

Урок 49. Дата: 09.03.21

Тема уроку: О.Генрі - майстер новели. Моральні цінності в новелі "Дари волхвів". Біблійні мотиви, художні деталі. Новела як літературний жанр, її ознаки

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео https://youtu.be/yyjUEZpRgg0

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 247- 248 ( якщо сторінки не співпадають то про автора О.Генрі).

4) Прочитати твір "Дари волхвів" (підручник).

5) Письмова відповідь на питання: « Чим би я міг пожертувати, щоб порадувати близьку людину?»

Термін виконання до 10.03.21 р.

Урок 48. Дата: 03. 03. 21

Тема уроку: Сутність "дедуктивного методу" Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей. Доктор Ватсон як оповідач

1) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

2)На основі отриманої інформації та прочитаних творів письмово заповнити анкету героїв:

Шерлок Холмс


Доктор Ватсон


Термін виконання до 09.03.21 р.

Урок 47. Дата: 02. 03. 21

Тема уроку: Шерлок Холмс як безпосередній учасник вирішення сімейного конфлікту в оповіданні "Пістрява стрічка". Іронічне зображення пристрасті людини до легкого збагачення в оповіданні "Спілка рудих"

1) Ознайомитись із матеріалом 

презентація https://drive.google.com/file/d/1CDOK_8aQFKXiwmHH7ccQY916Q7A-Th_e/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3)Прочитати оповідання "Спілка рудих", "Пістрява стрічка".

4) Написати фанфік до одного із оповідань.

Термін виконання до 03.03.21 р.

Урок 35. Дата: 19. - 20. 01. 21

Тема уроку: Олександр Грін. "Пурпурові вітрила"

1) Ознайомитись із матеріалом 

аналіз повісті https://drive.google.com/file/d/12f6sMmQ3v1EdGzEVDxbRMpJMGrJ-FuDq/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3)Письмово виконати завдання до твору: https://drive.google.com/file/d/1AHLFNU3nMNWtsHIEu8-5aTHB5rwiviVZ/view?usp=sharing

5) Виконати вправу і надіслати скріншот виконаного завдання https://learningapps.org/3091326

Термін виконання до 26.01.21 р.

Урок 34. Дата: 13.01. 21

Тема уроку: Олександр Грін. "Пурпурові вітрила"

1) Ознайомитись із матеріалом 

презентація https://drive.google.com/file/d/1Jz76bAfVkRDOWwr2jeTNVI1gy6iAu0G8/view?usp=sharing

відео https://drive.google.com/file/d/1ZTyg0BaeJzdP6vgHYMfuEFfTQXUYTL6H/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с. 183 - 184 ( якщо сторінки не співпадають то про автора Олександра Гріна).

4) Письмово виконати завдання (виправити помилки) : https://drive.google.com/file/d/1LyIRShbQtgSd_5Ry0gWJcu_bS7bhnEaM/view?usp=sharing

5) Прочитати твір "Пурпурові вітрила" (підручник).

Термін виконання до 19.01.21 р.

Урок 33. Дата: 12.01. 21

Тема уроку: О.С.Пушкін. Дитинство і юність поета. Уславлення ліцейської дружби й вірності ідеалам у вірші "19 жовтня 1825 року". Авторські спогади й роздуми у творі

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео https://drive.google.com/file/d/1xAUrCSDIwQS05E513z29ZIhQ6JTlGFUi/view?usp=sharing

або  презентація https://drive.google.com/file/d/1Q1QNy4BapEtLphTa-EBPjhS7hg9a9uBa/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с.152 - 154.

4) Виразне читання вірша "19 жовтня 1825 року" с. 154 -157.

5) Дати відповіді на запитання с.157.

Термін виконання до 13.01.21 р.

2019-2020 н.р.

1.     Опрацювати допоміжний матеріал до теми «Детектив як літературний жанр» (до 02.04.20) за адресою: https://padlet.com/almoct1/exidu8g6zr1k
2.     Виконати завдання:
-         Розгадати криптограми (до 02.04.20):
-         Заповнити сторінку (до 02.04.20):
-         Написати власну детективну історію (оформити відповідно) (до 03.04.20).

Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net

ІІІ тиждень навчання
07.04.
 Опрацювати матеріал про фантастику як літературний жанр. Завдання 1.
10.04.
1. Опрацювати матеріал підручника с. 272 – 288.
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
                                                                ІV тиждень навчання
14.04. 
До твору А.Азімова «Фах» (підручник с. 272 – 288)
Завдання 1. Запиши визначення.
Психологічний портрет – __________________________________
 Завдання 2. Упорядкуй таблицю.

Джордж Плейтен
Тревіліян
Соціальний стан героїв


Моральні цінності


Ставлення до вибору професії та самостійного здобуття знань


Мрії про професію


Доля героїв після Дня Освіти


 Завдання 3. Запиши: які риси повинна мати людина, щоб не зупинився подальший розвиток людства?
 17.04. 
Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула»
Переглянути презентацію про Д.В.Джонс https://drive.google.com/open?id=0B2GonDBtjk74c2EweTRKMHJ2X2c
Прочитати твір «Мандрівний замок Хаула»:
Текст твору (онлайн): https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=636
Текст твору (аудіокнига): https://youtu.be/uRKXG1-NiHw
Виконати Завдання 1,2,3
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net      
V тиждень навчання
21-24 квітня
Матеріали та завдання за ПОСИЛАННЯМ
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
VІ тиждень навчання
27-30 квітня
28.04. Урок позакласного читання
Дж. Роулінг «Гаррі Поттер і філософський камінь» або інша історія про Гаррі.
Дати письмову відповідь на питання (7-10 речень): Що  сприяє популярності книг про Гаррі Поттера? У чому феномен цих романів?
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net

                                         VІІ - VІІІ  - IX тиждень навчання
                                                       4 - 22 травня

Продовжити читати твори далі і складати план до них. Підготуватися до тематичного оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар