Українська мова 5 кл

Хайнацька Н.В.

2020-2021 навчальний рік

 Фото виконаних завдань прошу відправляти на мою електронну адресу nat-11@ukr.net

5 клас


26.04 -30.04.21

1. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

Повторення: звязок слів у реченні https://learningapps.org/11048845

Пар. 46 Вправи 487, 489

2. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

https://meet.google.com/mbm-qhwj-rob

Вправа 490, 491 (усно)

3. Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

https://meet.google.com/mbm-qhwj-rob

пар. 47 Впр.497,498

4. Відмінність між прямою та непрямою мовою. Діалог

https://www.youtube.com/watch?v=bzWFiiqfCZM

Пар.47, 48 Вправа 500, 510

19.04 -23.04.21

1. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично).

https://www.youtube.com/watch?v=ALg4PpGPUQo

Завдання: §45, вивчити табличку (с. 192) Вправа 477, 478, 481

2. Розділові знаки при звертанні і вставних словах (повторення). Пар. 44, 45 Вправи 472,480

https://www.youtube.com/watch?v=iNiPQMFCSQA

https://learningapps.org/1957122

 3. РМ №23. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).

Зробіть яскравий конверт власними руками.

 Виконайте у підручнику вправи  на сторінці 580 і 583.

Свої підписані конверти і листи сфотографуйте та надішліть мені роботи на 

nat-11@ukr.net

 4. Контрольна робота.

Відомості з синтаксису й пунктуації . Диктант.

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

 

                                                                         12.04 -16.04.21

1. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

Параграф 43, 456 ( скласти речення), 458

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

2. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Тренувальні вправи.

https://www.youtube.com/watch?v=lhFA5Bm7asQ

Пар.43 Вправи 457, 459, 463

3. Звертання. Непоширені й поширені звертання.

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

Пар.44 Вправи 469,470

4. Аналіз помилок у переказі.

Індивідуальна робота. Виконати вправи 288, 378


                                                  5.04 -9.04.21

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і).

https://www.youtube.com/watch?v=1-tTxbkmnTA

Пар. 42 Виконати вправи 446,450

Кома між однорідними членами. Тренувальні вправи. Самостійна робота

Пар.42 Вправи 447,448

РМ  Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

Впр. 562 (Скласти план і заголовок тексту. Переказати письмово текст своїми словами)


                                                     29.03.21 -  02.04.21

 1.Тема: Другорядні члени речення. Узагальнення.  

https://www.youtube.com/watch?v=m2IRoAWq4T8&t=552s

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

Інтерактивне завдання https://learningapps.org/3934976


2. Тема: Контрольна робота № 6. Відомості з синтаксису й пунктуації – 1. Тестування. 

Виконати тестування за посиланням у вайбері.

3. Тема: Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і)

https://www.youtube.com/watch?v=f6jSN4hUg9c&t=177s

Пар.42 опрацювати.Виконати вправи 444, 445

4. Тема:Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично).

https://www.youtube.com/watch?v=0rxGAKTVJWg

Виконати завдання з відеоуроку     або   

  1. Вправа «Пунктуаційна правка».

— Виразно прочитайте текст. Запишіть його, розставивши потрібні розділові знаки, підкресліть граматичні основи.

Скільки появилося нових квіток. Уже відцвіли блакитні проліски а в кущиках свіжої трави між деревами розцвіли фіолетові фіалки. Білі рухливі дзвоники конвалій висять на тоненьких ніжках. Пахучі чудові конвалії. Веселий місяць цей травень. Збіглися хлопці на вулиці. Куди йти гуляти. Прийшли діти до рівчака зарослого низькими кущами. Гуляли в лісі рвали квіти ловили метеликів. (За О. Копиленком)

 

15.03.21 -  19.03.21

1.Тема: Тренувальні вправи на визначення головних членів речення.

 Опрацювати параграфи 39, 40

Виконати вправи 419, 232( підкреслити головні члени речення)

2. Тема: Види речень за метою висловлення та за інтонацією.

 Опрацювати відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=ofoLBvPjIIo

Виконати вправу 410

3. Тема:Другорядні члени речення: додаток, означення, обставини.

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

Опрацювати параграф 41

Виконати вправи 433,434

4. Тема:Другорядні члени речення: додаток, означення, обставини.

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

Повторити параграф 41

Виконати вправи 437, 438

9.03.21 -  12.03.21

1.Тема: Різні способи вираження підмета й присудка. Тренувальні вправи.

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

Інтерактивне завдання https://learningapps.org/597622

2. Тема: Речення з одним головним членом.

Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом

3. Тема: РМ. Інформація до вебсайта про цікавий випадок із життя класу.

Написати інформацію на самостійно обрану тему (0,5-1 стор.).

ТЕМИ: 1. Похід (прогулянка, екскурсія).  2. Вечір відпочинку.  3. Розповідь про цікаву подію з життя класу або школи. роботи

Роботи надсилати на адресу nat-11@ukr.net


1-5 березня

1.03.21 -  5.03.21

1.Тема: Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні.

Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують

https://www.youtube.com/watch?v=BuGkOouAJI8

- Опрацюйте параграф  підручника 38

- Виконайте письмово вправу 395

Повторення вивченого

https://learningapps.org/2535253

2. Тема: Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні.

https://www.youtube.com/watch?v=_bm9SfxDUPc

- Опрацюйте параграф  підручника 38

- Виконайте письмово вправу 396, 397

Повторення вивченого

https://learningapps.org/2098172

3. Тема: Словосполучення. Тренувальні вправи.

Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують

https://www.youtube.com/watch?v=TWDx2eCW0j8

- Опрацюйте параграф  підручника 38

- Виконайте письмово вправу 399, 401

- Тестування:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6683977

4.  Тема: Речення, його граматична основа (підмет і присудок).

Перегляньте відео, виконайте завдання, які вам пропонують

https://www.youtube.com/watch?v=AVHapr4QPu4

- Опрацюйте параграф  підручника 39

- Виконайте письмово вправу 404,405

 18-22 січня

18.01

Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів

1.      Подивитись відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=J6PpLtaBPpw

2.      Вивчити правило на с. 112 так, щоб могли переказати.

3.      Виконати вправу 267

19.01

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и], [о] перед складом з ненаголошенимм у в коренях слів

Виконати впр.272 та завдання:

— Запишіть слова, вставляючи пропущені літери. Поставте наголоси. Поряд напишіть перевірні слова з наголошеними [е], [и].

Зразок. Перо — пера, широкий — широко.

С...ни, л...сток, с...рця, к...ти, с...ло, х...жак, р...бро, м...жа, ст...пи, з...мля, оз...ро, в...сло, з...рно, д...вак, од...ниця, Дм...тро, д...мар, сер...да, т...мніти, спер...ду, нал...вати, д...ревце, з...мувати.

 20.01

Розвиток мовлення. Усний докладний переказ тексту розповідного характеру, що містить роздум

Переказати текст вправи 563. Відеопереказ вислати у вайбер 

22.01

Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних.

1.      Ознайомитись з пар. 29

2.      Виконати впр. 302, 304

3.      Перевірити свої знання  за https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/902   впр. 1-4

 


11-15 січня

Урок І                         11.01

Тема: Склад. Правила переносу слів. 
Опрацювати  пар. 24
Виконати впр. 245,250

1.       Подивись відеоурок    https://www.youtube.com/watch?v=xkgnZi2MHr4&feature=emb_logo

                                                   

  Урок ІІ     12.01

Тема: Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів.
Опрацювати пар.25

Виконати впр. 254,258

Перевір себе:

1. Допущено помилку в переносі слова в рядку

А при - йду, Лук’ - ян, від - дати, полум’ - яний
Б польо - вий, солов’ - їний, сі - м’я, насін - ня
В бій - ці, су - спільство, від’є - днати, лля - ти
Г буль - дог, піджив - лення, сон - ний, м’яч
Д Т.Г.Шев - ченко, без - іменний, трьох - сотий, паль - ці

2. В яких рядках у всіх словах правильно поставлено наголос

А мілíметр, украї́нський, ознáка, решетó
Б ки́дати, кíшка, літóпис, чорнозéм
В квартáл, вýзький, підуть, дóчка
Г спи́на, роблю́, знáйдеться, довезти́
Д болóтистий, дошкá, зáгадка, дози́метр

9. Два склади має кожне слово рядка

А верба, сюжет, ідеал, сосна
Б бухта, осінь, січень, школа
В фільм, школяр, буква, книжка
Г урок, дружба, місяць, істина
Д фаянс, барвник, будяк, обличчя

 Урок ІІІ    13.01

Тема: . Усний докладний переказ тексту, що містить роздум.

Прочитати текст вправи 563 і стисло переказати його. Відео з переказом вислати мені на вайбер 0969725325

Урок  4        15.01
Тема: Орфоепічна помилка (практично).

Опрацювати:пар.25 с.107

Виконати:впр.259, 262 (2)



V  тиждень навчання
21-24 квітня
Матеріали та завдання за ПОСИЛАННЯМ

І тиждень навчання
1. Тема:  Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.
Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
Завдання: § 43 (опрацювати)
Вправи: від 457- до 465 (включно)
Повторити табличку «Члени речення»
2. Тема:  Усний переказ текту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.
Вправа 565 (1-2 завдання)
Для додаткового опрацювання:
Виконані завдання надсилати до 24. 03.20р. на електронну пошту  
ІІ - III тиждень навчання
Повторення: «Однорідні члени речення» https://youtu.be/-uNbqPz51B8
Вправа 475
1.     Тема:  Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні
Завдання: §  44 (опрацювати)
Вправи: 467 (усно знайти звертання), 468, 469 ( підкреслюючи члени речення, пам’ятайте, що звертання не є членами речення), 471, 473 .                           
 2. Тема:  Ознайомлення з  вставними словами та сполученнями слів
Завдання: §45, вивчити табличку (с. 192) Вправа 477, 478, 481
Для додаткового опрацювання:
3. Тема: Виділення вставних слів на письмі комами.
Завдання: §45   Вправа 479, 485
Для додаткового опрацювання:
Виконані завдання надсилати до 05. 04.20р. на електронну пошту  
nat-11@ukr.net
Виконайте ЗАВДАННЯ                                                                

  ІV тиждень навчання

5 клас    Українська мова



13 квітня

14-15 квітня
16 квітня
Тема:

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
Письмовий твір-роздум  «Чому потрібно захищати слабших»
Джерела:

Пар. 46 (між частинами складного речення ставляться коми. (навіть перед сполучниками і, й, що…)
Завдання:
Пар.46 ( вивчити правило про складне речення) ВПР.487,489. Для високого рівня додатково ВПР.490 (2)
ВПРАВА
Запишіть речення , підкресліть граматичні основи. Поставте розділові знаки, поясніть їх.
Вважається, на Великдень все стає видимим маленькі діти з чистою душею можуть побачити всі земні скарби які у цю ніч світяться вогниками. Сніданок починають з освячених продуктів, кожен повинен з’їсти по яйцю і покуштувати інші принесені з церкви трави. Святкування тривають тиждень який називається Світлою великодньою седмицею.
Написати твір- роздум за даною схемою (в кожному абзаці 2-3 речення)
















Немає коментарів:

Дописати коментар