Хайнацька Н.В.
26.04
-30.04.21
1. Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня
дружба і любов, чесність і підступність.
Запис у зошиті. Заповнення таблиці «Світ добра та зла у повісті Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили»
Добро (принципи,
за якими живуть герої повісті) |
Зло (морально-етичні принципи, які порушують герої
повісті) |
Домашнє завдання: заповнити
таблицю.
Додатково:
Підготувати презентацію з 4 слайдів "Найсильніші українці".
2. РМ. Складання власної версії закінчення твору (фанфіка);
продовження розповіді про пригоди Івана Сили (на вибір).
Повторити зміст
повісті О.Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили".
Складання власної
версії закінчення твору (фанфіка).
Продовження розповіді про пригоди Івана Сили ( на вибір)
Домашнє завдання: написати у зошит творчу роботу.
29.03.21 - 02.04.21
1.Тема: ПЧ С. Процюк “Аргонавти (Третя історія Марійки і Костика)
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=13916
прочитати, скласти сюжетний ланцюжок.
2. Тема: ЛРК Видатні поети мого краю. Олена Вітенко. Поезії про
долю українців
https://www.facebook.com/665846133501777/posts/752617378157985/
Виразно читати поезії, коментувати їх.
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом
8 клас
Українська література
29.03.21 - 02.04.21
1.Тема: Проблема особистості в сучасному світі ( за повістю Н. Бічуї)
1.Дати письмові відповіді на питання для самоконтролю:
- Визначте проблеми, порушені автором у творі.
- Якою повинна бути високоморальна людина?
- Які чинники впливають на формування
особистості?
- До якої межі можна йти на компроміс у
стосунках з друзями?
- Хто з героїв найближчий вам по духу?
- Які життєві уроки Ви взяли для себе,
прочитавши твір?
2. Скористатись допомогою:
https://www.youtube.com/watch?v=_fkqdxQtivs
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом
2. Тема: Особливості композиції твору.
Опрацювати матеріал за сайтом
15.03.21-19.03.21
- Тема:
Любов
Пономаренко «Гер переможений».
Наскрізний гуманістичний пафос новели.
https://www.youtube.com/watch?v=uIuqANssI7s
Домашнє завдання: прочитати
с.243-246, виконати письмово завдання 1,2,3;
вправи "Л.Пономаренко"
- Тема:
Художні засоби втілення пафосу новели «Гер переможений» (деталь,
поєднання різних часових площин тощо).
Скласти план до новели «Гер
переможений»; виконати тест ( у вайбері)
1.03.21-5.03.21
Тема: Марина
Павленко. «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських».Роздуми
про сенс людського життя, моральний вибір кожного.
Відео на допомогу:
https://www.youtube.com/watch?v=Iio0rIGU090
Ідейно-художній
аналіз:
https://dovidka.biz.ua/rusalonka-iz-7-v-analiz/
с.225-241
прочитати, дати відповіді на запитання у підручнику(
п.1-3,10 -письмово)
Контрольний твір-роздум «Чи завжди слід допомагати? Чи
правильно вчинила Софійка?».2.
https://www.barabooka.com.ua/z-zhittya-odniyeyi-rusalon-ki-istoriya-persha/
написати твір-роздум «Добро і зло в повісті, у сучасному
світі та в людині». Обсяг: 1,5 сторінки, план
Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=XL4JG33BgPg
1.Виписати
з додаткової літератури вислови видатних людей про щастя.
2.Написати
твір-мініатюру «Що таке щастя?»
1. Ознайомитися із короткими
відомостями про Богдана Лепкого
( за допомогою схеми/або підручника ст. 193).
2. Читати казку "Мишка" ().
3. В зошиті виконати завдання на с. 197 для ІІ рівня п.1-3, для 3 і 4 рівня п. 8-10
III УРОК 19/01 Збереження загальнолюдських
цінностей – необхідна умова життя в суспільстві. Трагічна й комічна ситуації,
їхня роль у розкритті головної думки, моралі твору.
Виконати завдання:
ІІ рівень. Тест «Чи уважний ти читач».
1. Що раніше лежало в ящику, де ховали господарі гроші?
А) теслярське приладдя; Б) рушниця; В) гранати; Г) дитячі іграшки.
2. Кому належать слова: «одні з голоду гинуть, а другі папір у ящик ховають»?
А) городській мишці; Б) господині; В) сільській мишці; Г) жінці-жебрачці.
3. Як господар збирався пустити в рух гроші?
А) купити кілька свинок і двоє-троє телят, підгодувати, продати та знову купити; Б) купити качок і кілька свинок, підгодувати, продати та знову купити; В) покласти в банк; Г) купити курей та двоє-троє телят.
4. Господар був «…товстий, як годований …»:
А) бугай; Б) кабан; В) ведмідь; Г) кінь.
5. За що господар дорікав жінці після завдалої мишкою шкоди?
А) не закрила щільно ящик з грошима; Б) не насипала отруєного зерна; В) не спіймала мишку; Г) не хотіла мати у хаті кота.
6. Чому мишка раділа з того, що її діти не чують розмову господині з жінкою із міста?
А) щоб діти не почали пищати; Б) щоб діти не хотіли їсти; В) щоб діти не навчилися брехати, як люди; Г) щоб діти не хотіли на вулицю.
3 і 4 рівень: скласти літературний паспорт твору
IV УРОК 21/01
Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях.
відео https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k
Скласти сенкан "Дощ", паспорт твору. Виразно читати поезію
7 клас Українська
література
|
||
17 квітня
|
15 квітня
|
|
Тема:
|
Урок позакласного читання. Степан Васильченко.
«Приблуда».
|
Любов Пономаренко. Коротко про письменницю. «Гер
переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.
|
Джерела:
|
||
Завдання:
|
Скласти сюжетний ланцюжок
|
Код 179773
|
Немає коментарів:
Дописати коментар