Українська література 7 кл

Хайнацька Н.В.

26.04 -30.04.21

1. Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

Запис у зошиті. Заповнення таблиці «Світ добра та зла у повісті Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» 

Добро (принципи, за якими живуть герої повісті)

Зло (морально-етичні принципи, які порушують герої повісті)

Домашнє завдання:  заповнити таблицю.

Додатково:

Підготувати презентацію з 4 слайдів "Найсильніші українці".

 

2. РМ. Складання власної версії закінчення твору (фанфіка); продовження розповіді про пригоди Івана Сили (на вибір).

Повторити зміст повісті О.Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили".

 Складання власної версії закінчення твору (фанфіка).
                Продовження розповіді про пригоди Івана Сили ( на вибір)

Домашнє завдання: написати у зошит творчу роботу.


29.03.21 -  02.04.21

1.Тема: ПЧ С. Процюк “Аргонавти (Третя історія Марійки і Костика)

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=13916

прочитати, скласти сюжетний ланцюжок.

 2. Тема: ЛРК  Видатні поети мого краю. Олена Вітенко. Поезії про долю українців 

https://www.facebook.com/665846133501777/posts/752617378157985/ 

Виразно читати поезії, коментувати їх.

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

8 клас 

Українська література

29.03.21 -  02.04.21

1.Тема: Проблема особистості в сучасному світі ( за повістю Н. Бічуї)

1.Дати письмові відповіді на питання для самоконтролю:

-         Визначте проблеми, порушені автором у творі.

-         Якою повинна бути високоморальна людина?

-         Які чинники впливають на формування особистості?

-         До якої межі можна йти на компроміс у стосунках з друзями?

-         Хто з героїв найближчий вам по духу?

-         Які життєві уроки Ви взяли для себе, прочитавши твір?

2. Скористатись допомогою:

https://www.youtube.com/watch?v=_fkqdxQtivs

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

2. Тема: Особливості композиції твору. 

Опрацювати матеріал за сайтом 

https://sites.google.com/site/ukrpra/ukrainska-literatura/ukrainska-literatura-8-kl/osoblyvosti-kompozytsii-tvoru-shpaha-slavka-berkuty

15.03.21-19.03.21

  1. Тема:  Любов Пономаренко «Гер переможений». Наскрізний гуманістичний пафос новели.

https://www.youtube.com/watch?v=uIuqANssI7s

Домашнє завдання: прочитати с.243-246, виконати письмово завдання 1,2,3;  вправи "Л.Пономаренко"

  1. Тема: Художні засоби втілення пафосу новели «Гер переможений» (деталь, поєднання різних часових площин тощо).

Скласти план до новели «Гер переможений»; виконати тест ( у вайбері)

1-5 березня

1.03.21-5.03.21

Тема: Марина Павленко. «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських».Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.

 Відео на допомогу:

https://www.youtube.com/watch?v=Iio0rIGU090

 Ідейно-художній аналіз:

https://dovidka.biz.ua/rusalonka-iz-7-v-analiz/

с.225-241 прочитати, дати відповіді на запитання у підручнику( п.1-3,10  -письмово)

Контрольний твір-роздум «Чи завжди слід допомагати? Чи правильно вчинила Софійка?».2.

https://www.barabooka.com.ua/z-zhittya-odniyeyi-rusalon-ki-istoriya-persha/

написати твір-роздум «Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині».  Обсяг: 1,5 сторінки, план


11-22 січня

I УРОК 11/01 Гумористичне викривальне зображення головного героя з оповідання О.Стороженка "Скарб". Скарб - узагальнений образ щастя

Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=XL4JG33BgPg

1.Виписати з додаткової літератури вислови видатних людей про щастя.

2.Написати твір-мініатюру «Що таке щастя?»

 IІ УРОК 14/01 Богдан Лепкий. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)». Коротко про письменника. Актуальні морально-етичні проблеми в казці.

1. Ознайомитися із короткими відомостями про Богдана Лепкого ( за допомогою схеми/або підручника ст. 193).
2. Читати казку "Мишка" ().
3. В зошиті виконати завдання на с.
197 для ІІ рівня п.1-3, для 3 і 4 рівня п. 8-10

III УРОК 19/01 Збереження загальнолюдських цінностей – необхідна умова життя в суспільстві. Трагічна й комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі твору.

Виконати завдання:

ІІ рівень. Тест «Чи уважний ти читач».

1. Що раніше лежало в ящику, де ховали господарі гроші?

А) теслярське приладдя; Б) рушниця; В) гранати; Г) дитячі іграшки.

2. Кому належать слова: «одні з голоду гинуть, а другі папір у ящик ховають»?

А) городській мишці; Б) господині; В) сільській мишці; Г) жінці-жебрачці.

3. Як господар збирався пустити в рух гроші?

А) купити кілька свинок і двоє-троє телят, підгодувати, продати та знову купити; Б) купити качок і кілька свинок, підгодувати, продати та знову купити; В) покласти в банк; Г) купити курей та двоє-троє телят.

4. Господар був «…товстий, як годований …»:

А) бугай; Б) кабан; В) ведмідь; Г) кінь.

5. За що господар дорікав жінці після завдалої мишкою шкоди?

А) не закрила щільно ящик з грошима; Б) не насипала отруєного зерна; В) не спіймала мишку; Г) не хотіла мати у хаті кота.

6. Чому мишка раділа з того, що її діти не чують розмову господині з жінкою із міста?

А) щоб діти не почали пищати; Б) щоб діти не хотіли їсти; В) щоб діти не навчилися брехати, як люди; Г) щоб діти не хотіли на вулицю.

3 і 4 рівень: скласти літературний паспорт твору

IV УРОК 21/01

Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях.

 відео https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k

Скласти сенкан "Дощ", паспорт твору. Виразно читати поезію





V тиждень навчання
21-24 квітня

Матеріали та завдання за ПОСИЛАННЯМ


І тиждень навчання
1. Тема: Василь Симоненко. «Ти знаєш, що ти
– людина…». Романтичний порив, прагнення пошуку, відкриттів і самовідкриттів у поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани…».
Завдання: виразне читання поезій, вивчити напам’ять одну поезію( на вибір).
Виписати художні засоби(епітети, порівняння, метафори)
2. Тема: Марина Павленко. Основні відомості про письменницю.
«Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».
Завдання:
Виконані завдання надсилати до 24. 03.20р. на електронну пошту 
ІІ - ІІІ тиждень навчання
 Не забудьте вивчити вірш Василя Симоненка!!!
1.     Тема: Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про суть людського життя, моральний вибір кожного.
Завдання: прочитати твір, виразне читання діалогу ( на вибір)
1.     Тема: Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Образи дітей та дорослих, аналіз їхніх учинків.
Завдання: дати письмову відповідь на питання 1-3,9 ,10 (с.223- 224)

ІV тиждень начання

7 клас    Українська література



17 квітня

15 квітня
Тема:

Урок позакласного читання. Степан Васильченко.
«Приблуда».
Любов Пономаренко. Коротко про письменницю. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.

Джерела:

Завдання:
Скласти сюжетний ланцюжок
Код 179773

Немає коментарів:

Дописати коментар