2020-2021 навчальний рік
Фото виконаних завдань прошу відправляти на мою електронну адресу nat-11@ukr.net
5 клас
26.04 -30.04.21
1. Складні речення з безсполучниковим і
сполучниковим зв’язком.
Повторення: зв’язок слів у реченні https://learningapps.org/11048845
Пар. 46 Вправи 487, 489
2. Кома між частинами складного речення,
з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
https://meet.google.com/mbm-qhwj-rob
Вправа 490, 491 (усно)
3. Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із
прямою мовою.
https://meet.google.com/mbm-qhwj-rob
пар. 47 Впр.497,498
4. Відмінність між прямою та непрямою мовою.
Діалог
https://www.youtube.com/watch?v=bzWFiiqfCZM
Пар.47, 48 Вправа 500, 510
19.04 -23.04.21
1. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично).
https://www.youtube.com/watch?v=ALg4PpGPUQo
Завдання: §45, вивчити табличку (с. 192) Вправа 477, 478, 481
2. Розділові знаки при звертанні і вставних словах (повторення). Пар. 44, 45 Вправи 472,480
https://www.youtube.com/watch?v=iNiPQMFCSQA
https://learningapps.org/1957122
Зробіть яскравий конверт власними руками.
Виконайте у підручнику вправи на сторінці 580 і 583.
Свої підписані конверти і листи сфотографуйте та надішліть мені роботи на
Відомості з синтаксису й пунктуації . Диктант.
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом
12.04 -16.04.21
1. Узагальнювальне
слово в реченні з однорідними членами.
Параграф 43, 456
( скласти речення), 458
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за
розкладом
2. Двокрапка й
тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Тренувальні
вправи.
https://www.youtube.com/watch?v=lhFA5Bm7asQ
Пар.43 Вправи
457, 459, 463
3. Звертання.
Непоширені й поширені звертання.
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за
розкладом
Пар.44 Вправи
469,470
4. Аналіз помилок у переказі.
Індивідуальна робота. Виконати вправи 288, 378
5.04 -9.04.21
Речення з
однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і).
https://www.youtube.com/watch?v=1-tTxbkmnTA
Пар. 42 Виконати
вправи 446,450
Кома між
однорідними членами. Тренувальні вправи. Самостійна робота
Пар.42 Вправи 447,448
РМ Контрольний письмовий докладний переказ тексту
розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени
речення.
Впр. 562 (Скласти
план і заголовок тексту. Переказати письмово текст своїми словами)
https://www.youtube.com/watch?v=m2IRoAWq4T8&t=552s
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом
Інтерактивне завдання https://learningapps.org/3934976
2. Тема: Контрольна робота № 6. Відомості з синтаксису й пунктуації – 1. Тестування.
Виконати тестування за посиланням у вайбері.
3. Тема: Речення з однорідними членами (без сполучників і зі
сполучниками а, але, і)
https://www.youtube.com/watch?v=f6jSN4hUg9c&t=177s
Пар.42 опрацювати.Виконати вправи 444, 445
4. Тема:Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично).
https://www.youtube.com/watch?v=0rxGAKTVJWg
Виконати завдання з відеоуроку або
- Вправа «Пунктуаційна правка».
— Виразно прочитайте текст. Запишіть його, розставивши
потрібні розділові знаки, підкресліть граматичні основи.
Скільки появилося нових
квіток. Уже відцвіли блакитні проліски а в кущиках свіжої трави між деревами
розцвіли фіолетові фіалки. Білі рухливі дзвоники конвалій висять на тоненьких
ніжках. Пахучі чудові конвалії. Веселий місяць цей травень. Збіглися хлопці на
вулиці. Куди йти гуляти. Прийшли діти до рівчака зарослого низькими кущами.
Гуляли в лісі рвали квіти ловили метеликів. (За О. Копиленком)
15.03.21
- 19.03.21
1.Тема: Тренувальні вправи на визначення головних
членів речення.
Опрацювати параграфи 39, 40
Виконати вправи 419, 232( підкреслити
головні члени речення)
2. Тема: Види речень за метою висловлення та за
інтонацією.
Опрацювати відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=ofoLBvPjIIo
Виконати вправу 410
3.
Тема:Другорядні члени речення: додаток, означення, обставини.
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за
розкладом
Опрацювати параграф 41
Виконати вправи 433,434
4.
Тема:Другорядні члени речення: додаток, означення, обставини.
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за
розкладом
Повторити параграф 41
Виконати вправи 437, 438
9.03.21
- 12.03.21
1.Тема: Різні
способи вираження підмета й присудка. Тренувальні
вправи.
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за
розкладом
Інтерактивне завдання https://learningapps.org/597622
2. Тема:
Речення
з одним головним членом.
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за
розкладом
3. Тема:
РМ. Інформація до вебсайта про цікавий випадок із життя класу.
Написати
інформацію на самостійно обрану тему (0,5-1 стор.).
ТЕМИ:
1.
Похід (прогулянка, екскурсія). 2. Вечір
відпочинку. 3. Розповідь про цікаву
подію з життя класу або школи. роботи
Роботи надсилати на адресу nat-11@ukr.net
1.03.21
- 5.03.21
1.Тема: Словосполучення.
Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в
словосполученні.
Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують
https://www.youtube.com/watch?v=BuGkOouAJI8
- Опрацюйте параграф
підручника 38
- Виконайте письмово вправу 395
Повторення вивченого
https://learningapps.org/2535253
2. Тема: Словосполучення.
Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в
словосполученні.
https://www.youtube.com/watch?v=_bm9SfxDUPc
- Опрацюйте параграф
підручника 38
- Виконайте письмово вправу 396, 397
Повторення вивченого
https://learningapps.org/2098172
3. Тема: Словосполучення. Тренувальні вправи.
Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують
https://www.youtube.com/watch?v=TWDx2eCW0j8
- Опрацюйте параграф
підручника 38
- Виконайте письмово вправу 399, 401
- Тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6683977
4. Тема: Речення, його граматична
основа (підмет і присудок).
Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують
https://www.youtube.com/watch?v=AVHapr4QPu4
- Опрацюйте параграф
підручника 39
- Виконайте письмово вправу 404,405
18.01
Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені
голосні [е], [и], [о] в коренях слів
1. Подивитись
відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=J6PpLtaBPpw
2.
Вивчити
правило на с. 112 так, щоб могли переказати.
3. Виконати
вправу 267
19.01
Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и], [о] перед складом з ненаголошенимм у в коренях слів
Виконати
впр.272 та завдання:
—
Запишіть слова, вставляючи пропущені літери.
Зразок. Перо — пера, широкий —
широко.
С...ни,
л...сток, с...рця, к...ти, с...ло, х...жак, р...бро, м...жа, ст...пи, з...мля,
оз...ро, в...сло, з...рно, д...вак, од...ниця, Дм...тро, д...мар, сер...да,
т...мніти, спер...ду, нал...вати, д...ревце, з...мувати.
20.01
Розвиток мовлення. Усний докладний переказ тексту розповідного характеру, що містить роздум
Переказати текст вправи 563. Відеопереказ вислати у вайбер
22.01
Вимова приголосних звуків. Уподібнення
приголосних.
1. Ознайомитись з пар. 29
2.
Виконати впр. 302, 304
3. Перевірити свої
знання за https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/902 впр. 1-4
Тема:
Склад.
Правила переносу слів.
Опрацювати пар. 24
Виконати впр. 245,250
1. Подивись відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=xkgnZi2MHr4&feature=emb_logo
Урок ІІ 12.01
Тема: Наголос.
Орфоепічний словник і словник наголосів.
Опрацювати пар.25
Виконати впр. 254,258
Перевір
себе:
1. Допущено помилку в переносі слова в рядку |
|
А при - йду, Лук’ - ян, від - дати, полум’ - яний |
|
2. В яких рядках у всіх словах правильно поставлено наголос |
|
А мілíметр, украї́нський, ознáка, решетó |
|
9. Два склади має кожне слово рядка |
|
А верба, сюжет, ідеал, сосна |
Тема:
. Усний докладний переказ тексту,
що містить роздум.
Прочитати
текст вправи 563 і стисло переказати його. Відео з переказом вислати мені на
вайбер 0969725325
Урок 4 15.01
Тема:
Орфоепічна
помилка (практично).
Опрацювати:пар.25
с.107
Виконати:впр.259,
262 (2)
5 клас Українська мова
|
|||
13 квітня
|
14-15 квітня
|
16 квітня
|
|
Тема:
|
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим
зв’язком.
|
Кома між частинами складного речення, з’єднаними
безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
|
Письмовий
твір-роздум «Чому потрібно захищати слабших»
|
Джерела:
|
Пар. 46
(між частинами складного речення ставляться коми. (навіть перед сполучниками
і, й, що…)
|
||
Завдання:
|
Пар.46 (
вивчити правило про складне речення) ВПР.487,489. Для високого рівня
додатково ВПР.490 (2)
|
ВПРАВА
Запишіть
речення , підкресліть граматичні основи. Поставте розділові знаки, поясніть
їх.
Вважається, на Великдень все стає видимим
маленькі діти з чистою душею можуть побачити всі земні скарби які у цю ніч
світяться вогниками. Сніданок починають з освячених продуктів, кожен повинен
з’їсти по яйцю і покуштувати інші принесені з церкви трави. Святкування
тривають тиждень який називається Світлою великодньою седмицею.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар