Зарубіжна література 6 кл

Гуцуляк М.А.

https://meet.google.com/yhs-ggeh-zhy  Або  введіть такий код: yhs-ggeh-zhy


Вітаю Вас шестикласники!!! Надсилаю завдання для опрацювання. 

Виконувати завдання в робочих зошитах. Записувати дату і вид роботи: домашня. Наприклад: 

Двадцять друге листопада

Домашня робота 

Виконані завдання можна надсилати на електронну адресу: almoctmary@gmail.com

Всі запитання в групі класу.

Урок 63. Дата: 19.05.22

Тема уроку: Моральні цінності, що утверджуються у творі (дружба, кохання, сім’я, повага до інших, любов до батьківщини)

Виконати письмово завдання:


Термін виконання до 23.05.22 р.

Урок 61-62. Дата: 12-16.05.22

Тема уроку: Міхаель  Андреас  Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці (король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас)

Зустріч в Meet о 08.30 за покликанням
Сьогодні ми розпочинаємо вивчати нову тему. Ми ознайомимося з найкращими творами  сучасної літератури.
До світу Добра та Дива вас запрошує німецький письменник, якого було нагороджено премією

Г.Х. Андерсена - найвищою нагородою в галузі дитячої літератури - Міхаель Андреас Гельмут Енде.  
   
Спочатку про автора:

Доробок автора:


Заповнити анкету автора (письмове завдання):

Переглянути відеоурок

https://youtu.be/zGQU-Z8KSm8

Прочитати твір

https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=1334

Переглянути фільм

http://moviestape.net/katalog_filmiv/prygody/12230-dzhim-udzik-mashinst-lukas.html

Аналіз твору


Виконати завдання письмово:
Термін виконання до 19.05.22 р.

Урок 60. Дата: 09.05.22

Тема уроку: Моральні цінності у творі А. Ліндгрен. Перемога добра над злом

Зустріч в Meet о 08.30 за покликанням

Виконати письмово завдання:


Термін виконання до 12.05.22 р.

Урок 59. Дата: 05.05.22

Тема уроку: Образи головних героїв. 

Зустріч в Meet об 11.30 за покликанням

Виконати письмово завдання:

Термін виконання до 05.05.22 р.
Урок 57-58. Дата: 28.04-02.05.22

Тема уроку: Астрід Ліндґрен. Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо». Моральні цінності у творчості А. Ліндгрен

1) Сьогодні розпочинаємо вивчення нової теми "Сучасна дитяча література".

Переглянути інформацію https://www.ourboox.com/books/суч/

2)Інформація про письменника https://www.ourboox.com/books/754_dmr/

3) Прочитати твір https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=1321

4) Записати визначення в словнички. Виконати завдання 1 із матеріалу https://www.ourboox.com/books/астрід-ліндгрен-3/

Термін виконання до 05.05.22 р.

Урок 56. Дата: 25.04.22

Тема уроку: Роберт Шеклі. «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.

1) Ознайомитись із матеріалом:  відео 1,  відео 2 

Паспорт твору

Рік написання – 1953

Жанр – Фантастичне оповідання

Тема. Про небезпеки, які чатували на космічного поштаря на незнайомій планеті; як Людина, залишившись сам на сам із дикою природою, виходить переможцем без сторонньої допомоги; як людина може змінити світ силою власної уяви

Ідея. Уславлення необмежених можливостей людського розуму, сили духу, волі, творчої уяви, неординарного мислення людини, яка здатна здолати всі перешкоди на своєму шляху. Ніколи не можна втрачати самовладання, слід боротися за своє життя та здоров’я. Конфлікт. Протистояння головного героя Кліві та позаземної фауни; внутрішня боротьба героя зі своїми страхами.

Головні герої: космічний поштар Лерой Кліві, звірі без вух та очей: білка з темно-зеленим хутром, жовто-бура пантера, вовки зеленого кольору, дятел, стерв’ятники Місце та час дії. Зоряне скупчення Сергон, киснева планета З-М-22 (три дні)

Сюжет. Головний герой Лерой Кліві через космічну аварію опинився на незнайомій планеті без засобів до порятунку. Героя здивувало, що тварини на планеті сліпі та глухі, вони спілкуються завдяки телепатії. Він робить спробу керувати своїми думками та придумує різні способи порятунку. Силою думки він бореться з пантерою, вовками, стерв’ятником, уявляє себе самицею пантери, змією, пташкою, кущем, трупом. Останнім зусиллям волі він змушує хижаків відступити, уявивши себе вогнем. Він став телепатом, який пере

міг інопланетних тварин і здивував рятувальників, що прибули йому на допомогу. Їх здивувало те, що на тілі Лероя Кліві не було жодного опіку, хоча він перебував в епіцентрі пожежі. Гуманістичний зміст оповідання. Людина — не вбивця всього живого, бути сильним не означає знищувати тих, хто слабший. Людина майбутнього — господар не тільки своєї планети, а й далекого Космосу. Оскільки світ змінюється, Роберт Шеклі показує нам, якою має бути людина майбутнього, щоб могла вижити у боротьбі із невідомим.


2) Опрацювати матеріал підручника: с.203-216.
4) Письмово дати відповідь на 3 (на вибір) запитання: одне із групи запитань.
Робота  з текстом оповідання
І група
1.Яким побачив Кліві світ невідомої планети?
2.Опишіть події першого дня перебування героя на планеті?
3.Яку роль в оповіданні відіграє телепатія?
4.Над ким і як іронізує Р. Шеклі у оповіданні «Запах думки»?
ІІ група
1.Як герой опинився на невідомій планеті?
2.Опишіть події другого дня перебування Лероя на планеті?
3.Визначіть жанрову специфіку твору?
4.Доведіть, що Р. Шеклі - автор, який любить іронію.
ІІІ група
1.Чому світ невідомої планети спочатку видався Кліві звичайним?
2.Опишіть посадку Кліві на планету З-М-22.
3.Яку роль у розвитку сюжету відіграє фраза: «Йому здалось, що розум його відокремився від тіла»?

4.Доведіть, що «Запах думки» - фантастичне оповідання.

Термін виконання до 28.04.22 р.


Урок 55. Дата: 21.04.22

Тема: Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

Розгляньте уважно дану картку та дослідіть шлях Тома до прозріння 

(картка О.Залізницької)

Перегляньте матеріал і виконайте домашнє завдання подане в ньому.

Термін виконання до 25.04.22 р.

Урок 54. Дата: 18.04.22

Тема: Р. Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка»

Зустріч в Meet о 08.30 за покликанням

1) Опрацювати матеріал підручника: с.194-202.

2) Записати визначення в словнички.

3) Виконати завдання письмово:

Заповни анкету письменника Рея ДугласаБредбері.

1. Ім’я при народженні

2. Дата народження

3. Місце народження

4. Дата смерті

5. Місце смерті

6. Громадянство

7. Рід діяльності

8. Роки творчості

9. Жанр написаних творів.

10. Мова творів

11. Дебют

12. Премії

13. Нагороди

Термін виконання до 21.04.22 р.

Урок 53. Дата: 14.04.22

Тема: Контрольна робота. 

1) Повторити матеріали за творами: Мацуо Басьо, Р.Бернса, Д.Родарі.

2) Виконати контрольний тест за покликанням

Термін виконання до 18.04.22 р.

Урок 52. Дата: 11.04.22

Тема: Джанні Родарі "Листівки із видами міст"

1) Ознайомитись із матеріалом: відеоурок 

2) Опрацювати матеріал підручника: с.188 - 189.

3) Виразно читати вірш с.190-191.

4) Написати твір-мініатюру «Про що може розповісти листівка?»

Термін виконання до 14.04.22 р.

Урок 51. Дата: 07.04.22

Тема: Розвиток мовлення (усно). Виразне читання поезії Р. Бернса

Вивчити вірш Р.Бернса "Моє серце в верховині" (надіслати відео).

Додаткове завдання (за бажанням): зробити аналіз за зразком.

Термін виконання до 11.04.22

Урок 50. Дата: 04.04.22

Тема: Роберт Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край – чужина)

Зустріч в Meet о 08.30 за покликанням

Опрацювати матеріал с. 176-178. 

Виконати вправу і надіслати скріншот.

Термін виконання до 07.04.22

Урок 49. Дата: 31.03.22

Тема: Розвиток мовлення (усно). Виразне читання поезії М. Басьо

Вивчити напам'ять 3-4 хайку с.172-174 і надіслати відео. 1 хайку проаналізувати за зразком


Термін виконання до 04.04.22

Урок 47-48. Дата: 24-28.03.22

Тема: Мацуо Басьо. Хайку. Відображення японських   уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку. Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст

Зустріч в Meet о 08.30 за покликанням

Прочитати с. 170 - 172, записати визначення в словнички і вивчити 3-4 вірша напам'ять (с.172-174).

Термін виконання до 31.03.22

Урок 46. Дата: 21.03.22

Тема: Контрольна робота  «Людські стосунки»

Зустріч в Meet об 11.30 за покликанням

Повторити зміст та інформацію до творів А.Чехова, Д.Лондона, Г.Бічер- Стоу, В. Короленка.

Виконати контрольний тест.

Термін виконання до 24.03.22

Урок 45. Дата: 17.03.22

Знати зміст повісті В.Короленка "Сліпий музикант".

Записати в зошит імена героів твору.

Знати відповіді на запитання із матеріалу.

Термін виконання до 21.03.22



Урок 42. Дата: 17.02.22

Тема: Образ дядька Тома

Зустріч в Meet об 11.30 за покликанням


Урок 41. Дата: 14.02.22

Тема: Проблема рабства і ставлення до людей різних рас і національностей у творі

1. Виконати письмово завдання за твором Гаррієт Бічер-Стоу. «Хатина дядька Тома»:

Завдання 1.


Завдання 2. Виконати вправу і надіслати скріншот виконаного

https://learningapps.org/view3359592 

Завдання 3. Виконати вправу і надіслати скріншот виконаного

Термін виконання до 17.02.22

Урок 39-40. Дата: 07-10.02.22

Тема: Гаррієт Бічер-Стоу. «Хатина дядька Тома». Проблема рабства і ставлення до людей різних рас і національностей у творі

1. Переглянути відеоурок.

2. Опрацювати біографію автора в підручнику.

3. Прочитати твір:

- текст твору

- аудіокнига

- фільм.

4. Завдання:

- скласти план;

- письмово в зошиті за біографією авторки

Термін виконання до 14.02.22

Урок 38. Дата: 03.02.22

Тема: Позакласне читання.   О. Генрі. Новела «Вождь червоношкірих»

1. Ознайомитись із відеоуроком.

2. Прочитати твір:

- текст твору скачати

- текст твору читати онлайн

- фільм до твору 1 частина2 частина3 частина4 частина5 частина.

3. Виконати тест за твором.

Термін виконання до 07.02.22

Урок 37. Дата: 31.01.22

Тема: Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання

Зустріч в Meet о 08.30 за покликанням

1. Повторення: А.Чехов "Хамелеон", "Товстий і тонкий". Виконати письмово завдання: завдання 1, завдання 2

Виконати тест.

2. Джек Лондон. "Жага до життя": переглянути фільм , виконати вправу (надіслати скріншот), завдання ⇘⇘ (в зошиті і надіслати фото виконаного).


 
Термін виконання до 03.02.22

Листопад - грудень

Урок 22. Дата: 02.12.21.

Тема уроку: Тема кохання. Образи Оксани і Вакули. Роль фантастики в повісті

1. Переглянути відеоурок.

2. Виконати завдання: вправа 1, вправа 2.

3. Написати міні-твір на тему "Святкування Різдва в моїй родині".

Термін виконання до 06.12.21

Урок 21. Дата: 29.11.21.

Тема уроку: М.В. Гоголь Збірка "Вечори на хуторі поблизу Диканьки". "Ніч перед Різдвом"

Зустріч в Meet о 08.30 за покликанням

1. Переглянути презентацію

2. Прочитати твір повністю або в підручнику (с.92-104).

3. Скласти план.

Термін виконання до 2.12.21 р.

Урок 20. Дата: 25.11.21.

Тема уроку: Контрольна робота за розділом «Пригоди і фантастика»

1. Повторити матеріал за твором Ж. Верна "П'ятнадцятирічний капітан".

2. Виконати контрольний тест

Будьте уважні!!! Тест нескладний. 

Умови проходження тесту:

1. Проходити лише після повторення матеріалу.

2. Вказувати лише справжні прізвища та імена (лише 1 спроба для проходження).

3. Не відкладати в довгий ящик виконання завдання (тест обмежений в часі).

Бажаю успіхів та відмінних результатів!!!

Термін виконання до 26.11.21 р.

Урок 19. Дата: 22.11.21.

Тема уроку: Проблема рабства в романі. Описи природи

1. Дочитати твір 

2. Переглянути фільм 

3.  Виконати вправи для очей

4. Опрацювати матеріал: анкета твору, відео до уроку.

5. Виконати завдання:

а) виконати вправу (надіслати скріншот виконаного).

б) виконати тест

Термін виконання до 25.11.21 р.

2020 - 2021 н.р.

Урок 63. Дата: 30.04.21

Тема уроку: Розвиток мовлення. Переказ епізоду твору

Письмово переказати будь-який епiзод твору від імені Міо або іншого героя.

Термін виконання до 05.05.21 р.

Урок 61-62. Дата: 23-28.04.21

Тема уроку: Астрід Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Образи головних героїв. Перемога добра над злом.

1) Дочитати до кінця твір.

2) Опрацювати матеріал https://www.ourboox.com/books/24_urok_lindgren/

3) Записати в зошит відомості із нього

4) Виконуємо письмово завдання: літературний диктант, гронування, схему - характеристику, домашнє завдання №1.

Термін виконання до 30.04.21 р.

Урок 59-60. Дата: 16-21.04.21

Тема уроку: Астрід Ліндґрен. Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо». Моральні цінності у творчості А. Ліндгрен

Зустріч в Meet о 11.30. Посилання кину в групу

1) Сьогодні розпочинаємо вивчення нової теми "Сучасна дитяча література".

Переглянути інформацію https://www.ourboox.com/books/суч/

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Інфорація про письменника https://www.ourboox.com/books/754_dmr/

4) Прочитати твір https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=1321

5) Записати визначення в словнички. Виконати завдання 1 із матеріалу https://www.ourboox.com/books/астрід-ліндгрен-3/

Термін виконання до 23.04.21 р.

Урок 58. Дата: 14.04.21

Тема уроку: Позакласне читання. Дж.Роулінгс «Гаррі Поттер»

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео 1 https://youtu.be/qrxVChWTWNw

відео 2 https://youtu.be/aTqjm_JXZqE

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Прочитати одну із історій про Гаррі і написати своє продовження.

Термін виконання до 16.04.21 р.

Урок 57. Дата: 09.04.21

Тема уроку: Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму.

1) Ознайомитись із матеріалом 

https://www.ourboox.com/books/7-zl_6_klas/

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виконати завдання 1-5 письмово із презентації

Термін виконання до 14.04.21 р.

Урок 56. Дата: 07.04.21

Тема уроку: Роберт Шеклі. «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.

1) Ознайомитись із матеріалом 

 відео 1 https://youtu.be/3CSd8lNLF1k

відео 2 https://youtu.be/r5vtFkyJ1bg

Паспорт твору

Рік написання – 1953

Жанр – Фантастичне оповідання

Тема. Про небезпеки, які чатували на космічного поштаря на незнайомій планеті; як Людина, залишившись сам на сам із дикою природою, виходить переможцем без сторонньої допомоги; як людина може змінити світ силою власної уяви

Ідея. Уславлення необмежених можливостей людського розуму, сили духу, волі, творчої уяви, неординарного мислення людини, яка здатна здолати всі перешкоди на своєму шляху. Ніколи не можна втрачати самовладання, слід боротися за своє життя та здоров’я. Конфлікт. Протистояння головного героя Кліві та позаземної фауни; внутрішня боротьба героя зі своїми страхами.

Головні герої: космічний поштар Лерой Кліві, звірі без вух та очей: білка з темно-зеленим хутром, жовто-бура пантера, вовки зеленого кольору, дятел, стерв’ятники Місце та час дії. Зоряне скупчення Сергон, киснева планета З-М-22 (три дні)

Сюжет. Головний герой Лерой Кліві через космічну аварію опинився на незнайомій планеті без засобів до порятунку. Героя здивувало, що тварини на планеті сліпі та глухі, вони спілкуються завдяки телепатії. Він робить спробу керувати своїми думками та придумує різні способи порятунку. Силою думки він бореться з пантерою, вовками, стерв’ятником, уявляє себе самицею пантери, змією, пташкою, кущем, трупом. Останнім зусиллям волі він змушує хижаків відступити, уявивши себе вогнем. Він став телепатом, який пере

міг інопланетних тварин і здивував рятувальників, що прибули йому на допомогу. Їх здивувало те, що на тілі Лероя Кліві не було жодного опіку, хоча він перебував в епіцентрі пожежі. Гуманістичний зміст оповідання. Людина — не вбивця всього живого, бути сильним не означає знищувати тих, хто слабший. Людина майбутнього — господар не тільки своєї планети, а й далекого Космосу. Оскільки світ змінюється, Роберт Шеклі показує нам, якою має бути людина майбутнього, щоб могла вижити у боротьбі із невідомим.


2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw
3) Опрацювати матеріал підручника: с.203-216.
4) Письмово дати відповідь на 3 (на вибір) запитання: одне із групи запитань.
Робота  з текстом оповідання
І група
1.Яким побачив Кліві світ невідомої планети?
2.Опишіть події першого дня перебування героя на планеті?
3.Яку роль в оповіданні відіграє телепатія?
4.Над ким і як іронізує Р. Шеклі у оповіданні «Запах думки»?
ІІ група
1.Як герой опинився на невідомій планеті?
2.Опишіть події другого дня перебування Лероя на планеті?
3.Визначіть жанрову специфіку твору?
4.Доведіть, що Р. Шеклі - автор, який любить іронію.
ІІІ група
1.Чому світ невідомої планети спочатку видався Кліві звичайним?
2.Опишіть посадку Кліві на планету З-М-22.
3.Яку роль у розвитку сюжету відіграє фраза: «Йому здалось, що розум його відокремився від тіла»?

4.Доведіть, що «Запах думки» - фантастичне оповідання.

Термін виконання до 09.04.21 р.

Урок 55. Дата: 02.04.21

Тема уроку: Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

Розгляньте уважно дану картку та дослідіть шлях Тома до прозріння 

(картка О.Залізницької)

Перегляньте матеріал https://www.ourboox.com/books/р-д-бредбері-усмішка/

і виконайте домашнє завдання подане в ньому.

Термін виконання до 07.04.21 р.

Урок 54. Дата: 31.03.21

Тема уроку: Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».

Зустріч в Meet о 9.30. Посилання кину в групу

1) Ознайомитись із матеріалом 

 відео https://youtu.be/ExAEUllUJ2o

допоміжні матеріали https://padlet.com/almoct1/ms53a6wy91z8

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Записати визначення в словнички.

4) Опрацювати матеріал підручника: с.194-202.

5) Виконати завдання письмово

Виконати завдання 

Заповни анкету письменника Рея ДугласаБредбері.

Анкета письменника

1. Ім’я при народженні

2. Дата народження

3. Місце народження

4. Дата смерті

5. Місце смерті

6. Громадянство

7. Рід діяльності

8. Роки творчості

9. Жанр

10. Мова творів

11. Дебют

12. Премії

13. Нагороди

Термін виконання до 02.04.21 р.

Урок 53. Дата: 19.03.21

Тема уроку: Позакласне читання. Тургенєв І. С. Вірші в прозі («Горобець», «Собака», «Жебрак»).

1) Ознайомитись із матеріалом 

 відео 1 https://youtu.be/94ubBVsNwfI ( до оповідання "Горобець")

відео 2 https://youtu.be/Z8HfKUxBnBc (до оповідання "Собака")

 відео 3 https://youtu.be/tV8MqtvXb1c (до оповідання "Жебрак")

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виконати завдання письмово

Термін виконання до 31.03.21 р.

Урок 52. Дата: 17.03.21

Тема уроку: Контрольна робота. Твір - опис за картиною

1) Ознайомитись із матеріалом 

матеріал 









2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3)Написати твір-опис за картиною І.Шишкіна "Ранок в сосновому лісі"

Термін виконання до 19.03.21 р.

Урок 51. Дата: 12.03.21

Тема уроку: Джанні Родарі "Листівки із видами міст"

1) Ознайомитись із матеріалом 

відеоурок https://youtu.be/Vu2CzarGjLU

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника: с.188 - 189.

4) Виразно читати вірш с.190-191.

5) Написати твір-мініатюру «Про що може розповісти листівка?»

Термін виконання до 17.03.21 р.

Урок 50. Дата: 10.03.21

Тема уроку: Виразне читання напам'ять поезії Р.Бернса і М. Басьо

1) Ознайомитись із матеріалом 


2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виразно читати напам'ять поезію Р.Бернса "Моє серце в верховині" (с. 178) і М. Басьо 3-4 хайку (с.172 - 174) (запис надіслати).

Термін виконання до 12.03.21 р.

Урок 48-49. Дата: 03. - 05.03.21

Тема уроку: Роберт Бернс "Моє серце в верховині". Ідея любові до батьківщини. Антитеза. Елементи фольклору

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео 1 https://youtu.be/LsdEfTUokTM

відео 2 https://youtu.be/Z3Qx1pFS0zs

відео 3 https://youtu.be/ryC145KQE3A 

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Записати визначення в словнички.

4) Опрацювати матеріал підручника: с. 176 - 179.

5) Виразно читати і вивчити вірш напам'ять (запис надіслати): с. 178.

Термін виконання до 10.03.21 р.

Урок 36. Дата: 22.01. 21

Тема уроку: Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Роль художньої деталі

1) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

2) Виконати завдання до творів А.Чехова:

завдання 1 (надіслати скріншот виконаного завдання) https://learningapps.org/7728107

завдання 2 (надіслати скріншот виконаного завдання) https://learningapps.org/8926236

завдання 3 (заповнити картку) https://drive.google.com/file/d/14lt3ZkCWO_3p_6slsAPPt5f18ar-J6WY/view?usp=sharing

завдання 4 пройти тестування (посилання і код вишлю в групу)

Термін виконання до 27.01.21

Урок 35. Дата: 20.01. 21

Тема уроку: А.П.Чехов "Товстий і тонкий". Діалог як основна форма розкриття сюжету

Щоб приєднатися до зустрічі в Google Meet, натисніть це посилання: 

https://meet.google.com/mjz-dcir-muo

1) Ознайомитись із матеріалом 

презентація https://drive.google.com/file/d/1f_tiUwvBErxpE9ihjhj9uY-zD45a-08c/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Записати визначення в словнички (із презентації).

4) Прочитати оповідання "Товстий і тонкий" (с.112 - 114.)

5) Дати відповіь на запитання с. 114 - 115.

Термін виконання до 22.01.21 р.

Урок 34. Дата: 15.01. 21

Тема уроку: А.П.Чехов "Хамелеон". Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях Чехова

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео https://youtu.be/Z4C3KB5b-Bg

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Записати визначення в словнички (с.111 - 112).

4) Дати відповіді на запитання с.112.

Термін виконання до 20.01.21 р.

Урок 33. Дата: 13.01. 21

Тема уроку: А.П.Чехов "Хамелеон". Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях Чехова

1) Ознайомитись із матеріалом 

інформація https://drive.google.com/file/d/13ePtwLJWsbWM6Zkili5SRxRfh2Oj0Jlm/view?usp=sharing

схема https://drive.google.com/file/d/1kNlEoubDEMGDynzvubvI3eFmaT8nt_sr/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Опрацювати матеріал підручника с.106 - 108, 111- 112.

4) Прочитати оповідання "Хамелеон" (с.108-111)..

Термін виконання до 15.01.21 р.

2019 - 2020 н.р.
1.     Вивчити напам’ять 3-4 хайку Мацуо Басьо на вибір (підручник с. 172-174) (до 20.03.20).
2.     Вивчити напам’ять вірш Роберта Бернса «Моє серце в верховині» (підручник с.178) (до 20.03.20).
3.     Написати твір-опис за картиною І.Шишкіна «Ранок в сосновому лісі» (до 22.03.20).
4.     Опрацювати твори Рея Бредбері «Усмішка» та Роберта Шеклі «Запах думки» (до 03.04.20):
-         Підручник с.194 – 216.
-         Допоміжні матеріали (допоміжний матеріал (анкети письменників, творів, тексти) за адресою: https://padlet.com/almoct1/ms53a6wy91z8
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) та відео з записами виразного читання віршів  надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net


ІІІ тиждень навчання
08.04.
1.    Нагадую ви мали опрацювати твори Рея Бредбері «Усмішка» та Роберта Шеклі «Запах думки» (до 03.04.20):    - Підручник с.194 – 216.

Допоміжні матеріали (допоміжний матеріал (анкети письменників, творів, тексти) за адресою: https://padlet.com/almoct1/ms53a6wy91z8
Виконати завдання 1.
10.04
Виконати завдання 3,4,5.
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
                                                              ІV тиждень навчання
6 клас
Шановні шестикласники! Починаємо вивчати нову тему «Сучасна література»
Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо»
Переглянути відеоролик про Астрід Ліндгрен https://youtu.be/blhlSVG20Ww
Переглянути презентацію про авторку https://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/ss-47747332
Прочитати твір «Міо, мій Міо»:
Текст твору (скачати): https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=1321
Текст твору (аудіокнига): https://youtu.be/rigZTiq2PlE
15.04.
Виконати завдання 1,2
17.04.
Виконати завдання      
V тиждень навчання
21-24 квітня
Матеріали та завдання за ПОСИЛАННЯМ
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net  
VІ тиждень навчання
27-30 квітня
29.04. Переказати від імені Міо будь який епізод твору (письмово).
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net

                                          VІІ - VІІІ  - IX тиждень навчання
                                                       4 - 22 травня
Продовжити читати твори далі і складати план до них. Підготуватися до тематичного оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар