Зарубіжна література 5 кл

Гуцуляк М.А.

https://meet.google.com/yhs-ggeh-zhy  Або  введіть такий код: yhs-ggeh-zhy

Вітаю Вас п'ятикласники!!! Надсилаю завдання для опрацювання. 

Виконувати завдання в робочих зошитах. Записувати дату і вид роботи: домашня. Наприклад: 

Двадцять четверте листопада

Домашня робота 

Виконані завдання можна надсилати на електронну адресу: almoctmary@gmail.com

Всі запитання в групі класу.

Урок 63. Дата: 18.05. 22

Тема уроку: Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії.

Термін виконання до 19.05.22р.

Урок 61-62. Дата: 11-12.05. 22

Тема уроку: Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору. Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії.

Сьогодні починаємо знайомство з новим твором!!!

Пауль Маар "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу "

Пропоную переглянути відеоурок

Головним героєм для Пауля Маара став вигаданий персонаж Суботик. Пауль Маар зазначав, що дитячий письменник або пригадує у своїх творах власні щасливі дитячі роки, або вигадує прекрасний світ дитинства, якого не мав у дійсності.




ПАСПОРТ    ТВОРУ

Рік написання – 1980

Жанр – пригодницька повість

Головні герої: Пан Пляшкер, пані Моркван, пан Вівторакус, Суботик Т

Тема твору “Машина для здійснення бажань” – бажання повинні мати передовсім духовний смисл.

 

Реальне і фантастичне у творі “Машина для здійснення бажань”

 

Реальне

Світ людей: Пляшкер, Вівторакус, Морквен

Кожна людина має безліч бажань і хоче, щоб вони здійснилися Вівторакус любить тварин і птахів

В житті люди можуть сваритися і миритися

Людина – істота, яка часто помиляється Люди поділяються на добрих і не дуже, на розумних і не дуже

Більшість людей визнає свої помилки

Чудеса людина творить своїми руками

 

Фантастичне

Рудоволосе створіння, яке з’їдає дроти і здійснює бажання

Чарівні сині цятки на обличчі Суботика

Машина для здійснення бажань

Яблуня серед кухні, шкафи з вареними спагеті і соком

Віртуальне переміщення грошей з банку в кімнату Пляшкера

Силою думки і бажання опинитися на безлюдному острові Заміна пишного обіду на підгорані ковбаски нехорошим людям П

оява і зникнення предметів завдяки силі думки і фантазії “Машина для здійснення бажань” 

 

сюжет

Службовцю пану Пляшкеру випадає щастя знайти маленьку казкову істоту, яка повністю перевернула його уявлення про світ, принесла повний безлад у його доросле життя. Але пан Пляшкер був обеззброєний зізнанням руденького чоловічка з п’ятачком: «Ти мій тато!». Пан Пляшкер чекає на повернення «зеленого синочка» кожної суботи, адже той з’являється тільки в цей день: розрадить, надасть упевненості в собі, стане вірним і надійним товаришем, здійснить бажання, якщо почує слово будь ласка, а потім — знову раптово зникне. Саме дивовижні сині цяточки на обличчі Суботика виконують бажання. За їх допомогою пан Пляшкер отримав багато грошей, автомобіль, смачну їжу, здійснив подорож на безлюдний острів, навчив папугу розмовляти… Розв’язка твору оптимістична. Суботик віддає татові останню чарівну синю цяточку, щоб виповнилося його найбільше бажання: назавжди залишитися із сином. Відчувши тепло батьківського серця, він і надалі готовий дарувати людям радість і добро, щоб зробити світ кращим. Засобами чарівної казки митець змушує зазирнути сучасних людей у свою душу і зрозуміти, чого ж вони прагнуть.

 

Характеристика Суботика

Портрет Суботика: У нього був хоботець, обличчя все в синіх цятках, а спина густо вкрита цупкою рудою шерстю)

Риси характеру Суботика: добрий, кмітливий, мрійник, фантазер, пустотливий і серйозний одночасно, вірний в дружбі, спостережливий.

 

Суботик є втіленням природного й дитячого погляду на світ.  Маар створив свого Суботика позитивним, дотепним, непосидючим бешкетником, та водночас дуже розважливим другом і порадником.

 

Джерело: https://dovidka.biz.ua/mashyna-dlia-zdiisnennia-bazhan-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua


4) Прочитати твір і скласти план: https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=669

Термін виконання до 18.05.22р.

Урок 60. Дата: 05.05. 22

Тема уроку: Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.

Скласти кросворд до твору.

Створити (намалювати) макет обгортки до шоколадної плитки.

Термін виконання до 11.05.22р.

Урок 59. Дата: 04.05. 22

Тема уроку: Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.

Зустріч в Meet о 10.30 за покликанням

Виконати завдання


Термін виконання до 05.05.22р.

Урок 58. Дата: 28.04. 22

Тема уроку: Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика».

1) Сьогодні розпочинаємо вивчення нової теми "Сучасна дитяча література".

Переглянути інформацію https://www.ourboox.com/books/суч/

2)  Інфорація про письменника

Переглянути відео https://youtu.be/2HMbeqDNu0s

3) Прочитати текст твору Р. Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"

https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=665

Термін виконання до 04.05.22р.

Урок 57. Дата: 27.04. 22

Тема уроку: Контрольний тест

Пригадати зміст вивчених творів та виконати контрольний тест.

Термін виконання до 28.04.22

Урок 55-56. Дата: 20-21.04. 22

Тема уроку: Ернест Сетон-Томпсон. «Лобо». Авторські спостереження за світом природи. Зображення художніх образів, їхнє  розкриття в  подіях твору. Утвердження любові до всього живого.

Зустріч в Meet о 10.30 за покликанням

Переглянути відео.

Прочитати твір або прослухати аудіокнигу.

Виконати завдання (дати письмову відповідь).

Літературний диктант

1.          Де відбуваються події оповідання?

2.          Як називали мексиканці старого Лобо?

3.          Скільки вовків було в зграї Лобо?

4.          Як звали подругу Лобо?

5.          Що було особливістю рудого вовка, помічника Лобо?

6.          Яку данину збирала вовча зграя зі скотарів?

7.          До якої тварини ніколи не торкалася ватага Лобо?

8.          Як розважалися вовки?

9.          Чого боявся Лобо?

10.       На кого вовки ніколи не нападали?

11.       Яка звичка вовків допомагала уникнути небезпеки?

12.       Яку винагороду призначили за голову ватажка зграї? 

Термін виконання до 27.04.22

Урок 54. Дата: 14.04. 22

Тема уроку: Організація казки як гри

Виконати завдання:

а) переглянути екранізацію твору (на вибір): мультфільм або фільм 

б) Написати творчу роботу на тему: «Фантастичний світ твору Льюїса Керролла»

або Намалюйте ілюстрацію до епізоду, який запам’ятався найбільше.

Термін виконання до 20.04.22р.

Урок 53. Дата: 13.04. 22

Тема уроку: Особливості художньої мови твору. Організація казки як гри

Виконати тестові завдання 

Термін виконання до 14.04.22р.

Урок 52. Дата: 07.04. 22

Тема уроку: Персонажі, які оточують героїню.

Зустріч в Meet о 12.30 за покликанням

Виконати завдання:

завдання 1



завдання 2



Термін виконання до 13.04.22

Урок 51. Дата: 06.04. 22

Тема уроку: Образ Аліси.

Зустріч в Meet о 10.30 за покликанням

Виконати завдання:

завдання 1



завдання 2

Намалювати карту подорожі Аліси.

Термін виконання до 07.04.22

Урок 49-50. Дата: 30-31.03. 22

Тема уроку: Зв’язок книги із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби. Світ  уяви Аліси  і її захопливі пригоди.

Завершуємо читати і складати план до "Аліси в Країні Див (Чудес)".

Термін виконання до 06.04.22

Урок 48. Дата: 24.03. 22

Тема уроку: Льюїс  Керролл. «Аліса в Країні Див». Творча історія книги.

Зустріч в Meet о 12.30 за покликанням

Прочитати про автора с.229-232, записати визначення фантастики в словнички.

Прочитати твір "Аліса в Країні Див (Чудес)".

Термін виконання до 30.03.22

Урок 47. Дата: 23.03. 22

Тема уроку: Контрольна робота. "Світ дитинства"

Зустріч в Meet о 10.30 за покликанням

Повторити відомості за творчістю М.Твена та Е.Портер.
Виконати контрольний тест.
Термін виконання до 24.03.22
Урок 45-46. Дата: 16-17.03. 22

Тема уроку: Ідея радості життя й відкриття світу у творі. Характеристика Полліанни та Тома  Соєра

1)  Виконати завдання:

а) повторити інформацію, зміст творів: Марк Твен "Пригоди Тома Соєра", Елеонор Портер "Полліанна".

б) написати твір на тему «Герой, з яким завжди цікаво» (герой на вибір: Полліанна або Том  Соєр), даючи відповіді на запитання плану:

План.

    1. Як називається твір, з яким я ознайомився?
    2. Хто його автор?
    3. Що мені відомо про автора?
    4. Хто головний герой твору?
    5. Що я знаю про його життя?
    6. Які риси характеру головного героя?
    7. В яких ситуаціях ці риси проявилися?
    8. Як він ставиться до життя, людей, друзів?
    9. Чому навчив мене цей герой?
    10. Чому навчив мене твір?

Характеристики Тома і Полліанни

Термін виконання до 23.03.22


Урок 42. Дата: 17.02.22

Тема: Полліанна та її друзі

Зустріч в Meet о 12.30 за покликанням

Завдання: записати елементи сюжету роману Портер "Полліанна" в зошит


Термін виконання до 23.02.22

Урок 41. Дата: 16.02.22

Тема: Елеанор Портер. «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.

Зустріч в Meet о 10.30. Покликання на зустріч

Виконати завдання за твором:



Термін виконання до 17.02.22

Урок 39-40. Дата: 09-10.02.22

Тема: Елеанор Портер. «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.

Зустріч в Meet о 10.30. Покликання на зустріч

1. Опрацювати біографію письменниці в підручнику і виконати завдання за нею (письмово дати відповідь).

2. Записати в словнички визначення що таке роман.

3. Прочитати твір "Полліанна" і скласти план:

- текст твору

- фільм

Термін виконання до 16.02.22

Урок 38. Дата: 03.02.22

Тема: Ставлення автора до своїх героїв

Зустріч в Meet о 12.30. Покликання на зустріч

1. Опрацювати матеріал і виконати завдання.

Термін виконання до 09.02.22

Урок 37. Дата: 02.02.22

Тема: Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.).

1. Прочитати повість Марка Твена "Пригоди Тома Соєра":

- текст твору скачати

- текст твору читати онлайн

текст твору аудіокнига.

2. Скласти план до твору.

Термін виконання до 03.02.22

Грудень

Урок 22. Дата: 02.12.21

Тема уроку: Йоганн Вольфганг Гете. «Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі

1. Переглянути відеоурок.

2. Прочитати відомості про автора с.129-130 (127-128).

3. Виписати в словнички визначення (тема та ідея твору) с.131 (128).

4. Виразно читати і вивчити напам'ять вірш (вибрати будь-який переклад за бажанням) "Нічна пісня подорожнього" на с.131 - 132 (129).

Термін виконання до 08.12.21

Урок 21. Дата: 01.12.21

Тема уроку: ПРИРОДА І ЛЮДИНАДжон Кітс. «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»).

Зустріч в Meet о 10.30. Покликання на зустріч

1. Ознайомитись із матеріалом.

2. Виконати вправи для очей 

3. Виконати завдання:

- прочитати біографію автора с. 123-124 (новий підручник 121-122) і скласти хронологічну таблицю.

- записати визначення із матеріалу в словник (що таке вірш, його ознаки і що таке пейзаж).

- виразно читати поезію "Про коника та цвіркуна" с.126 (124) та дати відповіді на запитання у матеріалі.

Термін виконання до 02.12.21

Урок 20. Дата: 25.11.21.

Тема уроку: Контрольна робота за розділом «Літературна казка»

1. Повторити матеріали до прочитаних казок

2. Виконати контрольний тест

Будьте уважні!!! Тест нескладний. 

Умови проходження тесту:

1. Проходити лише після повторення матеріалу.

2. Вказувати лише справжні прізвища та імена (лише 1 спроба для проходження).

3. Не відкладати в довгий ящик виконання завдання (тест обмежений в часі).

Бажаю успіхів та відмінних результатів!!!

Термін виконання до 26.11.21 р.

Урок 19. Дата: 24.11.21

Тема уроку: Еволюція образу головного героя.  Символічний зміст назви твору.

Зустріч в Meet о 10.30. Покликання на зустріч

Повторити твори та інформацію про авторів:

1. О.С. Пушкін Вступ до поеми "Руслан і Людмила".

2. О.С. Пушкін "Казка про мертву царівну і сімох богатирів"

3. Г.К. Андерсен "Снігова королева"

4. Оскар Уайльд "Хлопчик - Зірка".

Виконати завдання із матеріалу ( 3 завдання) і надіслати мені скріншот.

Термін виконання до 25.11.21

2020 -2021 н.р.

Урок 61-62. Дата: 30.04. 21

Тема уроку: Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору. Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії.

1) Переглянути відео https://youtu.be/dvGHHIBSFWo

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виписати визначення у словнички із відео.

4) Прочитати твір і скласти план: https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=669

Термін виконання до 05.05.21р.

Урок 60. Дата: 28.04. 21

Тема уроку: Розвиток мовлення. Твір-фантазія «Про що мої мрії»

Написати твір-фантазію «Про що мої мрії»

Термін виконання до 30.04.21р.

Урок 59. Дата: 23.04. 21

Тема уроку: Доброта і щирість головного героя.

  1. Підготувати розповідь про Чарлі Бакета. Відповісти на питання(усно):

  • Хто такий Чарлі? З якої родини походить?

  • В яких умовах жила родина Бакетів?

  • Що означає для Чарлі знайдений долар?

  • Ставлення Чарлі до виграшу.

  • Як поводяться на фабриці Чарлі та дідусь?

  • Який основний подарунок вирішив зробити Віллі Вонка Чарлі Бакету?

  • Як і за що Віллі Вонка винагородив Чарлі? Яка основна чеснота Чарлі?

  1. Створити візитівку (письмово) літературного героя Чарлі Бакета

  • Прізвище, імя

  • Вік

  • Місце і умови проживання

  • Сім`я

  • Мрії

  • Головні риси характеру

Термін виконання до 28.04.21р.

Урок 58. Дата: 21.04. 21

Тема уроку: Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.

1) Продовжити читати текст твору Р. Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"

https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=665

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виконати завдання:

Складання сюжетного «ланцюжка» подорожі по казковій фабриці.  

……………………. - ………………………… - …………………….. - ……………………….. - ………………………… - …….

          - Шоколадний цех

– Умпа-Лумпи

    - вічні барбариски

– Цех винаходів

– По шоколадній річці

– Великий скляний ліфт

– Верука в Горіховому цеху

– По коридору

– Телевізійно-шоколадний цех

– Велика жуйкова машина

–  Квадратні цукерки

– Шоколадна фабрика.

Термін виконання до 23.04.21р.

Урок 56-57. Дата: 14-16.04. 21

Тема уроку: Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.

1) Продовжити читати текст твору Р. Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"

https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=665

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виконати завдання:



Термін виконання до 21.04.21р.

Урок 55. Дата: 09.04. 21

Тема уроку: Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика».

1) Сьогодні розпочинаємо вивчення нової теми "Сучасна дитяча література".

Переглянути інформацію https://www.ourboox.com/books/суч/

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Інфорація про письменника

Переглянути відео https://youtu.be/2HMbeqDNu0s

4) Прочитати текст твору Р. Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"

https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=665

Термін виконання до 14.04.21р.

Урок 54. Дата: 07.04. 21

Тема уроку: Контрольна робота №4. "Сила творчої уяви".

1) Повторити матеріал: твір Л. Керролла "Аліса в країні Див" і М. Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці".

2) Виконати завдання:






Термін виконання до 09.04.21р.

Урок 53. Дата: 02.04. 21

Тема уроку: Марина Іванівна Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої.Знайомі образи з прочитаних книг

1) Переглянути відео https://youtu.be/8Z5614w0sQg

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виконати завдання:

- Прочитати вірш

оригінал

переклад


Письмово відповісти на запитання


Термін виконання до 07.04.21р.

Урок 52. Дата: 31.03. 21

Тема уроку: Особливості художньої мови твору. Організація казки як гри (гра з часом і простором, гра зі словами (назвами), гра з правилами). 

1)  Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

2) Виконати завдання:

а) переглянути екранізацію твору (на вибір):

мультфільм https://youtu.be/INNByQyPu80

б) Написати творчу роботу на тему: «Фантастичний світ твору Льюїса Керролла»

або Намалюйте ілюстрацію до епізоду, який запам’ятався найбільше.

Термін виконання до 02.04.21р.

Урок 51. Дата: 19.03. 21

Тема уроку: Персонажі, які оточують героїню

1)  Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

2) Виконати завдання:

а) прочитати твір і скласти план: розділ 10-12.

Текст твору за посиланням (обираєте кому як зручно або шукаєте самі): https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=663

б) виконати тестові завдання 


Термін виконання до 31.03.21р.

Урок 50. Дата: 17.03. 21

Тема уроку: Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

1)  Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

2) Виконати завдання:

а) прочитати твір і скласти план: розділ 8-9.

Текст твору за посиланням (обираєте кому як зручно або шукаєте самі): https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=663

б) Скласти карту подорожі Аліси в країні Див.

Термін виконання до 19.03.21р.

Урок 49. Дата: 12.03. 21

Тема уроку: Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

1)  Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

2) Виконати завдання:

а) прочитати твір і скласти план: розділ 4-7.

Текст твору за посиланням (обираєте кому як зручно або шукаєте самі): https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=663

б) У творі багато фразеологізмів, які роблять його ще більш виразним. 

Завдання: з'єднати фразеологічний вислів з його значенням.

Клювати носом

байдуже

Виходити з себе

затихнути, причаїтися

Зірвалася на ноги

потрапити в скрутне становище

Вскочити в халепу

придумалося, подумалося

Мені начхати

гніватися, бути роздратованим

Спало на думку

дрімати

Голову на відсіч даю

швидко зіскочила, піднялася

Затамувати подих

переконаний у правильності

Термін виконання до 17.03.21р.

Урок 48. Дата: 10.03.21

Тема уроку: Льюїс Керролл "Аліса в країні Див". Творча історія книжки, її зв'язок із біографією письменника та життям Англії

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео https://youtu.be/Td4bUQ85hgo

анкета письменника 



2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виконати завдання:

а) виписати визначення у словнички: фантастика (с.231 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/146-svtova-lteratura-nkolenko-konyeva-orlova-5-klas.html ).

б) прочитати твір і скласти план: розділ 1-3.

Текст твору за посиланням (обираєте кому як зручно або шукаєте самі): https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=663

Термін виконання до 12.03.21р.

Урок 47. Дата: 05.03. 21

Тема уроку: А.Ліндгрен "Пеппі Довгапанчоха"

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео 1 https://youtu.be/05AwDSKoG80

відео 2 https://youtu.be/OxN97NYLXBs

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виконати завдання:

а)прочитати твір

Текст твору за посиланням (обираєте кому як зручно або шукаєте самі): 

https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=1329

 або переглянути екраніацію

https://youtu.be/2vmftGxEPTQ

б) написати фанфік до твору (продовження історії Пеппі).

Термін виконання до 10.03.21р.

Урок 46. Дата: 03.03. 21

Тема уроку: Контрольний робота. Твір - роздум

1)  Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

2) Виконати завдання:

а) повторити інформацію, зміст творів: Марк Твен "Пригоди Тома Сойєра", Елеонор Портер "Полліанна".

б) написати твір на тему «Герой, з яким завжди цікаво» (герой на вибір):

План.

    1. Як називається твір, з яким я ознайомився?
    2. Хто його автор?
    3. Що мені відомо про автора?
    4. Хто головний герой твору?
    5. Що я знаю про його життя?
    6. Які риси характеру головного героя?
    7. В яких ситуаціях ці риси проявилися?
    8. Як він ставиться до життя, людей, друзів?
    9. Чому навчив мене цей герой?
    10. Чому навчив мене твір?

Термін виконання до 05.03.21р.

Урок 36. Дата: 22.01. 21

Тема уроку: Марк Твен. "Пригоди Тома Сойера"

1)  Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

2) Виконати завдання:

а) прочитати твір і скласти план: розділ 9-13.

Текст твору за посиланням (обираєте кому як зручно або шукаєте самі): https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=17

б) На основі прочитаних розділів та особистих вражень намалювати Тома Сойєра.

Термін виконання до 27.01.21р.

Урок 35. Дата: 20.01. 21

Тема уроку: Марк Твен. "Пригоди Тома Сойера"

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео https://youtu.be/WYijg8SAZNA

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виконати завдання:

а) виписати визначення у словники: портрет, сюжет, складові сюжету (с.160-161) 

https://pidruchnyk.com.ua/146-svtova-lteratura-nkolenko-konyeva-orlova-5-klas.html

б) прочитати твір і скласти план: розділ 6-8.

Текст твору за посиланням (обираєте кому як зручно або шукаєте самі): https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=17

Термін виконання до 22.01.21р.

Урок 34. Дата: 15.01. 21

Тема уроку: Марк Твен. "Пригоди Тома Сойера"

1) Ознайомитись із матеріалом 

презентація https://drive.google.com/file/d/1u4wCQDKbTyLuNP1JP0YBFnZ7zIjt9ltT/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Виконати завдання:

а) виписати визначення у словнички: повість, автобіографічна повість.

б) прочитати твір і скласти план: розділ 1-5.

Текст твору за посиланням (обираєте кому як зручно або шукаєте самі): https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=17

Термін виконання до 20.01.21р.

Урок 33. Дата: 13.01. 21

Тема уроку: Е.Распе "Пригоди барона Мюнхаузена"

1) Ознайомитись із матеріалом 

відео https://drive.google.com/file/d/1iBvIyL14i2dh_mr4siWD8e6lyhNvstYf/view?usp=sharing

2) Виконати вправи для очей https://youtu.be/OYcBa8ppjkw

3) Прочитати 3 пригоди (на вибір).

Текст твору за посиланням (обираєте кому як зручно або шукаєте самі): https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=3980

4) Написати власну пригоду і надіслати мені.

Термін виконання до 15.01.21р.

2019-2020 н.р.
Опрацювати твір Льюїса Керролла «Аліса в країні Див» та виконати завдання:
1.     Допоміжні матеріали (текст твору ( в форматі документу, PDF, аудіокнига), мультфільм, допоміжні матеріали до біографії письменника, до твору) та тестові завдання за адресою: https://padlet.com/almoct1/46sl63wb952h
2.     Завдання:
-         виконати тестові завдання (до 28.03.20):
-         Скласти карту подорожі Аліси в країні Див (до 28.03.20);
-         Написати творчу роботу на тему: «Фантастичний світ твору Льюїса Керролла» (до 03.04.20) .
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net


ІІІ тиждень навчання
Шановні п’ятикласники! Ми з вами поринаємо у цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій фабриці містера Вонки. Ці пригоди для нас написав сучасний автор Роальд Дал.
07.04.
1. Опрацювати матеріал підручника с.265 – 267. Записати поняття «персонаж» у літературознавчий словничок. Виконати завдання 
08.04.
ЗНАЙОМСТВО ІЗ ТВОРОМ
Текст твору (читати онлайн): http://www.ae-lib.org.ua/texts/dahl__charlie_and_the_chocolate_factory__ua.htm
Текст твору (скачати книгу): https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=665
Текст твору (аудіокнига): https://www.youtube.com/watch?v=ZjDU8-cgOts
Завдання. Прочитати твір і скласти план до нього. Виконати завдання
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net
                                                                      ІV тиждень навчання
5 клас
14.04. ЗНАЙОМСТВО З ГЕРОЯМИ ТВОРУ (Р.Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»)
Завдання 1. Згадайте, кого з героїв називають головними, а кого другорядними? Виписати героїв твору до таблиці:
Головні
Другорядні


 Завдання 2. Записати героя за характеристикою.
Жадібний  хлопець__________________________________________________
Дівчина, розбещена батьками_________________________________________
Дівчина, котра цілий день жує жуйку __________________________________
Хлопець, що постійно дивиться телевізор_______________________________

15.04.
Завдання 3. Читання з позначками. Підкресліть слова з тексту, які характеризують родину Чарлі.
«Вони й не мріяли купити кращу хату, бо були дуже вбогі. …здавалося, що животи поприсихали до спин. Уся родина заощаджувала для цього гроші…. лиця спалахували радісними усмішками – і починалася розмова, …кімната сповнювалася щастям, а родина забувала про холод і голод».
ПОМІРКУЙТЕ, яку цінність мала родина? _____________________________
Завдання 4. Характеристика героя. Прочитайте фрагмент твору і визначте, які риси характеру притаманні головному герою?
«Він акуратно ховав цю плиточку в спеціальну дерев’яну коробочку і зберігав її, ніби вона була зі щирого золота. Кілька наступних днів не смів до неї навіть торкатися. Коли ж урешті не витримував, то віддирав з куточка манюсінький шматочок паперової обгортки, щоб визирнув манюсінький шматочок шоколаду, а тоді відкушував звідти манюсіньку крихточку – аби тільки відчути цей чудесний солодкий смак…».
ЯКЕ «ЛИХО МУЧИЛО ШОКОЛАДОЛЮБА ЧАРЛІ ПОНАД УСЕ»? ________________________________________________________________
Чи було це можливим? Чому?_______________________________________


Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net  


V тиждень навчання
21-24 квітня
Матеріали та завдання за ПОСИЛАННЯМ
Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну 
адресу: almoct@ukr.net       

VІ тиждень навчання

27-30 квітня
28.04. Продовжуємо читати історію П.Маара «Машина для здійснення бажань…», складаємо план до твору. Можна намалювати ілюстрацію до твору (за бажанням).
29.04. Продовжуємо читати історію П.Маара «Машина для здійснення бажань…», складаємо план до твору.
Завдання 1. Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/paul-maar-mashina-dlya-zdiysnennya-bazhan-abo-subotik-povertaetsya-v-subotu-6696.html і надіслати скріншот виконаного завдання.

Всі файли з виконаними роботами (ОБОВ’ЗКОВО підписаними!!!) надсилати на електронну адресу: almoct@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар