Образотворче мистецтво 5 кл

Козирська О.Є./Ніколаєнко С.В.
Щоб приєднатися до онлайн-уроку в Google Meet, натисніть це посилання
Або відкрийте Meet і введіть такий код: osz-dkmh-kpt
2020-2021-2022 навчальний рік

23 травня 2022 Понеділок

Тема: Узагальнення вивченого. Вікторина"Образотворче мистецтво у культурному просторі"

1. Розв'язати кросворд .

2. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 


16 травня 2022 Понеділок

Тема: Сприйняття мистецтво. Часові види мистецтва: музика. Зв'язок образотворчого мистецтва із музикою. Зображення на площині. Відтворення емоційного стану людини у фантазійній творчій роботі "Малюємо музику"

1. Переглянути ВІДЕО .
2. Прослухавши аудіо створити зображення за фантазією.

4. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 


09 травня 2022 Понеділок

Тема: Архітектура - мистецтво містобудування.

1. Переглянути ВІДЕО .
2. Ознайомитись із зразками побудови АРХІТЕКТУРИ.
3. Створити композицію "Будинок моєї мрії"

4. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 


02 травня 2022 Понеділок

Тема: Сприйняття мистецтво. Ілюстрації до коміксу. Зображення на площині. Відтворення сюжету та настрою і ілюстативній композиції за його мотивами.

1. Переглянути ВІДЕО .
2. Ознайомитись з етапами побудови КОМІКСУ
3. Створити комікс на альбомному форматі на 4 ілюстрації
.(РОЗФАРБУВАТИ)

4. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 



25 квітня 2022 Понеділок

Тема: Сприйняття мистецтво. Ілюстрації до коміксу. Зображення на площині. Відтворення сюжету та настрою і ілюстативній композиції за його мотивами.

1. Переглянути ВІДЕО .
2. Ознайомитись з етапами побудови КОМІКСУ
3. Створити комікс на альбомному форматі на 4 ілюстрації
.(ГРАФІЧНО)

4. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 


18 квітня 2022 Понеділок

Тема: Сприйняття мистецтво. Часові види мистецтва: література. Ілюстрація. Зображення на площині. Відтворення сюжету та настрою літературного твору і ілюстативній композиції за його мотивами.

1. Переглянути ВІДЕО .
2. Створити ескіз до улюбленого 
літературного твору.

3. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 


11 квітня 2022 Понеділок

Тема: Сприйняття мистецтво. Декоративно-прикладне мистецтво. Мистецтво писанкарства в Україні. "Ескіз великодьної писанки"

1. Переглянути ВІДЕО .
2. Створити ескіз великодньої писанки.
3. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 


04 квітня 2022 Понеділок

Тема: Сприйняття мистецтво. Синтетичні види мистецтва:кіно. прикладна діяльність. Відтворення пропорційної будови  людини та передавання характеру персонажа в роботі «Мій улюблений герой кінофільму»

1. Переглянути ВІДЕО .
2. Створити композицію «Мій улюблений герой кінофільму».
3. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 



28 березня 2022 Понеділок

Тема: Сприйняття мистецтво. Синтетичні види мистецтва:театр. прикладна діяльність. Відтворення пропорційної будови обличчя людини та передавання характеру персонажа в роботі «Ескіз театральної маски по мотивам венеціанського карнавалу»

1. Переглянути ВІДЕО .
2. Створити  тематичну композицію.
3. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 


21 березня 2022 Понеділок

Тема: Сприйняття мистецтво. Синтетичні види мистецтва:цирк. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз цифрової афіші»

1. Переглянути ВІДЕО .
2. Створити  тематичну композицію.
3. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 


14 лютого 2022 Понеділок

Тема: Сприйняття мистецтво. Лінійна перспектика. Особливості створення багатофігурних композицій. Зображення на площині. Побудова багатофігурної тематичної композиції «Дитячі зимові розваги»

1. Переглянути відео /  відео .
2. Створити багатофігурну тематичну композицію.
3. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 


07 лютого 2022 Понеділок

Тема: Сприйняття мистецтво. Живопис. Фактура як засіб художньої виразності у живописі. Зображення на площині. Відтворення обємності форм та фактури шерсті у тематичній композиції «Лисичка на полюванні»

1. Переглянути відео відео
2. Створити малюнок тварини як показано на відео.
3. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 



31 січня 2022 Понеділок

Тема: Сприйняття мистецтво. Особливості побудови тварини. «Мій чотириногий друг»
1. Переглянути відео відео

2. Створити малюнок тварини як показано на відео.
3. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 



22 листопада 2021 Понеділок

Тема: Дизайн. Контраст як засіб стилізації кольору. Теплі та холодні, світлі та темні кольори. Розвиток відчуття контрастності кольорів у абстрактній декоративній композиції  «Сучасний вітраж»
1. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=ldu3zlfZE1o
2. Створити ескіз вітражу
3 Зобразити в кольорі
4. Результати виконаних робіт прислати на  вайбер в приватні повідомлення. 

29 квітня 2021 Четвер

Тема. Сприйняття мистецтва. Часові види мистецтва: література. Ілюстрація. Зображення на площині. Відтворення сюжету та настрою літературного твору в ілюстративній композиції за його мотивами.

На цьому уроці знайомимось із взаємозв’язком образотворчого мистецтва та літератури, з особливостями створення ілюстрацій.

Література (з лат. «litera» - буква, літера) – вид мистецтва, що відображає дійсність у художніх образах, засобом слова, створюючи нову художню реальність за законами краси, зафіксовану у відповідному тексті за допомогою слова. Книга, проілюстрована художником, завжди буде ближчою і доступнішою для читача. Адже малюнки до літературних творів розкривають і доповнюють їхній зміст, допомагають краще уявити героїв твору, зрозуміти і запам’ятати їх. Так з’явилася професія художника-ілюстратора.

Ілюстрація – малюнок у книзі, який розкриває та доповнює зміст твору, передає його настрій.

Створіть за уявою ілюстрацію до свого літературного твору (казки, поеми, роману). Починайте роботу за такими рекомендаціями:

1.    Оберіть формат зображуваної площини та узгодьте його з місцем розташування фігури основного персонажу.

2.    Визначте, що буде зображено на другому плані. Виконуючи побудову композиції, використовуйте свої знання щодо будови людського тіла, правил зображення об’єктів у русі.

3.    Виконайте роботу контурним рішенням усіх елементів композиції.

4.    Завершіть роботу в змішаній техніці. Зверніть увагу на детальне та чітке виконання переднього плану. Дальній план виконуйте більш узагальнено.

5.    Спробуйте передати настрій літературного твору та характер його персонажів.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-v-5-klasi-sprijnatta-mistectva-casovi-vidi-mistectva-literatura-ilustracia-zobrazenna-na-plosini-vidtvorenna-suzetu-ta-nastrou-li-440494.html

Роботи надсилати у вайбер за номером 0978965838

19-23 квітня

22.04.21. Четвер

Сприйняття мистецтва. Декоративно-прикладне мистецтво. Мистецтво писанкарства в Україні. Прикладна діяльність. Використання символіки кольорів у процесі декорування. «Ескіз великодньої писанки»

https://sway.office.com/XLHsvIKxWTE7gtoF?ref=Link

12-16 квітня

15.04.21      Тема. Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: кіно. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови людини, передавання образного характеру кіногероя у тематичній композиції «Мій улюблений герой кінофільму»


5-9 квітня

08.04. 21 Четвер

Образотворче мистецтво   5 клас

Тема: синтетичні види мистецтва: театр. Прикладна діяльність. Відтворення пропорційної будови обличчя людини та передавання характеру театрального персонажа в роботі «Ескіз театральної маски за мотивами венеціанського карнавалу».

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-obrazotvorcogo-mistectva-v-5-klasi-sprijnatta-mistectva-sinteticni-vidi-mistectva-teatr-eskiz-teatralnoi-maski-za-motivami-veneci-435372.html

https://www.youtube.com/watch?v=PAlkip-SIkk&list=PLKoLlczPJZkzcUvTmlnA3tgcUU87ehMdw&index=112

Роботи надсилати у вайбер за номером 0978965838


29 березня - 2 квітня

01.04.21

Четвер

Тема. Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: цирк. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової афіші»

https://www.youtube.com/watch?v=psSEK-jsLRg&list=PLKoLlczPJZkzcUvTmlnA3tgcUU87ehMdw&index=2

  https://naurok.com.ua/prezentaciya-sintetichni-vidi-mistectva-cirk-eskiz-cirkovo-afishi-urok-obrazotvorchogo-mistectva-     28-v-5-klasi-24679.html

https://www.youtube.com/watch?v=JdreAX3dsb0&list=PLKoLlczPJZkzcUvTmlnA3tgcUU87ehMdw&index=3

15-19 березня

18.03.21.

Тема. Узагальнення вивченого. Повітряна перспектива. Особливості створення багатофігурних композицій. Зображення на площині. Завершення в кольорі багатофігурної тематичної композиції «Іспанський танок».


9-12 березня

11.03.21

Тема. Узагальнення вивченого. Лінійна перспектива. Особливості створення багатофігурних композицій. Зображення на площині. Побудова багатофігурної тематичної композиції «Іспанський танок»

https://www.youtube.com/watch?v=dx96-0jkdeA

Тема розрахована на два уроки


1-5 березня

4 березня

Тема уроку. Сприйняття мистецтва графіка. Будова людського обличчя. Зображення на площині. «Моя матуся» (портретне зображення).

https://www.youtube.com/watch?v=UI25sZUyDjg&list=PLKoLlczPJZkzcUvTmlnA3tgcUU87ehMdw&index=117

надсилати свої роботи на електронну адресу: bascervilivit@gmail.com

або у вайбер за номером 0978965838


18-22 січня

21.01.21.

Скульптура. Образ людини в скульптурі. Пропорційна будова людини. Рух. Зображення в об’ємі. Пластичне відтворення людини в русі. «Лижник»

Матеріали: пластилін.

Шановні діти, ви, мабуть, знаєте, що за допомогою різних прийомів ліплення, вирізьблювання та висікання скульптори передають особливості об'ємної форми, будову тіла людей і тварин, відтворюють за допомогою пластичних засобів рух,надають зображенням духовного змісту, передаючи різний настрій та найглибші переживання.

При створенні образу людини необхідно пам'ятати про особливості пропорційної її будови, помічати характерність положення всіх частин людського тіла під час руху. Якщо у вас вдома є скульптурні зображення людей, то роздивіться їх уважно. Можливо ви зможете дати відповідь на запитання: "За допомогою яких засобів виразності скульпторам вдається передати рух людини?

 Домашнє завдання: Зліпити з пластиліну фігуру спортсмена, наприклад, лижника.

https://www.youtube.com/watch?v=6zJZ7kW2HlU&list=PLKoLlczPJZkzcUvTmlnA3tgcUU87ehMdw&index=194

https://wikiginkaua.ru/poradi-ta-sekreti/31713-jak-zlipiti-lizhnika-z-plastilinu-urok-z-foto.html

https://www.youtube.com/watch?v=M7YNJ0PZx4w

Фото цих та попередніх робіт переслати на:    на мій вайбер за номером 0978965838

                                                                                        або на електронну пошту bascervilivit@gmail.com

 


11 січня - 15 січня
Тема.Сприйняття мистецтва. Образ людини в образотворчому мистецтві. Пропорційна будова людини. Статика. Динаміка. Зображення на площині з елементами прикладної діяльності в аплікаційній роботі «Людина що рухається».
Переглянути відео і на основі побаченого створити свою аплікацію.



18.03. 20
Узагальнення вивченого. Лінійна і повітряна перспектива . особливості створення багатофігурних композицій. Зображення на площині. Побудова багатофігурної тематичної композиції «Іспанський танок». 
https://www.youtube.com/watch?v=MLtoJUIBH-Y

01.04.20
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: цирк. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової афіші» 
Завдання:
1.     Переглянути матеріал до уроку.
2.     Засвоїти поняття: синтетичні види мистецтва, афіша.
3.     Уяснити як циркове мистецтво пов’язане з образотворчим мистецтвом.
4.     На основі переглянутих малюнків створити свою циркову афішу, або створити свою власну.

8 квітня
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: театр. Прикладна діяльність. Відтворення пропорційної будови обличчя людини та передавання характеру театрального персонажа в роботі «Ескіз театральної маски за мотивами венеціанського карнавалу».
     С.І. Федун, О.В. Чорний. Підручник з образотворчого мистецтва. 5 клас. Стор. 122-125.
     С.І. Федун, О.В. Чорний. Образотворче мистецтво. Альбом-посібник. 5 клас. – Урок №28. Стор. 52.
     Презентація до уроку в 5 класі «Сприйняття мистецтва. синтетичні види мистецтва: театр»

      Виконати сюжетної композиції  «Ескіз театральної маски за мотивами венеціанського карнавалу».

15 квітня
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: кіно. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови людини, передавання образного характеру кіногероя у тематичній композиції «Мій улюблений герой кінофільму».
Намалювати кіногероя.
https://www.youtube.com/watch?v=jjQD9W7HHk4&list=PLKoLlczPJZkzcUvTmlnA3tgcUU87ehMdw

22 квітня
Сприйняття мистецтва. Декоративно-прикладне мистецтво. Мистецтво писанкарства в Україні. Прикладна діяльність. Використання символіки кольорів у процесі декорування «Ескіз великодньої писанки».
Роботи надсилати на пошту: Bascervilivit@gmail.com

29 квітня

Сприйняття мистецтва. Часові види мистецтва: література. Ілюстрація. Зображення на площині. Відтворення сюжету та настрою літературного твору в ілюстративній композиції за його мотивами.
Роботи надсилати на пошту: Bascervilivit@gmail.com або за телефоном 0978965838


Немає коментарів:

Дописати коментар