Основи здоров'я 7 кл

Паламарчук Л.О.

2021-2022 навчальний рік


19 травня    четвер    7 клас

Тема заняття «ВІЛ\СНІД і права людини»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфів 30-31 «ВІЛ\СНІД і права людини.Туберкульоз і ВІЛ» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:

   https://naurok.com.ua/prezentaciya-vil-snid-i-prava-lyudini-239432.html

 

Відеододаток

 

  Соціальний ролик  «Профілактика туберкульозу»

  https://www.youtube.com/watch?v=AzIj3nDAhO4

 

  Фізкультхвилинка  

Виконай  розминку  

https://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY

  Домашнє завдання.

Ознайомитися з матеріалами параграфів 29-31

Виконати перевірочний тест, відкривши посилання
join.naurok.ua

Код доступу 3804906

Домашнє завдання активне

  до  20 травня 23:00 



12 травня    четвер    7 клас

Тема заняття «Наркотики і ВІЛ»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 29 «Наркотики і ВІЛ» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:

  https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-osnovi-zdorov-ya-u-7-klasi-prichini-ta-naslidki-vzhivannya-narkotikiv-170013.html

 

Відеододаток

 

  Соціальний ролик  «Діти і наркоманія»

 

  https://www.youtube.com/watch?v=JtTskStDlRw

 

Консультація лікаря «Як дізнатися , що людина вживає наркотики»

 

https://www.youtube.com/watch?v=c7UP5Iod_ag

 

 Фізкультхвилинка  

Виконай  розминку  

https://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY

  Практичне завдання

Створіть фотоколаж «Способи передача ВІЛ»

 

  

 

 

 

 5 травня    четвер    7 клас

Тема " Ні-наркотикам!"

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 28 «Ні-наркотикам» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:


 

Відеододаток 

 

  Наркотична зележність та масштаби проблеми в Україні


 

 Фізкультхвилинка  

Виконай  розминку  
 Домашнє завдання

   Записати 7 аргументів "Чому варто сказати "НІ" наркотикам"

 

28 квітня    четвер    7 клас

Тема заняття «Наркотична залежність»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 27 «Наркотична залежність» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:


 

Відеододаток 

 

  Наркотична зележність та масштаби проблеми в Україні


 

 Фізкультхвилинка  

Виконай  розминку  
 Домашнє завдання

  Підготувати повідомлення про небезпечні ситуації чи злочини , пов’язані з наркотиками та наркоманією

 


22 квітня    четвер    7 клас

Тема заняття «Причини і наслідки вживання наркотиків»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 26 «Причини і наслідки вживання наркотиків» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:


 


Відеододаток

  Соціальний ролик з протидії наркоманії

 https://www.youtube.com/watch?v=rz_C5fN6jA4

  Фізкультхвилинка  

Виконай  розминку  https://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY
Тестове завдання для перевірки засвоєного (робота оцінюється)

 Пройти тестування на сайті «НаУрок»

відкривши посилання join.naurok.ua .

Код доступу 9261892

Завдання необхідно виконати до  23 квітня 22:00 

Час виконання : 40 хв.

1 спроба


 

14 квітня    четвер    7 клас

Тема заняття « Хвороби цивілізації і реклама»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 25 « Соціальні чинники  здоровя» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:
 

Відеододаток

 

 Маніпуляції у рекламі. Дізнайтеся про найбільш популярні маніпуляції, які застосовують рекламодавці.

 
                                                                                                              

 Фізкультхвилинка  

Виконай  розминку   ttps://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY
 Домашнє завдання

 Створити соціальну рекламу на тему «Молодь за здоровий спосіб життя.»

 

7 квітня    четвер    7 клас


Тема заняття «Вплав найближчого оточення»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 24 «Вплив найближчого оточення»  (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

 Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=B5Kz8cYZ630

 Відеододаток

 

 Про силу колективу та командної роботи у мультфільмі

 
  Фізкультхвилинка  


Виконай  розминку  

https://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY

 Проаналізуй,як можна застосовувати принцип синергії з друзями та в родині при розподілі обов’язків та виконання доручень.

Домашнє завдання

 Створи презентацію  на 5-7 слайдів  «Розподіл обов’язків у моїй родині».

  


 

 

31 березня    четвер    7 клас

Тема заняття «Соціальні чинники здоров’я»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 23 « Соціальні чинники  здоровя» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=5l0gOxR1aCo

 

Відеододаток

 

З чого починається безпека соціального середовища у ролику

https://www.youtube.com/watch?v=tHWaT-8KYe8                           

 

 Фізкультхвилинка  

Виконай  розминку  

https://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY

 Практичне  завдання 

Ознайомтеся та відпрацюйте інтернаціональний жест про допомогу  "help me" за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=C1do5lqG_nE

Домашнє завдання

  Проаналізуй рівень соціальної безпеки у своєму населеному пункті ( можливість здобувати освіту, розвиватися, надання медичної допомоги, громадський транспорт, якість  зв’язку, Інтернету, продуктів харчування, комунальні зручності,вуличне освітлення,захист прав людини ,криміногенну обстановку). Кожен з пунктів оціни за 10-тибальною шкалою , де 0- відсутнє, 10 – високе. Результати запиши у зошит.

  

 

24  березня   четвер    7 клас

Тема заняття «Конфлікти та здоровя.Способи розв’язання конфліктів.»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 22 « Когфлікти та здоровя» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло ознайомитись з основн змимістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=Modpy-891WY

 

Відеододаток  Переглянути мультфільм « Конфлікт»

Герої фільму — звичайні сірники. Проаналізуй стадії розвитку  міжгрупового конфлікту

за посиланням 

  https://www.youtube.com/watch?v=n_gfsYwrtkk

 Фізкультхвилинка  

Виконай веселу розминку «Хіп-хоп Антивірус» і пригадай основні правила безпечної поведінки при пандемії коронавірусу.

https://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY

 Практичне  завдання -          Користуючись алгоритмом «Шість кроків до розв’язання конфліктів» на ст..145-146, склади свій сценарій поведінки у ситуаціях на ст.. 148.

Домашнє завдання для перевірки (робота оцінюється)

 

 

Пройти тестування на сайті «НаУрок»

відкривши посилання join.naurok.ua .

Код доступу 2499958

Завдання необхідно виконати до  24  березня 23:00 

 


17  березня   четвер    7 клас

 

Тема заняття «Керування стресами. Стресостійкість.»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 21 «Керування стресами» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло прослухати основний зміст матеріалу параграфа можна за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=QeTQSpYo2wM

Відеододаток  Проглянути відео « Як швидко  зняти стресс простими способами»

за посиланням 

 https://www.youtube.com/watch?v=B2p2yxQHVGs

 Фізкультхвилинка  

Виконай веселу розминку «Хіп-хоп Антивірус» і пригадай основні правила безпечної поведінки при пандемії коронавірусу.

https://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY

Практичне  завдання -         Познайомся з фізичними та емоційними способами керування стресами на ст. 138-139 у підручнику. Проаналізуй  їх та підбери власні  способи зняття стресу та емоційної напруги .

Онлайн-урок за розкладом на платформі Google Meet.

Посилання на урок  https://meet.google.com/nkp-jcxi-ddo

 

 

 

ЗУПИНИТИ

 



17 лютого   четвер    7 клас

 Тема заняття «Стрес і психологічна рівновага »

   Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 18  «Психологічна рівновага і здоровя»

 (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

 Відеододаток  

    Ознайомитися зі змістом матеріалу можна у відео-презентації за посиланням

    https://www.youtube.com/watch?v=vb6WUG5aJmQ

 Фізкультхвилинка  

 https://www.youtube.com/watch?v=W2fHg0qGI14

 Практичне завдання :

 Переглянути відео. Виписати поради «Як долати стрес»

 Онлайн-урок за розкладом на платформі Google Meet.

Посилання на урок  https://meet.google.com/nkp-jcxi-ddo

 

  

10 лютого   четвер    7 клас

 Тема заняття «Психологічна рівновага і здоровя»

   Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 17  «Психологічна рівновага і здоровя»

 (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

 Відеододаток  

    Ознайомитися зі змістом матеріалу можна у відео-презентації за посиланням

  https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-psihologicna-rivnovaga-i-zdorova-271928.html

 Відеопоради «Як реагувати на критику?»

   Підлітковий вік – вік експериментів з метою пошуку себе – своїх цінностей, свого життєвого шляху, своєї особистості. На цьому нелегкому шляху дорослішання доводиться стикатися з нерозумінням і критикою, що заважає тинейджеру залишатися спокійним. Навчитися правильно реагувати на критику допоможуть поради психолога Дженніфер Джеймс. Відео підготовлено в рамках роботи Центру соціальної адаптації підлітків "Тинейджерські проблеми".

  https://www.youtube.com/watch?v=GqaNT0Zo7IU

 Фізкультхвилинка  

 https://www.youtube.com/watch?v=W2fHg0qGI14

 Практичне завдання :

Виконати тести , відкривши посилання

join.naurok.ua   

Код доступу 2873759

Завдання необхідно виконати до  11 лютого 23:00

 Онлайн-урок за розкладом на платформі Google Meet.

Посилання на урок  https://meet.google.com/nkp-jcxi-ddo

 

  

3 лютого   четвер    7 клас

 

Тема заняття «Культура почуттів»

   Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 17  «Культура почуттів» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

 Відеододаток  

   Ознайомитися зі змістом матеріалу можна у відео-презентації за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Wwqs8AoUWaA

  Мультиплікаційний ролик «Як керувати гнівом»

  https://www.youtube.com/watch?v=GqaNT0Zo7IU

 Фізкультхвилинка  

 https://www.youtube.com/watch?v=W2fHg0qGI14

Практичне завдання :

Виконати тести , відкривши посилання

join.naurok.ua   

Код доступу 5859876

Завдання необхідно виконати до  3 лютого 22:00

 

Онлайн-урок за розкладом на платформі Google Meet.

Посилання на урок  https://meet.google.com/nkp-jcxi-ddo

 

 

 

 

 







2 грудня   четвер    7 клас

Тема заняття «Узагальнення з теми "Індивідуальний розвиток підлітка»

  Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 10 «Індивідуальний розвиток підлітка» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

 Відеододаток.

Підліткам про підлітковий вік ( коротке роз’яснювальне відео)

https://www.youtube.com/watch?v=XRTSNGhZMaI

 Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:

 https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-individualnij-rozvitok-pidlitka-285369.html

  Руханка-фізкультхвилинка "А ти лети у далекі світи"

https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig                                      

 Домашнє завдання  

 

Опрацюй матеріал параграфа 10.

 

Практичне завдання:

-         Відшукай у сімейних альбомах свої фото минулих років

-         Порівняй із  дитячими фото своїх близьких.

-         Визнач, на кого ти більше схожий за зовнішністю, поведінкою, зростом.

       

                       

25 листопада   четвер    7 клас

Тема заняття «Узагальнення з теми "Здоров'я людини»

Робота з підручником

Повторити матеріали параграфів 1-9  

Перегляньте цікаве відео  «14 фактів про здоров’я людини та стимул до здорового способу життя»

Можна переглянути  за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=v94JGKKdvkY

Практичне  завдання  Проаналізуйте, які з цих факторів негативно впливають на ваше здровя?

Виконайте веселу розминку «Хіп-хоп Антивірус» і пригадай основні правила безпечної поведінки при пандемії коронавірусу.

https://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY

 Домашнє завдання для перевірки (робота оцінюється)

 Пройти  тематичне тестування на сайті «НаУрок»

відкривши посилання join.naurok.ua .

Код доступу 4159548
Домашнє завдання активне

Завдання необхідно виконати до  30 листопада 21:00 





2020-2021 навчальний рік

 29 квітня    четвер    7 клас

Тема заняття «Наркотична залежність»


Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 27 «Наркотична залежність» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:


 


 

Відеододаток


 

  Наркотична зележність та масштаби проблеми в Україні


 


 Фізкультхвилинка  

Виконай  розминку  


 Домашнє завдання


  Підготувати повідомлення про небезпечні ситуації чи злочини , пов’язані з наркотиками та наркоманією

 


22 квітня    четвер    7 клас

Тема заняття «Причини і наслідки вживання наркотиків»


Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 26 «Причини і наслідки вживання наркотиків» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:


 


Відеододаток

 


  Соціальний ролик з протидії наркоманії

 https://www.youtube.com/watch?v=rz_C5fN6jA4


  Фізкультхвилинка  

Виконай  розминку  


Тестове завдання для перевірки засвоєного (робота оцінюється)


 Пройти тестування на сайті «НаУрок»

відкривши посилання join.naurok.ua .


Код доступу 8783430

Завдання необхідно виконати до  24 квітня 21:00 


Час виконання : 40 хв.

1 спроба


 


  

 


 

 


15 квітня    четвер    7 клас

Тема заняття « Хвороби цивілізації і реклама»


Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 25 « Соціальні чинники  здоровя» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:


 


Відеододаток

 


 Маніпуляції у рекламі. Дізнайтеся про найбільш популярні маніпуляції, які застосовують рекламодавці.

 


                                                                                                              


 Фізкультхвилинка  

Виконай  розминку  


 Домашнє завдання


 Створити соціальну рекламу на тему «Молодь за здоровий спосіб життя.»

 

8 квітня    четвер    7 клас


Тема заняття «Вплав найближчого оточення»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 24 «Вплив найближчого оточення»  (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)


Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=B5Kz8cYZ630


 Відеододаток

 


 Про силу колективу та командної роботи у мультфільмі

 


  Фізкультхвилинка  


Виконай  розминку  

https://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY


 Проаналізуй,як можна застосовувати принцип синергії з друзями та в родині при розподілі обов’язків та виконання доручень.

Домашнє завдання


 Створи презентацію  на 5-7 слайдів  «Розподіл обов’язків у моїй родині».

  


 

 


1 квітня    четвер    7 клас

Тема заняття «Соціальні чинники здоров’я»


Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 23 « Соціальні чинники  здоровя» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)

Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:


 


Відеододаток

 


З чого починається безпека соціального середовища у ролику

https://www.youtube.com/watch?v=tHWaT-8KYe8                           


 

 Фізкультхвилинка  


Виконай  розминку  

https://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY


 Практичне  завдання 

Ознайомтеся та відпрацюйте інтернаціональний жест про допомогу  "help me" за посиланням


Домашнє завдання


 Проаналізуй рівень соціальної безпеки у своєму населеному пункті

 ( можливість здобувати якісну освіту, розвиватися,займатися спортом, отримувати медичну допомогу, громадський транспорт, якість  зв’язку, Інтернету, продуктів харчування, комунальні зручності,вуличне освітлення,захист прав людини ,криміногенну обстановку). Кожен з пунктів оціни за 10-тибальною шкалою , де 0- відсутнє, 10 – високе. Результати запиши у зошит.


  

 


18 березня   четвер    7 клас

Тема заняття « Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоровя.»


Відеододаток

У  відео "Психологія здоров`я" лікар, психоаналітик Олексій Ткачов розкаже про те, як думки, почуття та емоції впливають на виникнення й лікування хвороби, та як підтримувати здоров`я на належному рівні без ліків


Від чого залежить щастя? Дослідження світових учених  у відео за посиланням


  Фізкультхвилинка  


Виконай веселу розминку «Хіп-хоп Антивірус» і пригадай основні правила безпечної поведінки при пандемії коронавірусу.

https://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY


  Тематичне тестове завдання для перевірки (робота оцінюється)

Пройти тестування на сайті «НаУрок»


відкривши посилання join.naurok.ua .

Код доступу  2368078


Завдання необхідно виконати до  21  березня 21:00 

Час виконання : 40 хв.


1 спроба 


11 березня   четвер    7 клас


Тема заняття «Конфлікти та здоровя.Способи розв’язання конфліктів.»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 22 « Конфлікти та здоровя» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)


Стисло ознайомитись з основним змістом  матеріалу параграфа можна за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=Modpy-891WY


 

Відеододаток  Переглянути мультфільм « Конфлікт» 


за посиланням 

  https://www.youtube.com/watch?v=n_gfsYwrtkk


Герої фільму — звичайні сірники. Проаналізуй стадії розвитку  міжгрупового конфлікту.

 Фізкультхвилинка  


Виконай веселу розминку «Хіп-хоп Антивірус» і пригадай основні правила безпечної поведінки при пандемії коронавірусу.

https://www.youtube.com/watch?v=3y1JZgCaxRY


 Практичне  завдання -          Користуючись алгоритмом «Шість кроків до розв’язання конфліктів» на ст.145-146, склади свій сценарій поведінки у ситуаціях на ст. 148.

Домашнє завдання для перевірки (робота оцінюється)


 Пройти тестування на сайті «НаУрок»

відкривши посилання join.naurok.ua .


Код доступу 8297232
Завдання необхідно виконати до  15  березня 21:00 

Час виконання : 30 хв.  1 спроба

ЗУПИНИТИ


 

  


 





4 березня   четвер    7 клас


Тема заняття «Керування стресами. Стресостійкість.»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 21 «Керування стресами» (застосуй правила роботи з новим текстом «пз 3п: переглянь, запитай, прочитай, перекажи, повтори)


Стисло прослухати основний зміст матеріалу параграфа можна за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=QeTQSpYo2wM


 

Відеододаток  Проглянути відео « Як швидко  зняти стресс простими способами»


за посиланням 

 https://www.youtube.com/watch?v=B2p2yxQHVGs


 Фізкультхвилинка  

Виконай веселу розминку «Хіп-хоп Антивірус» і пригадай основні правила безпечної поведінки при пандемії коронавірусу.


 Практичне  завдання -         Познайомся з фізичними та емоційними способами керування стресами на ст. 138-139 у підручнику. Проаналізуй  їх та підбери власні  способи зняття стресу та емоційної напруги .


Домашнє завдання для перевірки (робота оцінюється)

 Пройти тестування на сайті «НаУрок»


відкривши посилання join.naurok.ua .
Код доступу  2092534


Завдання необхідно виконати до  7  березня 21:00 

ЗУПИНИТИ


 

 


 




14 січня    четвер      7  клас


Тема заняття «Психологічний розвиток підлітка»

Робота з підручником Ознайомитися з матеріалами параграфа 14  «Психологічний розвиток підлітка»


Відеододаток  Прослухайте виступ  мотиваційного коуча Ніка Вуйчича про  життєві цінності

https://www.youtube.com/watch?v=j_QPcUxpImo


Фізкультхвилинка Гімнастика для очей ( слідкуй за рухом предметів на екрані)

https://www.youtube.com/watch?v=ZkRrvrrNhw8


 Практичне  завдання -          Запишіть у зошит 10 найважливіших для вас цінностей. Проаналізуйте , які серед них переважають : духовні чи матеріальні? ( фото роботи вишліть у класну групу Вайбер) 

-          Про те, як важливо у твоєму віці обирати правильні життєві цінності , знято  комедійний фільм «З 13 у 30»(режисер Гаррі Вінік, виробництво «Коламбія Пікчерз». США , 2004 р.


Чудовий фільм для сімейного перегляду.


   21  січня    четвер     7  клас


Тема заняття «Дивовижний мозок»

Робота з підручником


Ознайомитися з матеріалами параграфа 15  «Дивовижний мозок»

Відеододаток


  Перегляньте цікаві факти про можливості та розвиток головного мозку

 https://www.youtube.com/watch?v=0fN_F4LhmGQ


Як правильно розвивати та живити мозок ти знайдеш тут:

https://www.youtube.com/watch?v=ykFNqrTt2OQ&t=139s


 Фізкультхвилинка

Гімнастика для  мозку  (цікаві завдання для мислення). Перевір себе!


Практичне  завдання


-          Виконай вправи на ст. 98 , щоб визначити, яка з півкуль головного мозку у тебе активніша. Результати тесту «Хто ти : «мислитель» , чи «митець»  запиши у зошит.

-          Фото практичної роботи  відправ в особисті повідомлення за номером  0668952898 на Вайбер


 




2019-2020 навчальний рік

Тема: Соціальні чинники здоровя.
Підручник : 150-154 ст.
Практичне завдання :

1)      переглянути фільми та мультфільми , що пропагують справжні цінності та позитивні зразки для наслідування.
2)      Поділитися враженнями у групі серед однокласників.

Ознайомитися в підручнику  з матеріалами  § 26-27
«Причини і наслідки вживання наркотиків. Наркотична залежність»

 Виконати тематичний тест, відкривши посилання:
Код доступу 873914, join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  29 квітня 21:00 

Немає коментарів:

Дописати коментар