Українська мова (6 клас)

2020-2021 навчальний рік

29.03.21 -  02.04.21

Фото виконаних завдань прошу відправляти на мою електронну адресу nat-11@ukr.net

 1.Тема: Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників.

с.167 впр.437,438

2.                  Тема: РМ Складання й розігрування діалогу з використанням різних форм числівників.

Пригадайте, як записати діалог, подивившись відео

https://www.youtube.com/watch?v=HiCK2ScKLJo

Виконати вправу 587

3.Тема: Написання разом порядкових числівників з – тисячний.

Переглянути відеоурок https://ivanna-site.in.ua/chyslivnyk/pravopys-chyslivnykiv , запамятати основні правила

   П.56, ст.178, впр. 477,478 (усі завдання). 

15.03.21 -  19.03.21

Тема: РМ №19. Читання вголос розкладу шкільних дзвінків, орієнтовного розпорядку дня школяра (розкладу руху транспорту тощо) з використанням числівників, обговорення їхньої ролі та значення в мовленні.

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

Тема: Відмінювання числівників

Опрацювати параграф 54

Виконати вправи  455, 457           

Тема: Відмінювання числівників. Складання й розігрування діалогу між учнями, яким доручено придбати для класу певну кількість квитків на виставу (зошитів, олівців, кулькових ручок) з використанням числівників у формах непрямих відмінків на позначення кількості та цін.

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

Повторити параграф 54

Виконати вправи 458,460

9.03.21 -  12.03.21

1.Тема: Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.

 Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують

https://www.youtube.com/watch?v=KQA_pa7d_Aw

- Опрацюйте параграф  підручника 52

- Виконайте письмово вправу 437,438

- Інтерактивне завдання https://learningapps.org/1953485

2.Тема: Правильне вживання числівників на позначення часу і дат

Теоретична хвилинка

Насамперед,  потрібно пам’ятати, що години в українській мові – жіночого роду і для позначення часу слід використовувати порядкові числівники, які відповідають на питання «Котра?».

 Експрес-урок з О.Авраменко (https://www.youtube.com/watch?v=zaTRsN-S5yg)

 Теоретична хвилинка

- Якщо тобі потрібно сказати точний час (без хвилин), то слід використовувати прийменники О чи ОБ: о третій годині, об одинадцятій годині.

Для позначення половини використовуємо прийменник НА: пів на десяту, опів на сьому.

Називаючи точний час із хвилинами, слід пам'ятати, що до 30 хвилин треба вживати прийменник НА або ПО, а після 30 хвилин – прийменник ЗА або ДО.

  Аналітичне читання.

Опрацюйте матеріал таблиці

Запам’ятайте!

02.00– перша година

02.15 – чверть на третю

02.30 – пів на третю

02.45 – за чверть третя

03.00 – третя година ночі

16.00 – четверта година дня

08.00 – восьма година ранку

20.00 – восьма година вечора

Котра година?

02.02 – дві хвилини на третю

02.05- п’ять хвилин на третю

03.25 – двадцять п’ять хвилин на четверту

04.48 – за дванадцять хвилин п’ята

01.58 – за дві хвилини друга

 

 

8. Відео «Як правильно відповісти на запитання "Котра година"?

(https://www.youtube.com/watch?v=2LLV2aWBja4)

Практична робота. Вправа 483

Вправа «Мій робочий день»

Дайте повні письмові відповіді на запитання. Усі числівники запишіть словами.

- О котрій годині ви прокидаєтеся в робочий день?

- Скільки хвилин витрачаєте на ранкову гімнастику й водні процедури?

- О котрій годині снідаєте?

- Коли виходите з дому до школи?

- Скільки часу затрачаєте на дорогу?

- О котрій годині починається перший урок і закінчується останній?

1-5 березня

1.03.21-5.03.21

1.Тема: Написання складних прикметників разом і через дефіс.

Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують

https://www.youtube.com/watch?v=HFcYRnSZ-eY&t=46s

- Опрацюйте параграф  підручника 49

 - Виконайте письмово вправи 411, 414

Інтерактивна вправа

https://learningapps.org/3168114

 

2..Тема: Контрольна робота  Прикметник. Тести.

Посилання у вайбері

 

3.Тема: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують

https://www.youtube.com/watch?v=WhYhhndeIAY

- Опрацюйте параграф  підручника 52

- Виконайте письмово вправи 431 (усно), 433,434

Інтерактивна вправа

https://learningapps.org/2098172


11-15 січня

Урок 1
Тема: Написання незмінюваних іменників

Опрацювати: пар.34

Виконати вправу 288(2), написати творчу роботу "У кафе"

І завд. Дібрати до цих іменників прикметники:

Наприклад:  Меню - багате, бідне, обмежене.

Диференційоване завдання: учням І - ІІ рівнів скласти речення, ІІІ - ІV рівнів - написати твір-мініатюру, використовуючи подані словосполучення    

Урок 2
Тема:
Відмінювання іменників, що мають форму лише множини.

Опрацювати: пар.33

Виконати: Вправа1.        Провідмінюйте подані іменники.

Цимбали, надра, кросівки, окуляри.

Вправа2. Спишіть, розкриваючи дужки та ставлячи іменники в потрібну форму. Визначте відмінки іменників, що вживаються лише у формі множини.

Зі мною говорять могили (уста) колишніх людей, і їх нерозтрачені сили пливуть до моїх (груди). В (груди) набубнявіла тривога, тиха й мовчазна, як динаміт. Наливайся зеленими силами, вдосталь (радощі) зачерпни. (Із тв. В. Симоненка)

ПЕРЕВІР СЕБЕ:            Тестові завдання.

1)   Усі іменники мають лише форму множини в рядку

А   горіхи, звірі, окуляри, двері

Б   хащі, книги, ланцюжки, вареники

В   шахи, гроші, штани, дріжджі

Г   Альпи, столи, пауза, піднебіння

2)   Усі іменники не належать до жодної з відмін в рядку

А   золото, клей, Іван, син

Б   мати, двері, собака, кіт

В   плід, вікно, курча, земля

Г   таксі, окуляри, Альпи, Сорочинці

Урок 3
Тема:
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові. Власні назви (повторення). Оформлення листівки про одне з міст Європи (України).

Опрацювати: пар.36, подивитись відео:

https://www.youtube.com/watch?v=ayfstaqoFzc

Виконати: впр.301, 304,307

18-22 січня

1 УРОК



Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -ення(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о). Тренувальні вправи.

·         Опрацювати пар. 35

·         Виконати впр.292(виконати словотвірний розбір слів за зразком на с.59), впр.297 (списати, скласти 3 речення)

2 УРОК

Правопис складних іменників (повторення). Написання абревіатур.

·         Подивитись відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=d0wQL5PIeSE

·         Опрацювати пар.38

·         Виконати впр.321, 322

2                                                          3 УРОК

ПТема: Не з іменниками. Тренувальні вправи 

Відеоурок 

https://www.youtube.com/watch?v=ZmRO9Gmfcc8 

Опрацювати пар. 37

Виконати вправу 315 та тестування join.naurok.ua Код доступу буде у вайбері






2019-2020 навчальний рік
V тиждень навчання
22 квітня
Тема: Узгодження кількісних числівників з іменниками
Прочитати параграф 57
Виконати вправи 487,489

23 квітня
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого про числівник
Повторити: параграф 54-58
Виконати  вправу 496 (всі завдання)

24 квітня
Тема: Контрольна робота ,,Числівник,,
Виконати тест за посиланням
під номером 858235

Тема: Відмінювання числівників.

Завдання: § 53,54,55 (опрацювати) Вправи:440, 446, 449; 454, 455; 467,461, 466

1.     Тема: Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.
Завдання: § 52 (опрацювати)
Вправи: 437, провідміняти числівник    триста п’ятдесят чотири
2.     Тема: Роздільне написання складених числівників.
Завдання: §52 с. 172 (опрацювати)
Вправи: 1.Вибірковий диктант.
- Прочитайте текст, випишіть словосполучення «числівник+іменник», визначте будову числівника.
         Погляньте на карту України. Територію її надвоє розділяє своїми водами могутній Дніпро – третя після Волги і Дунаю річка Європи. На територію нашої країни він уступає вже повноводною рікою, подолавши чималі простори Росії та Білорусії. Великий і повноводний наш Дніпро. Серед його 847 приток є такі великі річки, як Березіна і Прип’ять, Сож і Десна та інші.
         Віками мріяли люди підкорити буйну силу Дніпра. Практичне використання могутніх вод Дніпра почалося в 1932 році, коли на його берегах стала до ладу Дніпровська гідроелектростанція…
2.Творча робота.
- Прочитайте наведені словосполучення, визначте будову та розряд числівників за значенням, запишіть числівники прописом.
         Асканія-Нова віднесений до 100 великих заповідників і парків світу; музей просто неба площею 11 тисяч га.; 400 видів трав і квітів; площа парку дорівнює 200га.; 150 видів і форм дерев та чагарників; понад 60 видів птахів; гніздиться 16 видів птахів
3.Індивідуальна робота з карткою.
- Запишіть наведені числівники у дві колонки: у першу – прості, у другу – складні, у третю – складені .
         Два, дев’яносто, двадцять сім, сорок один, п’ять, сто двадцять п’ять, п’ятдесят, п’ятсот, чотириста дев’яносто
3.      Тема: Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний.
Завдання: §  56 (прочитати і скласти питання до параграфа) Вправи: 434, 475 (1 і 2 завдання письмово),476 , 478


6 клас    Українська мова




15 квітня

16 квітня
17 квітня
Тема:

Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.
Узагальнення й систематизація вивченого з теми
«Числівник».
Контрольна робота. Числівник (тестування).
Джерела:

Теоретична хвилинка
- Якщо тобі потрібно сказати точний час (без хвилин), то слід використовувати прийменники О чи ОБ: о третій годині, об одинадцятій годині.
Для позначення половини використовуємо прийменник НА: пів на десяту, о пів на сьому.
Називаючи точний час із хвилинами, слід пам'ятати, що до 30 хвилин треба вживати прийменник НА або ПО, а після 30 хвилин – прийменник ЗА або ДО.
НЕПРАВИЛЬНО: пів сьомої (години), п’ятнадцять (хвилин) восьмої (години), без десяти (хвилин) три (години) .
 ПРАВИЛЬНО: п’ятнадцять (хвилин) на восьму (годину), п’ятнадцять (хвилин) по восьмій (годині), за десять (хвилин) третя (година), десять (хвилин) до третьої (години).
 Ніколи не запитуйте «Скільки на ваших?», коли просите когось глянути на свій годинник. Правильно буде  «Скажіть, будь ласка, котра година?».

-  А чи правильним буде запитання «Яка година?».
- Так, якщо слово «година» вживаємо в значенні «певний період», «певний момент». Отже, на запитання «Яка година?»  слід відповідати: година світла, сонячна, весела, ясна, сумна, тобто, ми підкреслюємо тільки якість, а не порядок при лічбі. 

Аналітичне читання.
Опрацюйте матеріал таблиці
Запам’ятайте!
02.00– перша година
02.15 – чверть на третю
02.30 – пів на третю
02.45 – за чверть третя
03.00 – третя година ночі
16.00 – четверта година дня
08.00 – восьма година ранку
20.00 – восьма година вечора
Котра година?
02.02 – дві хвилини на третю
02.05- п’ять хвилин на третю
03.25 – двадцять п’ять хвилин на четверту
04.48 – за дванадцять хвилин п’ята
01.58 – за дві хвилини друга


Гра «Якщо на годиннику…» (ілюстрації з годинниками)
12.40
Дванадцята година сорок хвилин.
За двадцять хвилин перша (тринадцята).
Двадцять хвилин до першої (тринадцятої).
12.15
Дванадцята година п'ятнадцять хвилин.
П'ятнадцять хвилин на першу.
П'ятнадцять хвилин по дванадцятій.
Чверть на першу
Чверть по дванадцятій

15.50
Третя (п'ятнадцята) година п'ятдесят хвилин.
За десять хвилин четверта (шістнадцята).
Десять хвилин до четвертої (шістнадцятої)
19.00
Сьома (дев'ятнадцята) година


Впр.483 ознайомитись (с.185)
Повторити & 56

Завдання:

 Практична робота.
На годиннику 14.45. Завдання: записати позначення часу різними способами.
Через 1 год15 хв буде…(шістнадцята година)
Через 5 год 30 хв буде…(двадцята година п'ятнадцять хвилин; п'ятнадцять хвилин по двадцятій годині; п'ятнадцять хвилин на двадцять першу годину)
Через 4 год 45 хв буде…(дев’ятнадцята година тридцять хвилин, пів на двадцяту, пів до двадцятої)
 Гра «Диспетчер»
Завдання: оголосіть час.
11год15 хв
17год27хв
22год
18год20хв
5год35хв
 Вправа «Мій робочий день»
Дайте повні письмові відповіді на запитання. Усі числівники запишіть словами.
- О котрій годині ви прокидаєтеся в робочий день?
- Скільки хвилин витрачаєте на ранкову гімнастику й водні процедури?
- О котрій годині снідаєте?
- Коли виходите з дому до школи?
- Скільки часу затрачаєте на дорогу?
- О котрій годині починається перший урок і закінчується останній?
 Гра «Павутиння слів»
Завдання: поєднати слова і словосполучення.
1.       працював                    а) о сьомій годині сорок хвилин
2.       народився                   б) до дванадцятої години
3.       встав                            в) першого березня о шостій годині
4.       повернувся                  г) до десятої години
5.       зателефонував            д) п'яту сорок п'ять
6.       показує                        є) о дев'ятнадцятій десять

& 58
ВПР.495
(усно),
496,498
Виконати тестування

Немає коментарів:

Дописати коментар