30.04.21
Гр. Тютюнник
„Дивак“. Точність і лаконізм описів природи. Ідея неповторності й багатства
внутрішнього світу людини. Образ Олеся
Скласти та записати до робочого зошита 10 цікавих запитань за змістом твору Г.Тютюнник "Дивак".
03.04.21 - 07.04.21
Тема ПЧ Є. Гуцало „Сім’я дикої качки“.
Прочитати оповідання, знати зміст, скласти план.
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом
29.03.21 - 02.04.21
Тема: Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла — наскрізна тема світового мистецтва (за оповіданням „Лось“)
https://www.youtube.com/watch?v=MXSGTGdF_iA
Прочитати оповідання, записати відомості про письменника (с.203-210)
Тема: Гармонія людини з
природою в оповіданні Є. Гуцала „Лось“. Образи хлопчиків, їхня невідступність у
захисті гуманних переконань.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2713418
Перевірити свої знання
про зміст твору, виконавши тест.
Виписати описи природи,
цитати до образу лося
15.03.21
- 19.03.21
2. Тема:Павло Тичина. Про поета. „Не бував ти у наших краях!“. Майстерне відтворення краси природи, вираження патріотичних почуттів засобами художнього слова
Приєднатися за посиланням ( через групу у вайбері ) до уроку за розкладом
Тема: П. Тичина „Гаї
шумлять“, „Блакить мою душу обвіяла“. Любов до рідної землі. Мелодійність
віршів П. Тичини.
https://en.ppt-online.org/749644
написати
паспорт творів; вивчити поезію напам’ять
9.03.21
- 12.03.21
Тема:
Виразне і вдумливе читання поезій Т. Г. Шевченка та їх коментування.
Навчитись
виразно читати поезії за зразком
https://www.youtube.com/watch?v=6ZJibnGA5go
1.03.21-5.03.21
1. Тема : Тарас Шевченко. „За
сонцем хмаронька пливе...“. Краса навколишнього світу природи в поезіях
Т. Шевченка.
Вивчити поезію напам’ять
2. Відомості про письменника(на вибір):
https://www.youtube.com/watch?v=GdYM9PgUlis
https://www.youtube.com/watch?v=ZBu_yWaApFo
https://www.youtube.com/watch?v=lexRKecd0rM
3. Відео на допомогу:
https://www.youtube.com/watch?v=6ZJibnGA5go
https://www.youtube.com/watch?v=2uhQTMjszk4
4. Ідейно-художній аналіз:
https://dovidka.biz.ua/za-sontsem-hmaronka-plive-analiz/
2. Тема: Тарас Шевченко. "Садок вишневий коло хати"
Вивчити поезію напам’ять
Інтерактивні вправа
https://learningapps.org/3259027
Тестування Пишіть своє прізвище та
ім'я, коли реєструєтесь!!!!
( посилання у вайбері)
1 урок Тема: Літописні оповіді. „Повість минулих літ“ — найдавніший
літопис нашого народу. Розповідь про легендарного Нестора Літописця. „Три брати — Кий, Щек, Хорив і сестра їхня
Либідь“. Значення літописання для нащадків.
Опрацювати:
с.128-131 (прочитати, виписати до зошита термін «літопис», дати письмову
відповідь на пит.4,5 с.136)
2
урок
Тема:"Три брати- Кий, Щек, Хорив, і сестра їхня Либідь". Значення літописання
https://www.youtube.com/watch?v=jJg3Ud3U8to
Виразно читати та переказувати літописне оповідання.
3 УРОК„Володимир вибирає віру“.
„Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала
книгам“. Любов руських князів до своєї землі, їхня сила духу,
воля, сміливість, рішучість, вірність тощо.
·
Прочитати літописні оповіді
с.133-136
·
Подивитись відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=bzGIT-DAZdk
(початок теми на хв. 9:13) та скласти сенкан на тему «Володимир» (3 і 4
рівень); пройти тест 1-3 на с.136 (2 рівень)
4 УРОК Олександр Олесь.
Коротка розповідь про письменника. „Заспів“
(із книги „Княжа Україна“). Виразне читання, аналіз. Робота з текстом.
·
Навчитись виразно читати за
зразком https://www.youtube.com/watch?v=4STfk6-NA2Y
·
Опрацювати с. 137-139, тест
п.1-3(письмово)
5 клас Українська
література
|
||
14 квітня
|
15 квітня
|
|
Тема:
|
Євген Гуцало. «Лось».
|
Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.
|
Джерела:
|
||
Завдання:
|
Прочитати оповідання ,
скласти короткий план.
|
Пит. 1-3, виписати портрети
хлопчиків та Шпичака. Чого навчає це оповідання?
|
Немає коментарів:
Дописати коментар